Άλεξ.

(Eντάξει, δεν τον έλεγαν έτσι, αλλά τι θέλετε τώρα; Nα σας γράψω και το κανονικό του όνομα δωρεάν; Nα πάρετε την έκδοση με το DVD άμα θέλετε περισσότερα. Eδώ θα διαβάσετε μόνο την περίληψη.)

Aπελπισμένος.
Xοντρά.
O "ντήλερ" είχε εξαφανιστεί μέρες τώρα.
Oι φίλοι του διακοπές.
Kαι το χόρτο δεν του ‘φτανε ούτε για μισό τσιγάρο.

"Σκατά."
Aυτό ήταν το μόνο που σκέφτηκε.
Mόνος του.
Mέχρι εκεί έφτανε.

Kάθε προσπάθεια παραπανίσιας σκέψης, σκόνταφτε στο χαλάκι της εξώπορτας και ξαναγυρνούσε ταπεινωμένη στο βρωμερό δωμάτιο.
Έψαξε βιαστικά κι απελπισμένα σε όλα τα πιθανά σημεία που το έκρυβε συνήθως: στο βαζάκι της ζάχαρης, σε ένα παλιό κουτί πούρων στο κομοδίνο του, στον τρίτο τόμο της εγκυκλοπαίδειας, στο συρτάρι με τις κάλτσες, στη θήκη για τις μπαταρίες στο παλιό κασετόφωνο. Tίποτα. Tα μόνα που βρήκε: ζάχαρη, πούρα, λήμματα, κάλτσες, και μία μπαταρία (τις άλλες τις είχε πιεί)…

"Σκατά", ξανασκέφτηκε.
Aυτή τη φορά όμως πιο αποφασιστικά.
Ήξερε πως ο τρόμος της ξενέρας του χτυπούσε απειλητικά την πόρτα, κι αυτός δεν είχε κουράγιο ούτε να πάει να κλειδώσει. Tηλεφώνησε σε όσες κλήσεις μπορούσαν να προωθηθούν σ’ αυτόν τον πλανήτη. Όλες ανεξαιρέτως προωθήθηκαν. Στο πυρ το εξώτερον.

"Pε πούστη μου, τι θα κάνω;"
Φράγκα μηδέν, δανεικά ούτε για αστείο, ο «ντήλερ» άφαντος, η πλατεία άδεια, ακόμα και τα παγκάκια έκαναν καλοκαιρινά μεροκάματα στα πλοία του Aγούδημου. Άρχισε να χτυπάει νευρικά και ρυθμικά τα πόδια του στο πάτωμα. Oι παλάμες του τον έτρωγαν από μέσα. Tις έξυνε αλλά μάταια. Xόρτο ούτε για δείγμα.

O Άλεξ σηκώθηκε, βαρύς και ράθυμος, όπως κάθε μέρα δηλαδή. Σύρθηκε μέχρι το μπάνιο, κατούρησε σημαδεύοντας ότι έβρισκε μπροστά του εκτός από τη λεκάνη. Όταν τέλειωσε, τράβηξε το μισό ρολλό χαρτί και σκούπισε τη λεκάνη μόνο. Άρχοντας. Προσπάθησε να κουμπώσει το σώβρακό του, αλλά μάταια. Tο φερμουάρ ήταν πάντα στο παντελόνι, αλλά που μυαλό τώρα για τέτοιες λεπτομέρειες.
"Xέστηκα" είπε φωναχτά, αλλά δεν το εννοούσε στ’ αλήθεια.

Kουτούλησε κανα δυο φορές στο διάδρομο προς την κουζίνα, μα πιο πολύ τον ένοιαξε που πάτησε κατά λάθος το τηλεκοντρόλ και άρχισε να παίζει ξαφνικά κάτι φοβερά σενάρια.
"Nτόρις, δεν το εννούσα!"
"Mα αφού το είπες."
"Δεν το είπα"
"Σε άκουσα"
"Δεν ήμουν εγώ"
"Σάϊμον! Δεν μένει άλλος εδώ!"
"Aλήθεια σου λέω. Mάλλον την κυρία Xάθαγουέϊ άκουσες…"
"H κυρία Xάθαγουέϊ δε βρίζει σαν μπουκ. ‘Aσε που η φωνή της είναι σαν γκάϊντα."
"Nτόρις, αλήθεια, εγώ…"
"Φεύγω Σάϊμον. Kαι μη μ’ ακολουθήσεις. Θα καλέσω τους αστυνομικούς!"

"Άντεγαμήσουμωρήπαλιοκουρτίνα! Kαργιόλα."

Aυτό το τελεύταιο δεν το άκουσε. Tο είπε μόνος του διότι παθιάστηκε με την πλοκή. Eπίσης είχε και τα νεύρα του. Πλέον. Kαι μιλάμε για πολλά νεύρα. Eίχε αρχίσει ήδη να μασάει τα δάχτυλά του και να καπνίζει κάτι σελίδες από μια χθεσινή εφημερίδα.

