Αμπάουτ:
Σα να λέμε Κουρίκιουλουμ Βαϊτάε δηλαδή ένα πράμα.
Λοιπόν:





  • Είμαι 40φεύγα χρονών, φαίνομαι για 30-32, και νιώθω 12.

  • Ασχολούμαι επαγγελματικά με την γραφιστική. Δηλαδή έχω πείσει τους πάντες ότι είμαι και γαμώ τους Art Directors και βγάζω χοντρά φράγκα απ' αυτό...

  • Τα οποία τα τρώω όλα σε gadgets που έχουν να κάνουν με την εικόνα, με τη μουσική, τους υπολογιστές και ότι άλλη παπαριά κυκλοφορήσει, πράγμα που σημαίνει...

  • Πως μένω πάντα άφραγκος κι έτσι κάνω ότι μπορώ για να βγάζω τα προς το (ευ) ζην, σχεδιάζοντας περιοδικά, βιβλία, εταιρικά έντυπα, διαφημιστικά, εξώφυλλα cd, αφίσες, συσκευασίες, χώρους, προϊόντα, sites, blogs, blogs, blogs και...

  • Γι' αυτόν τον λόγο μου μένει λίγος χρόνος για τις άλλες μου (μεγάλες) αγάπες, όπως το να γράφω μουσική, να ζωγραφίζω, να φωτογραφίζω, να επεξεργάζομαι video, να πηγαίνω ταξίδια με τη μηχανή μου, να βγάζω τον Luppo τρεις φορές την ημέρα βόλτα, να αγκαλλιάζω πιο συχνά τη γυναίκα μου, η οποία...

  • Τώρα που άρχισα να blogάρω κιόλας, αποφάσισε να κάνουμε απογόνους, για να μη με λένε παππού όταν αρχίσουν να μιλάνε, και που 'στε;...

  • Έχω και οξεία λογοδιάρροια...

0 Comments:

Post a Comment



My personal songs:


Land GigsQuantcast

 

Blogger Template | Created by: Spy