Trip



Κάποιες φορές κλείνω τα μάτια
και ονειρεύομαι πως έχω πολλά πόδια κι άλλα τόσα παπούτσια.
Έτσι περπατάω τα βράδυα μου ολομόναχος σε δεκάδες μέρη ταυτόχρονα, και ρουφάω το μεδούλι από κάθε συνοικία που πέφτει στα δόντια μου.

Βολτάρω στην Πειραϊκή, καπνίζω στα παγκάκια της Μαβίλλη, χορεύω βαριά ζεϊμπέκικα στην Τρούμπα, ψωνίζω στη Φυλής, χαζεύω τα τσιμεντένια κουτιά της Κηφισίας.

Άλλοτε, βαρύς και ράθυμος μεθάω σιωπηλά στην πλατεία Μέμου, ή στέκομαι αμίλητος σ’ έναν τοίχο στην Καισαριανή, κι άλλοτε μασάω ταμπάκο και φτύνω βρισιές στις γραμμές του Ρέντη, ή στις βιτρίνες της Γλυφάδας.

Καμιά φορά δραπετεύω κιόλας. Ταξιδεύω με τρένα θλιβερά στην Κομοτηνή ή στην Τρίπολη, βαριανασαίνω σε λεωφορεία για τα Γιάννενα, ή οδηγάω με διακόσια το τρακαρισμένο μου αμάξι προς την Καβάλα και μετά το ρίχνω στη θάλασσα για Θάσο.

Άμα έχει ζέστη, λιώνω στα κακοτράχαλα σοκάκια της Αμοργού ή της Σχοινούσας, ή ξαπλώνω στο μαλακό χώμα του Πηλίου κάτω από καστανιές με φύλλα κόκκινα και κίτρινα.

Σπάνια,
βολτάρω στα στενά του Άμστερνταμ, χαζεύω τις βιτρίνες της Όξφορντ Στρητ, πίνω ένα Glühwein στο Δημαρχείο του Μονάχου, ή ακόμα σκαλίζω σχέδια σε τοίχους στις γέφυρες της Φλωρεντίας.


Μια φορά, σαλτάρησα, και πήγα στον Κρόνο!

Ναι, στον Κρόνο...

Αλήθεια.






.
.
.
.
.
.
.

45 Comments:

  1. Ανώνυμος said...
    Βόλτες με το magic bus?
    apos said...
    Aυτά τα ταξίδια βάζουν τις ιδέες.
    Στον Δημιουργό.
    manetarius said...
    ...έκανα κι εγώ μια εποχή τις διαδρομές που περιγράφετε στις παραγράφους 2, 3 και 5, καθώς πολύ σπάνια κι εγώ χαζεύω βιτρίνες στην Όξφορδ! Τα πόδια μου παρόλα αυτά παραμένουν 4 (ναι 4 γιατί;) και πάω λίγο συχνότερα να φτύσω τις βιτρίνες της Γλυφάδας (που να τρέχω στην Κηφισιά, πρέπει να αλλάξω 3 συγκοινωνίες).
    Αυτό που πραγματικά έχω ανάγκη αυτή τη στιγμή είναι να πάω στην Σουηδία.. ίσως είναι η τελευταία μου ελπίδα.. ποιός ξέρει...ο Κρόνος θα δείξει..

    (πάλι έχασα την πρωτιά κι απ' την τσαντίλα μου δεν ξέρω τι λέω..φτού!)
    manetarius said...
    τιιιιι; τρίτη ήρθα τελικά;

    ($%&*#@^&*%###&&&)
    Ιμμαήλ said...
    Αέρας στα πανιά σου κ Spy και να προσέχεις του κύκλωπες και τις σειρήνες στα μακρινά σου ταξίδια!
    να δοκιμάσεις και ένα ταξίδι στην ψυχή σου: αυτή θα είναι η μεγαλύτερη περιπέτεια απο όλες.
    μπονζουρ!
    ΠΟΔΗΛΑΤΡΗΣ said...
    Όχι καλέ... σας πιστεύω.. φυσικά και έχετε πάει στον Κρόνο! Θυμάστε μήπως αν είχατε κάνει μια στάση στην Αφροδίτη για τσίπουρο; Αν ναι.. είχατε συναντήσει μια τρελή που είχε βγάλει τα παπούτσια της και έκανε ποδόλουτρο σε μια τοξική λίμνη... Ε! Εγώ ήμουν...
    Και έλεγα πού σας ξέρω.. πού σας ξέρω... ή μήπως τελικά δεν ήσασταν εσείς;...
    Καλησπέρα
    Ανώνυμος said...
    σαραντασπαιδαρούσα!
    (α. συγγνώμη δεν κρατήθηκα. άλλωστε κάποιος έπρεπε να αναλάβει το θλιβερό χρέος του να γράψει το πιο προβλέψιμο λογοπαιγνιο! και β. τελικά πρέπει να μάθω οπωσδήποτε πώς μπαινουν τα διαλυτικά)
    μετά απο αυτες τις εξυπναδες, να συμπληρωσω οτι ηταν πολυ ωραιο κειμενο, πολυ ταξιδευτικό..
    mamma said...
    Οκ! Δεν το περίμενα να ακούσω Philip Glass και συγκεκριμένα Koyaanisqatsi. Αυτό και μόνο αρκεί για να σας πιστέψω.
    Spy said...
    @ theorema:
    Μπα. Εκείνο καταλήγει στο Βερολίνο, όχι στον Κρόνο.
    :)


    @ apos:
    (παρακαλώ το "Δ" να το γράφετε με μικρό και όχι κεφαλαίο, διότι θα μας πάρουν με τις πέτρες εδώ μέσα.


