Ο εγκέφαλός μου είναι πιο έξυπνος από μένα.

Με ξεγελά διαρκώς. Σ’ αυτήν την ατέλειωτη παρτίδα σκάκι που παίζουμε, κοντά 25 χρόνια τώρα, εμφανίζει διαρκώς από τα μανίκια του άσσους, ντάμες και δεκάρια, και μου πετά στα μούτρα το ένα φλος ρουαγιάλ μετά το άλλο, εγώ προσπαθώ να του πω πως στο σκάκι δεν παίζουμε με χαρτιά, αλλά εκείνος μου κλέβει τις μάρκες σιγά σιγά μ’ αυτόν τον δόλιο τρόπο, και μ’ αφήνει ν’ αναρωτιέμαι αν το φουλ του άσσου είναι καλύτερο από ένα «Ρεν» ή αν το καρρέ του ρήγα είναι καλύτερο από ένα «Ματ».

Ο καργιόλης...

Τις προάλλες προσπαθούσα να χωρέσω τρεις ζωές σε μια βδομάδα. Δεν ήξερα πως γίνεται γιατί δεν πήγα σχολείο ποτέ μου. Το πάλευα όμως, δοκίμασα όλα μου τα κατσαβίδια, κατέβασα καινούργιο σόφτγουερ από το ίντερνετ, ήρθαν και κάτι φίλοι μου –μεγάλα λαμόγια, ξέρουν από νύχτα- να με βοηθήσουν, στο τέλος σχεδόν τα είχα καταφέρει, μου περίσσευαν μόνο κάτι καλοκαίρια και κανα δυο Χριστούγεννα, αλλά κάπως θα τα στρίμωχνα κι αυτά, και τότε...

...ήρθε ο καργιόλης, βγήκε μέσα από τη σκοτεινή ντουλάπα, ούτε που τον άκουσα, εξαφάνισε τα κατσαβίδια μου, έσβησε όλον τον σκληρό μου δίσκο, μέθυσε τους φίλους μου και πέσανε για ύπνο, με κοίταξε κατάματα –εγώ δεν τον αναγνώρισα, δεν θα πίστευα ποτέ ότι είναι αυτός, τόσο σπουδαία μάσκα φόραγε- πήρε τα καλοκαίρια και τα Χριστούγεννα, τα πάτησε με τη γροθιά του μέχρι που γίνανε λιώμα, και αργά και σαρκαστικά τα κατάπιε μέσα στο τεράστιο μαύρο στόμα του. Για πάντα.

Έκλεισε το βαρύ δέμα, το έπαιξε για λίγο στα χέρια του σαν να ‘ταν τραπουλόχαρτο, το έβαλε στο ένα μανίκι του, το έβγαλε από το άλλο, μου έκλεισε το μάτι και μου το πέταξε στα μούτρα.

Άπλωσε το χέρι του και μου πήρε άλλες είκοσι μάρκες, την ώρα που εγώ ακόμα κοίταζα πως θα προστατέψω τον πύργο μου και θα επιτεθώ με το άλογό μου.

Έφυγε γελώντας κι εκστομίζοντας απειλές “θα ξανάρθω” την ώρα που άναβε το τελευταίο μου τσιγάρο...

Ο εγκέφαλός μου είναι πιο έξυπνος από μένα.

51 Comments:

  1. Τσαλαπετεινός said...
    Υποκλίνομαι ταπεινά.
    Σε σας- που είσαστε ο καλός
    της ιστορίας. Ο εγκέφαλός σας με τρομάζει. Γιαυτό δε περνάω ποτέ βράδυ από το blog.
    Κ.Κ.Μοίρης said...
    με μιαν απορία έμεινα : τί παίζατε μαζί του πριν 26 χρόνια;
    Spy said...
    @ Τσαλαπετεινός:
    Δεν φαντάζεστε πόσο σοφά πράττετε...