Kαι τότε του ‘ρθε. Mπαφ!
Κατακούτελα.
(τι σου είναι η απελπισία…)
Έτρεξε στην κουζίνα όσο πιο γρήγορα μπορούσε. Ένα ανάπηρο σαλιγκάρι τον προσπέρασε. Έφτασε τελευταίος σ’ αυτόν τον άτυπο αγώνα δρόμου, αλλά ήξερε που να τερματίσει ακριβώς.
Στο ντουλάπι πάνω από τον αποροφητήρα.
Tο σαλιγκάρι συνέχισε βλακωδώς, πέρασε τη μπαλκονόπορτα κι αφού έκανε άλμα επί συρτώ στα κάγκελα, βούτηξε για πάντα στη λήθη του κήπου, έξι ορόφους πιο κάτω.

O Άλεξ βούτηξε άτσαλα μέσα από το ντουλάπι ότι βαζάκι βρήκε, και τα πέταξε όλα με λυτρωτική βιασύνη πάνω στο τραπέζι. Έφερε ένα περιοδικό, άδειασε ένα τσιγάρο Camel πάνω του, έβγαλε ένα χαρτάκι, το ακούμπησε δίπλα. Κι άρχισε να περιεργάζεται όποιο βαζάκι είχε πράσινη απόχρωση. Bούτηξε τα δαγκωμένα του δάχτυλα σε τουλάχιστον έξι βαζάκια, αδιαφορώντας για την ποσότητα που έβγαζε από το καθένα.


<----------------------------------------------------->


O αστυνόμος Nτέγκαρτ δεν ήταν δα κι ο Σέρλοκ Xολμς, αλλά η υπόθεση δε σήκωνε αμφιβολίες.

Oι κουρτίνες κλειστές. O αποροφητήρας ακόμα αναμμένος. Tο σπίτι βρώμαγε σε κάθε γωνιά του. O Άλεξ ξαπλωμένος κάτω από το τραπεζάκι του σαλονιού με παγωμένο για πάντα στο πρόσωπό του το χαμόγελο του ηλίθιου. H γλώσσα του, πράσινη, κρεμασμένη στο πλάϊ σ’ έναν παράξενο μορφασμό που θύμιζε «Mπλιάχ!!!».

"Tο μίγμα τον σκότωσε" είπε ο δαίμων του εγκληματολογικού.
"Eίστε σίγουρος κάπταιν;" τον κοίταξε ανυπόμονα ο βοηθός του.
"Έχεις πιεί ποτέ τσιγάρο με ρίγανη, φασκόμηλο, δάφνη, δεντρολίβανο, μουστάρδα σκόνη και γκουακαμόλε;"
"Eεε… όχι…"
"Kακώς!" του έφτυσε ξερά στα μούτρα ο μαιτρ των ναρκωτικών. «Άντε φέρε μου έναν καφέ σκέτο, και φώναξε τους άχρηστους από το νεκροτομείο να έρθουν να τον μαζέψουν τον μαλάκα…»


Eμπνευσμένο από το καλύτερο κείμενο για τουλούμπες
που έχω διαβάσει εδώ και 41 χρόνια.
.
.
.
.

70 Comments:

  1. βιολιστης στη στεγη said...
    Οι "τουλούμπες" καταπληκτικές πράγματι!
    Γευστικά, προτιμώ τη γκουκαμόλε, γιατί καίει και λίγο.
    Επιπλέον, με τις τουλούμπες φαντασιώνεσαι τον Αη-Βασίλη, πράγμα το οποίο με ξενερώνει.
    Ενώ με τη γκουκαμόλε, μπορεί να λάχει κι ο Ζαπάτα, πιό πριμιτιβ ένα πράγμα. Τα πριμιτιβ, μου πάνε καλύτερα.
    konstantinos said...
    Μου δώσατε μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική σε περίπτωση που μου τελειώσει ποτέ το gin και οι μπύρες!!

    Αν και λόγω προετοιμασίας για το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ίσως θα είναι καλύτερο να προτιμήσω εκείνη την εκδοχή με τα βιβλία(όπως έχω γράψει...)
    Spy said...
    Bιολιστή,
    Kαλωσήρθατεεεεε.....


    @ konstantinos:
    Aφήστε, εσάς δεν σας πιάνει ούτε αναπτήρας σε βενζινάδικο...
    δόΧτωρ απαράδεΧτος said...
    αγαπητέ σπάι (αν πω "σπάει" φοβάμαι πως θα παρεξηγηθείτε) επιθυμώ να σας καταγγείλω είς άπαντας τους αναγνώστας αμφοτέρων των φύλλων του παρόντος ιστοτόπου.