    @ manetarius:
    Μα καλά, ΟΛΑ τα μανιτάρια δεν έχουν 4 πόδια; Γιατί το τονίζετε;
    (τρίτη ΚΑΙ τέταρτη: ε, δεν το καταφέρνουν δα και ολοι αυτό...)


    @ ιμμαήλ:
    Λείπετε συχνά κι έχετε χάσει επεισόδια. Εκεί ταξιδεύουμε τώρα.
    Spy said...
    @ Ποδηλάτρης:
    Άλλος ήταν. Όταν πήγαινα εγώ η Αφροδίτη ήταν ανάδρομη (ή ο Ερμής ήταν;) και ήσαντε στην άλλη πλευρά του ήλιου.


    @ deadend mind:
    Πατάτε shift + τόνο και το γράμμα που θέλετε. Μα καλά σας βασανίζουν τέτοια ερωτήματα και δεν ρωτάτε;


    @ mamma:
    Επιτέλους, ένας λογικός άνθρωπος εδώ μέσα!
    neni said...
    Διακρίνω τάσης φυγής..ή κάνω λάθος;
    tovenito said...
    αν σας στείλω πακέτο (ξέρετε αυτή την εκπομπή που στέλνουν πακέτα) θα βάλω μέσα ένα μικρό μπλε πλανήτη μαζί με το δαχτυλίδι του.
    με την ευχή τα ταξίδια σας να μη σταματήσουν ποτέ
    Aura said...
    Στη Γλυφάς δεν έπρεπε να φτύνετε. Μια βόλτα στη θάλασσα έπρεπε.


    (Οι επιλογές κλεισίματος των 2 τελευταίων post σας, trip)
    b|a|s|n\i/a said...
    δ(Δ)ημιουργήσατε πάλι.
    σας πιστεύω.
    κάπου σας έχω δει.
    island said...
    Με τόσα πόδια καλύτερα να σας ταίζουν αγαπητέ παρά να σας ντύνουν. Πόσο μάλλον αν είσθε συνηθισμένος σε φίλα νάικ και πράντα. Δεν κόβετε κανένα πόδι; Δύσκολη περίοδος
    One Happy Dot said...
    Ελπίζω τουλάχιστον το πρωί να σας βρίσκει σπίτι...όπου κι αν είναι αυτό!
    wilma said...
    Αναχώρησα με το κείμενο κι έφυγα τελείως με τη μουσική. Είχατε πάει στο Λυκαβηττό όταν το ξαναματα παρουσίασε ο Philip Glass?
    Αχ τι μου θυμήσατε τώρα!
    Spy said...
    @ neni:
    Μόνο τάσεις;


    @ tovene592:
    Να μου στείλετε. Θα είναι από τα ωραιότερα δώρα που θα μου έχουν κάνει.


    @ Aura:
    (ουπς...)
    Δεν έφτυνα γενικά στη Γλυφάδα.
    Μόνο στις βιτρίνες.
    (το 'σωσα;)


    @ b|a|s|n\i/a:
    Μήπως εδώ;
    thamnos said...
    Σα δεν ντρέπεσαι στην ηλικία σου να φτύνεις βιτρίνες, εκτός αν θέλεις να δίνεις δουλεία στους τζαμάδες.
    Δεν κάνεις και καμιά βόλτα από το Χολαργό, να θυμηθούμε και τον πνευματικό πατέρα... και την μουτσούνα σου. αιντε
    Spy said...
    @ ισλανδ:
    Αυτά τα "φίλα νάικ και πράντα" που λέτε, δεν έχω ιδέα τι είναι. Εμένα η μαμά μου, μου αγόραζε "Αλυσίδα Ελβιέλα".


    @ One happy dot:
    Τι είναι "σπίτι";


    @ wilma:
    Είχα.
    (αχ, τι μου θυμήσατε τώρα!)