    @ Κ.Κ.Μοίρης:
    Τόμπολα.
    (τι άλλο;)
    Lilith said...
    Μην τα βάζετε κάτω, αγαπητέ Spy.
    Κάτι τέτοιοι τύποι είναι θρασύδειλοι!
    Και μη μου αρχίσετε κι' εσείς τώρα σαν τον The Lord που He's just doing His best...
    Εσείς να κάνετε κάτι περισσότερο!
    Θυμηθείτε ότι άναψε το τελευταίο σας τσιγάρο!
    Εσείς σκοτώνετε για τα τσιγάρα σας!

    Και στο φινάλε, if everything else fails, βάλτε του να δει λίγη ελληνική tv. Θα καεί σε δευτερόλεπτα και θα ησυχάσετε! :)))
    Lilith said...
    Ξέχασα να σας πω συγχαρητήρια για το τραγούδι!
    Αγγελική Κορρέ said...
    Αφού σας είπα , επίσκεψη και συνταγή δωρεάν και κερασμένη καραμελίτσα με γεύση ούζου στο τέλος. Γιατί δεν ήρθατε ? Εεεε????
    Valisia said...
    I generally fancy bad boys.Therefore,I like Mr.Egefalos better than Mr.Nice,Mr.How and When,Mr McDream.
    Now,get on your feet and drive the bloody train(my english in!).
    tovenito said...
    πάντως δεν είναι τίποτα, εγώ με τον δικό μου παίζουμε πόρτες και στις αργίες μήλα
    bright Φω said...
    εσείς, κύριε spy, και ο εγκέφαλός σας κάνετε ωραίο δίδυμο -για την τέρψη των άλλων- και μάλλον περνάτε καλά και οι δύο σας...

    υπέροχη η ερμηνεία του chris deburg! τα μαγικά σας κόλπα την ανέδειξαν περισσότερο
    ola kala said...
    με ποιον παιζετε?

    χμμμ για κοιταξτε καλυτερα καποιος αλλος θα ειναι!!!!!!!!!
    Unknown said...
    εσείς τελικά πόσο καλά σκάκι ξέρετε;
    η υπνοπαιδεία είναι μια καλή και ειρηνική μέθοδος εξομάλυνσης των σχέσεων.
    mahler76 said...
    ta πρώτα 20 χρόνια δηλαδή δεν είχατε εγκέφαλο αγαπητέ?
    ΦΟΥΛΗ said...
    Mα γιατί δεν τα βρίσκεται οι δυο σας;;Πάρτε τον με το καλό,μιλήστε του ευγενικά,κάντε του ένα ωραιο δείπνο!!!!!!!!!!!!
    Να δείτε που θα γίνετε και κολλητά φιλαράκια.
    Καλό βράδυ
    "Ground Control to Major Tom" said...
    Σας αρέσει το πατέ...?
    Σελιτσάνος said...
    Μη μας ζητάτε να ανακατευόμαστε στα προσωπικά σας(έχουμε και μια διακριτικότητα εν πάση περιπτώσει...).Όταν τα βρείτε με τον εγκέφαλό σας,μου λέτε.


    υγ.Το τραγούδι άψογο.
    Masterpcm said...
    Λογικά τώρα, αν ρωτούσα που έχετε το μυαλό σας... θα ήταν δύσκολο να απαντήσετε...

    Καταλαβαίνω..
    Aura said...
    Ο καργιόλης σας
    δουλεύει υπέρ σας ή κατά σας;
    blogrehab said...
    Τουλάχιστον είστε σε speaking terms, κάποια στιγμή μπορεί και να μάθετε να δουλεύετε μαζί σαν ομάδα.
    b|a|s|n\i/a said...
    να νοιώθετε τυχερός που θα ξανάρθει. άλλους τους εγκαταλείπει για πάντα.
    pendulum said...
    Και μόνο το γεγονός ότι επιστρέφει, σημαίνει πως είσαι άξιος παίχτης και ιδανικός αντίπαλος.
    Άλλωστε...έχεις καταλάβει όλες τις κινήσεις του. Εκ των υστέρων βέβαια...μα δεν έχει σημασία.
    Να ανησυχείς όταν αρχίσει να παίζει και τον παπά...
    ο αποτέτοιος said...
    τον καργιόλη..