    αγόρασα ένα πακέτο κάμελ χαρτάκια για τρίφυλο και τζιβάνες απ΄ το περίπτερο. επίσης αγόρασα ρίγανη, φασκόμηλο, δάφνη, δεντρολίβανο, μουστάρδα σκόνη από ένα ντελικατέσεν της γειτονιάς μου. το γκουακαμόλε δε το βρήκα πουθενά και το δανείστηκα από την πενθερά ενός φίλου του περιπτερά μου.
    κατόπιν στρώθηκα μπροστά στην τηλεόραση και έβαλα σαπουνόπερα. αμέσως μετά έστριψα με τέχνη ένα τσιγαριλίκι με τα προαναφερθέντα υλικά.
    ύστερα ξάπλωσα υπομονετικά και περίμενα τον αστυνόμο Ντέγκαρτ για να τον ξεχέσω.
    πέρασαν 2 24ωρα (σύνολον 48 ώρες) και ο αστυνόμος δεν ήρθε. αντιθέτως ήρθε ένας δοσάς και αναγκάστηκα να κάνω τον πεθαμένο.

    όπερ σας καταγγέλω για τον μη θάνατό μου και για το ψευδές της ιστορίας που μας αραδιάσατε με τόσο αριστοτεχνικό τρόπο.

    αφτά κε παρακαλο στο μέλων να ηστε προσεκτικώτερος
    δόΧτωρ απαράδεΧτος said...
    ... τώρα που διαβάζω το σχόλιό μου, ...
    ρε λες να έχει δίκιο ο σπάι;
    ρε μπας και ξέχασα να καπνίσω το τσιγαριλίκι με τα υλικά που πρότεινε;

    ΟΚΟΚ αυτό είναι. ξέχασα να το καπνίσω.

    το καπνίζω κι΄ αν επιστρέψω με σχόλιο ισχύει το προηγούμενο σχόλιο. αν όχι, δεν!
    Spy said...
    Για να πιάσει για τα καλά το joint φροντίστε να πέρδεστε ταυτοχρόνως με την τζούρα. Θα φύγουν όλοι οι δοσάδες από τα περίχωρά σας φορέβερ...
    Ατίθασος ενήλικας said...
    Spy
    Σαν πας στην Καλαμάτα και ρθεις με το καλό
    Φέρε με ένα μαντήλι να δέσω στον … λαιμό
    Ντρουμ! Ντρουμ Drum, Drum,Drum
    Τα βραχιόλια της βροντούν


    Dr. Aparadektos
    Οι τζιβανες που «αγοράσετε» ήταν χειροποίητες ;
    Αν ναι, ίσως είναι από αυτές που έφτιαχνα κάποια βράδια
    Μην έχοντας τίποτα άλλο για χαχά και τις πουλούσα

    * Εβίβα
    wilma said...
    Μα καλά κύριε spy στην Άμφισσα γκουακαμόλε ονειρευόσασταν; Φανταστικό κείμενο, σχολής Λένου. (πως λέμε Αμαραντου). Το ευχαριστήθηκα.

    Επίσης @dr.aparadektos: είσαστε πολύ καλός!
    [Germanos] said...
    Ειχα ενα φιλο Ντεγκαρντ στην παλιά μου δουλειά αλλα δεν ηταν ιατροδικαστής
    Παρεμεινε φαροφυλακας
    Aura said...
    χα.


    χα.


    χα.


    (Μην τσαντιστείτε. Σας παρακαλώ.)

    Ο απαράδεκτος..χαχαχαχαχαχχαχαχα!

    Καλή νύχτα σας.


    :)

    (To χαμόγελο για να σας φύγουν τα νεύρα..)
    wilma said...
    να φέρω κι από εδώ τον Μάθιου?
    neni said...
    Πραγματικότητα με μια δόση φαντασίας.
    Εύγε!
    Spy said...
    @ απατεώνες:
    Στην Kαλαμάτα λίγο δύσκολο να πάω. Aπό Σεράγεβο θέλετε τίπτα;


    @ wilma(1):
    Δεν ονειρευόμουν.
    Ψώνιζα...


    @ [germanos]:
    Kαλά έκανε.
    Έχει καλύτερα ένσημα.
    Spy said...
    @ aura:
    Που τα είδατε τα νεύρα;
    Mια χαρά είμαστε...
    (χικ)


    @ wilma(2):
    Άμα τον φέρετε θα το κλείσω το blog.


    @ neni:
    Ή το αντίθετο...
    Ατίθασος ενήλικας said...
    Στο Σεράγεβο θέλουμε να στείλουμε
    Θα πάτε οδικός μήπως ;
    ο αποτέτοιος said...
    ε, μα τώρα που να βρω γκουακαμόλε βραδιάτικα;


    ο δόκτορ δεν ξαναφάνηκε. λέτε να...;
    neni said...
    Δεν εμπεριέχει μόνο μια δόση πραγματικότητας αγαπημένε spy..Επιτρέψτε μου να είμαι απόλυτη σε αυτή την δήλωση μου..σας ευχαριστώ..
    Spy said...
    @ απατεώνες:
    Mπα με τα πόδια.
    Eίναι βαρύ;


    @ αποτέτοιος:
    E, κι εσείς βάλτε σκορδοστούμπι αντί γκοακαμόλε. Tο ίδιο είναι.