    @ thamnos:
    Που είναι αυτός ο "Χολαργός";;;
    thamnos said...
    ΑΑΑ, εύκολο είναι έξω δεξιά βγαίνοντας από το Κρόνο. Αν χαθείς θα σε βοηθήσει η καλή νεράιδα που είναι φίλη της Αφροδίτης που δουλεύει μαζί με την Σελήνη στη Λάμψη και παλιά έκανε παρεά με τον Αλέξη.
    Valisia said...
    αχ....κάντε μια στάση στο τρίτο αστέρι αριστερά για ένα meteorino κι ένα τσιγάρο να μην φανεί η διαδρομή.
    Talisker said...
    Εγω σας πιστευω!(και δεν ειμαι και καλοπιστη σημειωστε!)
    -να δειτε με ..
    ειμαι απεναντι στο Αρη και σας γνεφω!
    Aura said...
    Eγώ στην Πάτρα ψηφίζω (λέμε τώρα) αγαπητέ Spy. Mη νιώθετε άσχημα :)
    ola kala said...
    εγω παλι σκεφτομαι τους 5 οροφους που πρεπει να κατεβω και να ανεβω μετα γιατι δεν υπαρχει ανελκυστηρας

    και δεν παω πουθενα!
    Ανώνυμος said...
    Μας προσγειώσατε απότομα.
    (Στις προσγειώσαεις είστε ακόμα λίγο άτσαλος.)

    Σελιτσάνος.
    Y. K. said...
    μπορει να σας συναντησα καπου εκει. χμ. ναι, μπορει.

    κι εγω οπως κι ο αποτετοιος ,ξερετε,...

    καλησπερες
    Nomad said...
    Και γιατί επιστρέψατε;;;;

    :ΡΡΡ
    Spy said...
    @ thamnos:
    Tσίπρα;


    @ Valisia:
    Τώρα...
    Πάει, πήγαμε, γυρίσαμε.


    @ Talisker:
    Σας βλέπω.
    Κάθε πρωί που τινάζετε τα σεντόνια.


    @ Aura:
    Α, είστε ντόπια δηλαδή.
    Εγώ ψηφίζω στον Κρόνο.
    Spy said...
    @ ola kala:
    Στο Καζακστάν μένετε;


    @ Σελιτσάνος:
    Ε, τώρα τι περιμένατε δηλαδή;
    Με ένα ταξιδάκι τόσο δα, να πιλοτάρουμε και το Discovery;


    @ alicia:
    Ξέρω, ξέρω...
    (εμ, δεν θα 'ξερα;)


    @ Nomad:
    Πεινούσα.
    :P
    antinetrino said...
    Εγώ όταν κλείνω τα μάτια μου με παίρνει ο ύπνος.... και δύκολα μετακινούμαι!
    Αλήθεια.
    Ανώνυμος said...
    Μου αρέσει ο Κρόνος.
    Πολύ.
    Αλλά εξακολουθώ να προτιμώ τη Σελήνη.
    sadcharlotte said...
    με αυτη τη μουσική υποκρουση ευτυχως που φτασατε και στον Κρονο. θα μπορουσατε να παραμεινετε σε τροχια..
    K@terin@ said...
    την επόμενη φορά που θα περάσετε απο πλατεία Μαβίλη , πάρτε κανένα τηλ. κόντα είμαστε !!!
    Καπετάνισσα said...
    Κοσμογυρισμένος...

    Πάντα οι σόλες σας ανάλαφρες να σας σεργιανάνε.

    (Με το μπαρδόν, αλλά το σύνδρομο πολλαπλών προσωπικοτήτων το έχετε ακουστά;)
    Στρατος "exoaptonkyklo" Ραπτοπουλος said...
    Ολα ειναι δρομος...
    Παντως οταν ξαναβρεθεις στη Μεμου και θες παρεα χτυπα κανα τηλεφωνο.Διπλα ειμαι. Ενα καφεδακι θα το πιουμε.
    Τις καλημερες μου.
    Ανώνυμος said...
    οι ενετοι οταν εχτιζαν τα κτιρια δεν ειχαν προβλεψει τους ανελκυστηρες!

    ola-kala
    Spy said...
    @ antinetrino:
    Α, δεν είστε υπνοβάτης;


    @ houlk:
    Κι εμένα μ' αρέσει η θάλασσα, αλλά μερικές φορές με τραβάνε με το ζόρι στο βουνό.


    @ sadcharlotte:
    Μη σας πω πως θα 'ταν καλύτερα...
    Spy said...
    @ K@terin@:
    Ένα τσιγάρο δρόμος...


    @ Καπετάνισσα:
    Τι μπαρδόν; Ελεύθερα.
    (όχι απλώς ακουστά, διατριβή έχω κάνει)
    Καλωσήρθατε στο διαστημόπλοιό μας.


    @ exoaptonkyklo:
    Το ξέρω φίλε μου.
    Παλιά λημέρια μου η γειτονιά σας.
    Θα το κανονίσουμε μια μέρα.


    @ ola-kala:
    (οι βλάκες...)
    Ανώνυμος said...
    μιαν ανάσα απο μένα φτάσατε

    nice try..
    Spy said...
    I know...
    ο αποτέτοιος said...
    σας πιστεύω..
    Spy said...
    I know...
    (too)
    neuclone said...
    Koyaanisqatsi...

    Κι αν σου κάτσει;
    ΦΟΥΛΗ said...
    Και μετά παραπονιέστε, ότι δεν πάτε διακοπές.....

Post a Comment



My personal songs:


Land GigsQuantcast

 

Blogger Template | Created by: Spy