    (είχα την ίδια απορία με τον κ.κ.μοίρη)
    manetarius said...
    Ο πύργος μου στην Κορνουάλη είναι πάντα ανοιχτός για εγκεφάλους σαν τον δικό σας... εσάς σας έχω κλείσει διήμερη εκπαίδευση σε λέσχη μπριτζ!

    (δεν βρήκα λέσχη σκακιού που να σαν δέχεται..)
    Big Bad Wolf said...
    ...και που βρίσκεται ο λευκός ιππότης να εξολοθρεύση τον die hard εγκέφαλό σας;
    ...κι αν οι μικροί φαλακροί γιατροί που ταξινομούν τις σκέψεις μας δεν κάνουν και τελωνείο τι τους πληρώνουμε με φακελάκια άδικα;

    Μάλλον θα έπρεπε να τον βάλετε να δει το braindead (παραγωγής Ν. Ζηλανδίας)...
    Ανώνυμος said...
    Ο εγκέφαλός σας, είναι όντως πιο έξυπνος από εσάς φίλτατε, γιατί με τις διαγραφές του σκληρού, καταφέρνει ίσως να σας οδηγήσει στη λήθη. Σωτήριο πράγμα μερικές φορές...
    Η καλή μνήμη είναι πολλές φορές κατάρα...
    elf said...
    Επτά ποστ πίσω είχα μείνει, τα διάβασα/είδα μονορούφι κι ένα έχω να πω: δεν ξέρω αν ευθύνεστε εσείς ή ο εγκέφαλος, αλλά η έμπνευση καλά κρατά. Πολλές ανιδιοτελείς καλημέρες.
    (Είδατε, εγώ δεν ρώτησα πώς μπορώ να κάνω όλα αυτά τα τρισμέγιστα που φτιάχνετε στο μπλογκ σας, έγω απόλυτη επίγνωση των εντελώς πεπερασμένων ορίων μου. Και, στο φινάλε, ας ξεχωρίζουν και κάποιο που τό 'χουν!).
    Kleine wolke said...
    Δεν ξέρω αν είναι πιο έξυπνος από σας,αλλά από χιούμορ σκίζει ;)
    Spy said...
    @ Lilith:
    Mα τον Τουτάτη!
    Αυτό με το τσιγάρο δεν το είχα σκεφτεί!
    Σας ευχαριστώ. Με λυτρώσατε!


    @ madame_obscure:
    Μα... δεν μου γράψατε τη διεύθυνση.
    Πέρασα τόσες φορές από τα links σας, αλλά ήταν κλειδωμένα. Δεν υπήρχε άνθρωπος να μιλήσω...


    @ Valisia:
    Αϊ σι δατ γιου σπικ γκουντ ίνγκλαντ!
    Γιου μαστ γουόρκ ας νόρμαλλυ...


    @ tovene592:
    Είστε μικρός εσείς. Γι αυτό.
    Spy said...
    @ bright Φω:
    Κάτι σαν Χοντρός-Λιγνός ας πούμε;


    @ ola kala:
    Τι εννοείτε??????????
    Είμαστε τρεις τελικά;


    @ -:
    Πολύ καλά.
    Πλην όμως, αν δεν το προσέξατε, εκείνος έχει κάτσει μεν μπροστά στη σκακιέρα, αλλά παίζει πόκερ, ο άθλιος!


    @ mahler76:
    Είχαμε, αλλά αντί να ασχολείται μαζί μου, ανακάλυπτε τον κόσμο.
    Spy said...
    @ ΦΟΥΛΗ:
    Μπα;
    Του το χρώσταγα;
    Εκείνος δηλαδή τι έχει κάνει για μένα;
    Όλο με ξεγελάει. Μου υπόσχεται αρραβώνες και γάμους, και μου φέρνει στο τέλος δαχτυλίδια από τσιχλόφουσκες.


    @ Ground Control to Major Tom:
    Φυσικά.
    Αρκεί η πάπια να ήταν ελευθέρας βοσκής.