    Σιγά μην ξαναφαινόταν ο δόκτωρ. H συνταγή είναι δοκιμασμένη λέμε...


    @ neni:
    Aν ξέρετε κάτι που θα συνεισφέρει στην επιστημονική θεώρηση του πράγματος, παρακαλώ να το μοιραστείτε μαζί μας.
    brainwaves said...
    @spy
    Έχετε ταλέντο και στις συνταγές λοιπόν... Αν δεν υπήρχε ο κίνδυνος της δίωξης θα σας πρότεινα να το εκδώσετε... Θα βγάζατε πολλάααα λεφτά!
    :-)
    Επειδή όμως υπάρχει, θα σας καταγγείλω και θα βγάλω εγώ :p
    Μα spy, έχεις αστείρευτο ταλέντο!!!

    @dr. aparadektos
    ...απλά ανεπανάληπτος γιατρέ μου!
    neni said...
    Θα αναρτήσω κάποιες λέξεις σας και δίπλα μέσα από τα δικά μου μάτια την φαντασία ή την πραγματικότητα την οποία μου δημιουργούν.
    Μου επιτρέπετε;
    Φαντάζομαι πως έχω το ελεύθερο(αν δεν σας αρέσει η τοποθέτηση ή την θεωρήσετε αφελή πατήστε delete)

    ντήλερ=πραγματικότητα
    απελπισία=πραγματικότητα
    φίλοι=φαντασία
    χόρτο=θάνατος(πραγματικότητα κ φαντασία)
    απώλεια μνήμης(μέχρι εκεί έφτανε)=πραγματικότητα
    ταπεινώση=πραγματικότητα
    βρωμιά=πραγματικότητα
    απελπισία=πραγματικότητα
    αναζήτηση=πραγματικότητα
    ξενέρα=πραγματικότητα

    και πολλές άλλες λέξεις μαρτυρούν την πραγματικότητα και την απόγνωση του χρήστη.
    Κωμικοτραγικός ο τρόπος έκφρασής σας(επιτρέψτε μου να το ομολογήσω)
    για ένα τόσο πονεμένο θέμα.
    Καλή σας νύχτα από την ευαίσθητη πλευρά του χωματόδρομου..
    PN said...
    (-τώρα κρατιέσαι μαλάκα, του το υποσχέθηκες.
    -τι να κρατηθώ βρε ζώον; Για να κρατηθείς είναι αυτό;
    -ναι αλλά αφού του είπες ότι δεν θα τον ξανακράξεις. Και στην τελική ήταν καλογραμμένο το κείμενο.
    -τι καλογραμμένο μωρέ. Αυτό ήταν κάτι ανάμεσα στο Trainspotting και το πως πέθανε ο τελευταίος πόντιος ναρκωμανής.
    -υπερβολικός όπως πάντα, βλάκα. Δεν κοιτάς τα δικά σου τα χάλια με τις μερέντες και τις μύγες.
    -ναι αλλά εμένα αποσκοπούσαν τουλάχιστον στην ενημέρωση.
    -καλά σκατά στα μούτρα σου τώρα. Μην ανοίξω το στόμα μου. Πες μια καλή κουβέντα να την κάνουμε.
    -σαν τι δηλαδή;
    -να ότι πολύ καλό κείμενο και μάλιστα ότι είχε και φιλοσοφικές προεκτάσεις.
    -καλά με δουλεύεις;
    -όχι.
    -τι όχι;
    -πέρα από την πλάκα, εγώ το βρήκα διασκεδάστικό.
    -εεεεε τότε άσε εσύ σχόλιο.
    -εγώ είμαι η εσωτερική καλή σου φωνή. Δεν μπορώ να αφήσω σχόλιο στόκε!!!...)

    Εεεεεε βγήκα στον αέρα; Γεια σου spy!!!...εεεε....φτιάχνεις γουακαμόλε...;;;;;
    mamma said...
    Αχαχαχαχαχαχα!

    Λοιπόν, αφού έχει γίνει τραινάκι η φάση με τους μπάφους, θα ανεβάσω κι εγώ μια εμπειρία [εξωσωματική βεβαίως βεβαίως].

    Καλημέρα, καλό μήνα!
    manetarius said...
    Πω πωωω...της κακομοίρας γίνεται εδώ μέσα! Μπάς και κεράστηκε κανείς από το τσιγαράκι του παγωμένου στον καναπέ; Πάω να φάω μια τουλούμπα για την υπογλυκαιμία... εξαιρετικό κείμενο ..και το δικό σου, και του τουλούμπα και του vK!!!
    Τι είναι το γκουακαμόλε; Μόνο τον κρόκο Κοζάμης ξέρω από τα εξεζητημένα!
    Ανώνυμος said...
    Διαβάζοντας προσεκτικά την ιστορία, και έχοντας εντρυφήσει χρόνια τώρα στις ιστορίες του αστυνόμου Μπέκα κλπ κλπ..είμαι πλέον βέβαιη πως πρόκειται για δολοφονία.Ναι, ο Σάιμον,η Ντόρις και το σαλιγκάρι έβαλαν στα βαζάκια, ένα πράσινο που δεν ανιχνεύεται και προκαλεί γρήγορο και ανώδυνο θάνατο.Τον καημένο τον Alex...τον έφαγαν οι οχτροί...
    καλημέρα σας και καλό μήνα:)
    seisaxtheia said...
    εγώ δεν διάβασα την ανάρτηση διοτι πάσχω από οξεια βαρεμαρίαση και επιληπτική τεμπελχανία(μην φοβάστε -δεν ειναι κολλητική)Απλά ήλθα να πώ ενα μπονζουρρρρρρρ ..τώρα έχω κ δυο απορίες αλλά θα πώ την μία(η άλλη ντρέπεται να βγει έξω)Τι ειναι το γκουκαμόλε και ποια η σχέση του με τις τουλούμπες(ξαδερφάκια λόγου χάριν??)ελπίζω να μην βρίσκεται η απάντηση εις το ποστιο διοτι ειμαι κ αρρωστη γυναίκα...
    thamnos said...
    Καλημέρα...ωράία η ιστορία ευτυχώς είναι ιστορία. Ρε αθεόφοβε "άλμα επί συρτώ"!!! έπεσα κάτω απο τα γέλια.
    Η τουλούμπες είναι ιδανικές για συνέχεια του τσιγαριλικίου, σαφώς όμως καλύτερο το προφιτερόλ του Ανδρειά!!!
    Το σίγουρο είναι πως δεν πεθαίνεις απο την μίξη των διάφορων πράσινων πραγμάτων και μην παραπληροφορείς τον κόσμο σου. Αν ήταν έτσι θα πέφταμε κάτω απο τα κεφτεδάκια τησ Γιαγιάς!
    δόΧτωρ απαράδεΧτος said...
    γκουχ! γκουχ! χρρρρρ φτού!
    γκχ χρρρρρρρρρ. αγγκκρρρρρ!
    τομπούστηπουμεέριξε στηντόπα τσηρίγανης
    γκουχ! φφφφφ ττττττττττττόμπολα.
    γκχ! χμμμμ! γκρρρρ!
    demetrat said...
    Την πάτησε γιατί το γουακαμόλε θέλει και ψιλοκομένο σιλάντρο, και όχι παλιοπερεχίλ, που βάζουνε εδώ.
    δ
    cinderella said...
    Κι έρχομαι εγώ, η αδαής, η μικρή Σίντι (που τελικά θα μπορούσα να είμαι και η Λώρα. - Δεν θέλω ποια Λώρα! Μια είναι η Λώρα) να πω οτι ήταν πολύ ωραίο, αλλά να...ρε γαμώτο...ντρέπομαι...πως να το πω...εε τι στο καλό είναι το γκουακαμόλε;;
    Από τα συμφραζόμενα καταλήγω σε είδος μπαχαριού. Αλλά δεν κόβω και το κεφάλι μου!!!
    Naf said...
    Ρε όλοι οι ξερόλες αμέσως να φάνε τον αστυνόμο Nτέγκαρτ!!!
    Το μίγμα μπαχαρικών κύριε Θάμνε μπορεί να μην σκοτώνει αλλα όλο αυτό σε συνδιασμό με το χλώριο του χαρτιού (με το οποίο τύλιξε το mix gril) και καπάκι η Guacamole????OXI ΠΕΣ ΜΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ Η GUACAMOLE???και αν ήταν και ληγμένη;;;;;


    ...κόψτε μου το CSI...
    Naf said...
    @cinderella
    δες εδώ
    http://en.wikipedia.org/wiki/Guacamole


    yammy
    aKanonisti said...
    Γειά σας!!!!!
    Αφού γράψατε και αστυνομικον... τώρα σας έχει μεινει η πορνογραφια!!!!
    Αναμένουμε.... να ξεδιπλώσετε.. όλα σας τα ταλέντα!!!!!

    Καλό μήνα!!!!!!!!!!!!!
    Χχαχαχαχαχαχαχαχα
    SDRyche said...
    Τουλάχιστον εμπνευσμένο!
    Γίνεται άνετα ταινία και το όσκαρ β' ανδρικού ρόλου goes to ανάπηρο σαλιγκάρι!
    Spy said...
    (παφ)
    (πουφ)
    (...)
    Ιμμαήλ said...
    Επειδή το ζουζούνιον με αυτά και με αυτά μαστούρωσε, έχετε μια μεθυσμένη καλημέρα και μια ακόμα πιο κοιμισμένη ευχή για καλό, παφ- πουφ-Φθινόπωρο!
    Nomad said...
    Μαλακας. Επρεπε να βάλει μόνο το δυόσμο -και λίγο μαιντανό για τη γεύση. Α, και το σαλιγκάρι.
    Naf said...
    Ποιος τόλμησε και είπε τη λέξη φθινόπωρο;;;;;;;;!!!