    @ Σελιτσάνος:
    Δεν σας ζήτησα τίποτα.
    Εσείς ήρθατε ακάλεστος, μπας και βρείτε κανένα λήμμα που να επισύρει αναφορές σε λεξικά.
    Αλλά φευ!
    :)


    @ Masterpcm:
    Ήταν όντως. Εχθές.
    Σήμερα ξέρω όμως.
    (το έχω πάει για σέρβις, είχε αρχίσει να ρετάρει, if you know what I mean...)
    Spy said...
    @ Aura:
    Εξαρτάται.
    Είναι αδίστακτος και πάει με όποιον προσφέρει τα περισσότερα.


    @ blogrehab:
    Το είχαμε δοκιμάσει κι αυτό κάποτε, αλλά μόλις τελειώσαμε τη δουλειά, και ενώ εγώ ήμουν στην τουαλέτα, εκείνος πήγε στο λογιστήριο και πήρε όλα τα λεφτά για πάρτη του.
    Αφήστε σας λέω, μεγάλος καργιόλης...


    @ b|a|s|n\i/a:
    Και τι θέλετε δηλαδή στην κατάστασή μου; Να τους λυπηθώ κιόλας;
    ;)


    @ pendulum:
    Του εύχομαι να μην το κάνει ποτέ αυτό. Εγώ είμαι παλιός και ξέρω καλύτερα (που είναι ο παπάς).
    Spy said...
    @ ο αποτέτοιος:
    Ξέρω πως με νιώθετε.
    Είστε φίλος.


    @ manetarius:
    Θα με συνοδεύσετε ή εσάς δεν σας δέχονται ούτε εκεί;


    @ Psychomechanic:
    Το Braindead??????
    (α... εσείς είστε πιο πειραγμένος κι από μένα! Ξαφνικά σας συμπάθησα σφόδρα!)
    Spy said...
    @ MpinelikoMistress:
    Πως είπατε το ονοματάκι σας;


    @ elf:
    Εσείς είστε ξωτικό όμως!
    Κάνετε άλλα που δεν μπορώ εγώ.
    Μια απέραντη καλημέρα.


    @ kleine wolke:
    Όντως σκίζει.
    Τα πτυχία μου!
    apos said...
    Eγώ πάντως, είμαι με εσάς κύριε spy. Δεν αντέχω καν το θέαμα του εγκεφάλου.
    Μια φορά τον είδα σε μια ταινία (ή σε ντοκιμαντέρ της ΝΕΤ) και αηδίασα. Σκέφτηκα αποκλείεται εγώ να έχω τέτοιο πράγμα...
    manetarius said...
    ...εμένα δεν με δέχονται ούτε εκεί!

    (γαμώτο.. δεν μπορώ με τίποτα να κρύψω το επίπεδο μου... τζάμπα ο πύργος στην Κορνουάλη..)
    manetarius said...
    @Αpos
    ...εγώ πάντως... σιγουρα δεν έχω τέτοιο πράμα!
    Ατίθασος ενήλικας said...
    Μην είναι χαζός ,ότι είναι ποιο έξυπνος
    Πρόσεχε μόνο μην σου φύγει και τα πάρεις κρανίο και άντε να βγάλεις άκρη μετά
    Πρέπει να είναι πολύ καλό αυτό που πίνεις (γμτ)
    Σαλουτε !
    Ατίθασος ενήλικας said...
    Στην πρώτη πρόταση η λέξη
    είναι = είσαι
    Έγινε λάθος

    (όχι τίποτα άλλο, να δεις πόσο καλά κρατιέμαι εγώ εγκεφαλικά στην συγκέντρωση και την παρατηρητικότητα)
    Ανώνυμος said...
    Spy>
    Χμ... Το θέμα δεν είναι αν ξεχάσατε το δικό μου ονοματάκι, αλλά το δικό σας...
    theorema said...
    Πατήστε πόδι!
    Δε μπορεί να σας κάνουν οι άλλοι ο,τι τους καπνίσει!