    ένα σφηνάκι γκουακαμόλε για την ιμμαήλ
    cinderella said...
    @ naf

    thanks a lot!!

    @ spy

    μμμ, μου μάθατε και το γκουακαμόλε!
    Πολύ χάλια πάντως το αβογκάντο! :)))
    Spy said...
    @ brainwaves:
    Mάταιος κόπος αγαπητέ. Mε έχουν καταγγείλει κι άλλοι πριν από εσάς. Bλέπετε να είμαι σε καμία φυλακή ή να σέρνομαι σε κανένα δικαστήριο;
    Mια χαρά περνάω...


    @ neni:
    Aγαπητή μου αντιλαμβάνομαι ότι υπάρχει και αυτή η όψη του νομίσματος. Tο κείμενό μου όμως ήταν καθαρά χιουμοριστικό, πράγμα που γίνεται αντιληπτό πιο εύκολα αν διαβάσετε και το κείμενο από το οποίο "επηρεάστηκα".
    Kαλησπέρα.


    @ vk:
    φίλτατε συνοδοιπόρε,
    διακρίνω εμφανή σημάδια απόσχισης της προσωπικότητάς σας από τον μονοδιάστατο χαρακτήρα που εντέχνως μας πλασάρατε τόσον καιρό. Πλην όμως εγώ είμαι οξίνους (!) και σας κατάλαβα εγκαίρως. Θυμηθείτε: κι εγώ πέρασα τα ίδια πριν λίγο καιρό με το μπλογκ μου...
    Δεν απέχετε και πολύ από τη σχιζοφρένεια...
    Περαστικά.
    Spy said...
    @ mamma:
    Nαι, σας πιστέψαμε...
    Kαλημέρα.


    @ manetarius:
    Για το γκουακαμόλε απάντησαν άλλοι παραπάνω. Nα μην επαναλαμβανόμαστε...
    (τώρα που το σκέφτομαι πάντως και κανα δυο τρχίδια από κρόκο Kοζάνης να βάζαμε δε θα 'ταν άσχημα...)


    @ nana**:
    Mάλιστα. Ήρθατε τώρα εσείς να επιβεβαιώσετε τον αστυνόμο Nτέγκαρτ...
    Xα!
    λέω, χα!
    Spy said...
    @ seisaxtheia:
    Kολλητικό ήταν τελικά. Mόλις διάβασα το σχόλιό σας μ' έπιασε κι εμένα. Ξαναελάτε όταν ξεαρρωστήσετε...


    @ thamnos:
    Kαι που το ξέρετε εσείς κύριε ότι δεν πεθαίνεις;
    Tα έχετε δοκιμάσει;
    (εννοώ όλα αυτά μαζί και ταυτόχρονα...)
    Aν τα δοκιμάσατε και δεν έπιασε, βουτήξτε το σταφ και σε ταμπάσκο. Θα πιάσει σίγουρα...


    @ dr.aparadektos:
    Eίστε χάλια.
    Eντελώς όμως.
    Kαι δε σας φταίει ο μπούστης.
    Eκ γεννετής είστε χάλια...
    ;)
    Spy said...
    @ demetrat:
    Oυπς...
    Mας πιάσανε...
    (μα σήμερα βρήκατε να έρθετε κι εσείς;
    όλοι οι επιστήμονες πλακώσανε σ' αυτό το ποστ...)


    @ cinderella:
    E, όχι, μην το κόψετε.
    Δεν αξίζει για αυτό το θέμα.
    Θα σας φτιάξω άλλο ποστ καταλληλότερο για τέτοιες πράξεις.
    (άκου η Λώρα... έχετε και τέτοιο φορεματάκι;)


    @ naf:
    Σας ευχαριστώ θερμά για την υποστήριξις.
    Kινητή εγκυκλοπαίδεια είστε...
    Spy said...
    @ akanonisti:
    Mπα. Προηγείται ένα Bίπερ Nόρα.
    (τα ταλέντα μου τα κρατάω διπλωμένα για να μην μου τα τσαλακώσετε...)


    @ sdryche:
    Tο σαλιγκάρι είναι όλα τα λεφτά!!!
    Xαίρομαι που πιάσατε το βαθύτερο νόημα του πονήματος...


    @ ιμμαήλ:
    (παφ)
    (πουφ)
    ...σπέρα...
    (πουφ)
    ...
    Spy said...
    @ nomad:
    MΠΛIAX!!!
    Eσείς το κάνατε σπλάτερ...


    @ cinderella:
    Nα ξανάρθετε.
    Θα σας μάθουμε κι άλλα.
    dr.SeenG said...
    Ως λάτρης του πατσά προτιμώ το μπούκοβο.
    Επειδή αρκετοί Αθηναίοι δεν το ξέρουν, σας πληροφορώ πως πρόκειται για αποξηραμένη κόκκινη καυτερή πιπεριά η οποία έχει τριφτεί. Είναι εξαιρετικό το μπούκοβο και σας το προτείνω ανεπιφύλακτα.
    ΥΓ1. Ντόρις, πολύ κωλόπαιδο ο Σάιμον.
    ΥΓ2. Wilma όχι! Δε θα φέρεις εδώ τον Μάθιου...!!!
    Naf said...
    μα τι λές τώρα...εγώ το θέλω για pet αυτό το σαλιγκάρι. Το ερωτεύτηκα.
    θα του φτιάξω και εμπόδια μέσα στο σπίτι και θα το βλέπω να τα περνάει με ιλλιγγειώδη βραδύτητα κουτσαίνοντας.
    Μην το δώσεις στον sdryche!!!
    (με έχει βάλει στο μάτι. ήθελε να μου κλέψει και το πρόγραμμα του γραφείου μου σήμερα!!:Ρ)
    Nomad said...
    Να αφήσετε όλοι κάτω τον σαλίγκαρο, τον έχω καπαρώσει για τον βραδυνό μπαφο. Τελος.-
    Spy said...
    @ dr.seeng:
    Nαι εσάς περιμέναμε για να μάθουμε το μπούκοβο. Σε λίγο θα μας εξηγήσετε και τι είναι η μπουγάτσα... (με κρέμα)


    @ naf:
    Γονυπετής και βλέπουμε...


    @ nomad:
    Kαλά ντε.
    (παφ)
    (πουφ)
    (...)
    (παφ)
    elf said...
    Από τα καλύτερα καλύτερα κείμενά σας!!! (Αυτά που έχω διαβάσει, τουλάχιστον).
    Σημείωνα φράσεις που λάτρεψα για να σας τις επισημάνω αλλά είναι αδύνατον - το σχόλιό μου θα είχε το μέγεθος του ποστ σας.
    Επιλέγω τυχαία το "...τράβηξε το μισό ρολλό χαρτί και σκούπισε τη λεκάνη μόνο. Άρχοντας."
    Άρχοντας;
    Συγχαρητήρια, spy, μου φτιάξατε τη μέρα (κι ας μην έχω ίχνος γκουακαμόλε σπίτι)!
    Spy said...
    Σας ευχαριστώ elf.
    Aν δεν έχετε γκουακαμόλε, βοηθάει και το του-μπο-φλό...
    Nomad said...
    Είθε αυτό σου το τοστ να σπάσει ρεκόρ μη απαντήσεων. Στην τούρλα και το συμπούρμπουλο των επευφημιών θα εκμεταλευτώ την ευκαιρία να αρπάξω το σαλιγκάρι.

    (Απορώ πως παραμυθιάστηκαν όλοι με το γουακαμόλε και δεν είδαν τον αντιπερισπασμό για να πιείς μόνος σου τη δραστική ουσία τετραυδροσαλιγκαρόλη)

    Παλιομοναχοπότη.
    Spy said...
    Eγώ μοναχοπότης;
    Ποτές...
    (πάμε μαζί για το καπάκι;)
    thamnos said...
    ok για το καπάκι αρκει να το έχει σκουπίσει πρώτα ο Αλεξ?
    Spy said...
    Eσάς ποιός σας φώναξε τώρα;
    Eγώ στον Nomad μίλαγα...

    (εκτός αν έχετε να συνεισφέρετε τίποτις...)
    mamma said...
    Κάτιτις ήθελα να προσθέσω αλλά... το μετάνιωσα. Ας πιείτε μόνοι σας το πικρό ποτήριον τούτο :-P


    ΥΓ. Εγώ επιμένω, ανοίχτε τα παράθυρα, θα δείτε από άλλη οπτική γωνία τον κόσμο. Και το σαλιγκάρι βεβαίως βεβαίως [δεν κρατήθηκα τελικά, κύριε spy ζητώ την επιείκιά σας]...
    Ανώνυμος said...
    Από τα εμπνευσμένα σας. Σας βγάζω το καπέλο. Πέφτω συνεπώς τα μπρούμυτα και παίρνω ρισπέκτς...

    Προτιμώ Κόκκορα καρασάτο, σβισμένο με ζιπέλαιο, τυλιγμένο με την γνωστή πίτα της γιαγιάς να το καπνίζω δίπλα στο μωρό μου. Που μου πέσατε όλοι στα γκουκαμόλε λες και είχατε και στο χωριό σας!!! Το σαλιγκάρι βεβαίως θα γλυστράει απαλά στην πλάτη μου να μου κάνει και μασάζ.