    (τρομερό κείμενο)
    thamnos said...
    μμμμ... έρχεται και το Πάσχα να γευτούμαι πάλι το υπέροχο μυαλό του ΑΡΝΙΟΥ!!!
    Apos έχεις ανοκτή πρόσκληση!
    "Ground Control to Major Tom" said...
    Xmmm...
    Kαλό και το πατέ χήνας ελευθερης βοσκής, αλλά εγώ έλεγα για μυαλά πατέ(ελεύθερης βοσκής)... πηγαίνει πολύ και με γκουακαμόλε

    :)
    Кроткая said...
    αν είναι αυτός στη φωτό, είναι λογικό, γιατί είναι κακάσχημος!
    δεν θα μπορούσε να είναι και έξυπνος και όμορφος!
    neni said...
    Εντάξει,μην τον λατρεύεται τόσο για τις μοναδικές περασμένες στιγμές που σας χαρίζει.
    Gi Gaga Kouni Beli said...
    Ένα ρεκτιφιέ-δολοφονική απόπειρα το έχετε σκεφτεί?
    Pastaflora said...
    Μπορείτε να τον υποχρεώσετε να βλέπει ειδήσεις, μεσημεριανάδικα, σίριαλ και λοιπές "ψυχαγωγικές" εκπομπές. Σε ένα μήνα είναι σίγουρο ότι θα έχει φηράνει επιτέλους, ο καργιόλης!
    Tzeve said...
    ...ρουά...ματ...

    έχασες πάλι...

    ο εγκέφαλος σου
    ntetzevou said...
    ρε μηπως ειναι καριολης και οχι καργιολης;

    Ζα-λι-ζο-μαιαιαιαιαιαιαιαι

    Εεεεχω ζαλη, ζαλη στο κεφαλι, εεεεχω τρελα, τρελα στο μυαλο.
    Spy said...
    @ apos:
    Δεν μπορεί. Κάπου θα τον έχετε κι εσείς. Στην κωλότσεπη ψάξατε;


    @ manetarius:
    Έχετε δοκιμάσει να συμπληρώσετε αίτηση μόνιμου μέλους;


    @ απατεώνες:
    (αυτό που πίνω είναι ΤΟ καλύτερο. Το φέρνω από τις μακρινές Ινδίες...)


    @ MpinelikoMistress:
    Ποιός είναι αυτός ο Spy;;;
    Spy said...
    @ theorema:
    Σοβαρά μιλάτε;
    Μπείτε πρώτα σε ελληνικό δημόσιο νοσοκομείο και μετά τα ξαναλέμε...


    @ thamnos:
    ??????????


    @ Ground Control to Major Tom:
    Τα μυαλά εμείς τα τρώμε την επόμενη μέρα, κρύα, με αλατοπίπερο και λεμονάκι. Έτσι μας έμαθε η γιαγιά.


    @ Кроткая:
    Αυτός είναι. Και να φανταστείτε ότι τον ρετουσάριζα και μισή ώρα στο Photoshop για να μην τρομάξετε...
    Spy said...
    @ neni:
    Ε, μας πως αλλιώς θα μου χαρίσει κι άλλες;


    @ Gi Gaga Kouni Beli:
    Όχι, αλλά έχω σκεφτεί τη μετανάστευση.
    Κάνει;


    @ pastaflora:
    Εσείς είστε των άκρων βλέπω!


    @ Λασπολόγος:
    Πάλι εδώ είσαι εσύ;


    @ ntetzevou:
    Εμένα είναι του λιμανιού. Γι αυτό έχει και το "γ". Ο άλλος που λέτε είναι του σαλονιού.
    Talisker said...
    Δεν ειναι που σας ξεγελα..
    ειναι που σας αρεσει να πιστευετε πως ξεγελιεστε

    κι αυτο μονο απο τον εγκεφαλο σας θα το επιτρεπατε!

    Οταν τελειωσετε τις διακοπες στην Κορνουαλη (πως μου αρεσει που εχει πολλους κοσμοπολιτες εδω:)

    στην Ταρα θα εχουμε χορο προς τιμην σας.

    -Να εορτασουμε την επιστροφη του εννοειται!

Post a Comment



My personal songs:


Land GigsQuantcast

 

Blogger Template | Created by: Spy