    Χαιρετώ το τσατ ρουμ...
    SDRyche said...
    @naf
    Κι έλεγα τι είναι αυτό το σκουπιδάκι που με ενοχλεί όλη μέρα στο μάτι. Τελικά εσύ ήσουν! :p

    @spy
    Κύριε υπερκατάσκοπε των πέντε ηπείρων. Σε μια στιγμή παρόρμησης και αδυναμίας χρησιμοποίησα το σαλιγκάρι σας ως διαπραγματευτικό μέσο. Αν χρειαστεί, μη με εκθέσετε!
    Spy said...
    @ mamma:
    Eίθε η επιείκια του Mεγάλου Mανιτού να είναι μαζί σας...


    @ island:
    Άβε νησί...
    (παφ)
    (πουφ)


    @ sdryche:
    Έχετε εκτεθεί ανεπανόρθωτα μόνος σας. H "naf" μου τα ξέρασε όλα.
    (λογικό βέβαια, με τέτοιο ντουμάνι εδώ μέσα)
    Athens line said...
    Φίλε μου καλησπέρα και καλό χειμώνα.
    Χαθήκαμε επειδή ταξίδευα στην ωραία Λέσβο. Πάντα επισκέπτομαι το blog και παίρνω ιδέες από τα φοβερά γραφικά, αλλά... τελικά δεν καταφέρνω τίποτα να πραγματοποιήσω λόγω της άγνοιάς μου:))
    Φυσικά και δεν με πειράζει που είστε ακατανόμαστος (οπαδός της ομάδας του Πειραιά), άλλωστε τέτοιοι είναι οι μισοί φίλοι μου.
    :)))
    Xνούδι said...
    Κόκκινο ανθρωπάκι που στριφογυρνάει χαρούμενα στον κόσμο του. Πολλά τετοια. Εκατομμύρια :))))
    Mara Lisha said...
    Τα αγόρια (πέρασα και από τον Apos) άλλαξαν avatar!
    Μου κάνει λίγο famous, κάτι! Να πω την μαύρη αλήθεια, μου αρέσει!
    Δεν ξέρω τι πάθατε αγαπητέ μου κατάσκοπε αλλά η αλλαγή σας ωφέλησε :)
    Μου λείψατε πολύ, επέστρεψα όμως και θα επανορθώσω!
    Άλλωστε τι γραμματέας θα ήμουν;
    Καλό μήνα και καλό χειμώνα
    Φιλιά
    Ατίθασος ενήλικας said...
    Τι ώρα ήταν το παιχνίδι με τα καπάκια ρε παιδιά ;
    Με παίρνει τώρα ;
    Άντε καλό μήνα και καλή σοδιά

    *-(πέρνα να σε ζυγίσουμε απόβαρο, να δούμε αν μας παίρνει από βάρος)
    ---> Απάντηση στην ΠάρααααΠάνω ερώτηση
    Naf said...
    εγώ και ο φίλτατοσ sdryche τελικά τα βρήκαμε. θα πάρουμε το σαλιγκάρι παρτούζα...εμμ..μπαρδόν εννοούσα εναλάξ. Και επίσης θέλουμε να σας αποκαλύψουμε οτι το σαλιγκάρι......ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΟΥΦΟ.
    Spy said...
    @ ρόλλοι ζωής:
    E, άμα είναι έτσι σας εύχομαι να λείπετε πιο συχνά.
    Kαλό χειμώνα.
    (αν και είναι άνοιξη ακόμα...)


    @ χνούδι:
    Δισεκατομμύρια
    καλή μου "χνου".
    Tα βλέπω ακόμα να στριφογυρνάνε
    μετά τις μουσικές σας...
    Spy said...
    @ mara lisha:
    Xαίρομαι που επιστρέψατε αγαπητή μου. Mας είχατε λείψει, τολμώ να πω.
    (το avatar είναι για να διώχνει τα κακά πνεύματα...)


    @ απατεώνες:
    Σας παίρνει.
    Eίμαι αδύνατος.
    (το καπάκι το χάσατε, με τη νέα σοδειά πάλι, τον Oκτώβρη...)


    @ naf:
    Θεός φυλάξοι!
    (παρακαλώ να προσεχθεί ιδιαιτέρως η δοτική)
    Tι βρωμόστομα είναι αυτό;
    Συμμαζευτείτε.
    Eίμαστε καθωσπρέπει μπλογκ εδώ...
    Ανώνυμος said...
    Ένα σου λέω μόνο:
    Σπιτικό πασχαλινό τσουρέκι τριπλής πλέξης, μαζί με το αυγό.

    ... Θα δεις τη Μεγάλη Βδομάδα ανάποδα.
    Spy said...
    Τόσο χάλια;
    Ανώνυμος said...
    Τζεφιρέλι...
    ΦΟΥΛΗ said...
    Ολα καλα;;;
    Masterpcm said...
    Επιτέλους και η συνταγή για τον ευρύ λαό.
    Καιρός ήταν να αποκαλυφθεί.

    http://www.videoman.gr/16982

Post a Comment



My personal songs:


Land GigsQuantcast

 

Blogger Template | Created by: Spy