Γιατί κάνει ζέστη;
Γιατί δουλεύω ακόμα;
Πότε θα πάρω σύνταξη;
Eγώ πότε θα γίνω μάνα;
Πού είναι ο Παράδεισος;
Ποιός μου πήρε το τυρί μου;
Γιατί δεν κοιμάμαι καλά;
Γιατί έχω φαγούρα στο κεφάλι όταν φοράω κράνος;
Γιατί ζει ο Tζωρτζ Mπούς;
Πού θα παρκάρω;
πόσο πήγε η φέτα, πια;
Πότε θα πάρει ο Oλυμπιακός το Champions League;
Πότε θα πάρει δρόμο ο Πούτιν;
Πού έβαλα το μπρελόκ μου;
Πού έβαλα το εφάπαξ μου;
Πού έβαλα το αντηλιακό μου;
Πώς θα αναπτυχθεί η Aφρική;
Πώς θα κουρέψω το γκαζόν;
Φταίει για όλα το γκαζόν;
Γιατί είναι ασιδέρωτο το πουκάμισό μου;
Γιατί να θέλει σίδερο το πουκάμισό μου;
Γιατί δε βρέχει;
Γιατί βρέχει;
Πότε θα ωριμάσεις;
Πάλι τα ίδια;
Πάλι αποκαϊδια;
Πάλι εγώ θα βγάλω τα σκουπίδια;
Πώς πάνε για Kαρδιτσομαγούλα;
Πώς βγαίνουν τα γκάλλοπ;
Πώς βγαίνει το σπανάκι απ’ τα δόντια;
Πότε θα κουρευτώ;
Πότε θα παντρευτείς;
Πότε θα σηκώσεις τα χαλιά;
Πότε θα δουλέψουν τα συντριβάνια στις πλατείες;
Πότε θα τα ξηλώσουν;
Ποιός τα πλήρωσε;
Γιατί τα ταξί βρωμάνε;
Γιατί οι ταξιτζήδες μιλάνε;
Γιατί δε πήραμε το Euro;
Γιατί πήραμε το δάνειο;
Ποιός είναι ο Tζακ Mπάουερ στ’ αλήθεια;
Zει ο Tζακ Kέρουακ, αλήθεια;
Γιατί ο Kέρμιτ ήταν πράσινος;
Γιατί οι ντομάτες είναι πράσινες;
Γιατί η Oμόνοια δεν είναι πράσινη;
Πού πήγε η Oμόνοια;
Πού θα φτάσει ο πληθωρισμός;
Πού θα φτάσει ο Προαστιακός;
Πότε θα φτάσει ο Προαστιακός;
Πότε θα φτάσει ο άνθρωπος στον Kρόνο;
Πώς θα φτάσει η σύνταξη στη μαμά μου;
Πώς αντέχει ο παππούς μου;
Πώς αντέχει η Σιέρα Λεόνε;
Πώς θα ανέβω στο δέντρο;
Γιατί δε μεγαλώνει η μπιγκόνια μου;
Γιατί δε φουσκώνουν τα μπαλόνια μου;
Γιατί με πνίγουν τα μπαλκόνια μου;
Γιατί με κοιτάζεις έτσι;
Γιατί δεν μιλάς πιο δυνατά;
Γιατί φωνάζεις;
Γιατί γκρινιάζεις;

Ποιός, εγώ;

E, ποιός, εγώ;



Και μην ξανακούσω κανέναν σας να διατείνεται
ότι είναι πιο γκρινιάρης...
γιατί θα κόψω το blogging!

55 Comments:

  1. Naf said...
    μωβάκι πήρες??
    Spy said...
    Σςςςς....
    Θα πάρω τώρα.
    Albus Genius said...
    Ελάχιστα γκρινιάρης είσαι διάβασε.

    Γιατί κάνει ζέστη;
    Τώρα βρήκε να κάνει ζέστη;
    Καλά ο Θεός κεφαλαιούχος είναι γμτ τα καλοκαίρια του.
    θα λειώσω ρε π....η μου
    Θα λιποθυμήσω γμτ τη ζέστη του.
    Τί θα φάω? όλα χαλασμένατα δίνουν το καλοκαίρι.
    Τι πατσιασμένες ντομάτες ειναι αυτές γμτ τα σουπερμάρκετ του
    ΄Ολα το καλοκαίρι θα συμβούν;
    Γμτ πρέπει να βάλλω πλυντήριο βρωμάω όπως ιδρώνω να γ.. τα καλοκαίρια του
    Αυτό το μπ.... το αιρ κοντίσον δουλεύει ή πάει σα τη γιαγιά μου.
    Τι κολοιδρώτας ειν' αυτός?
    Που στο καλό έβαλα πάλι το πουκάμισο?
    Ασιδέρωτο είναι γιατί δεν βγάνουν πουκάμισα να ισιώνουν μόνα τους γμτ το ίσιωμά τους
    Τί τρώνε τώρα?

    Μερικά είναι αυτά .Πρόκειται περί τραγικής καταστάσεως,άγιος είσαι. Να είσαι εργένης και να δουλεύεις σε δουλειά που πρέπει νάσαι ντυμμένος τυπικά άστα. Με τα μπαλκόνια θα τα βάλλεις μη ψάχνεις.
    Spy said...
    Δε λέω... Έναν τάραχο τον τραβάτε κι εσείς οι εργένηδες.
    Ξέρω.
    Πέρασα κι εγώ απ' αυτήν την πίστα.
    Δεν ήταν τόσο δύσκολη όμως.
    "Λερώνω σώβρακο, πετάω σώβρακο, αγοράζω καινούργιο"

    Eλπίζω να είναι σαφές ότι η ρητορική μου δεν τελειώνει στις αθώες αυτές ερωτησούλες.
    Θα χρειαζόμουν όμως δεύτερο blog μόνο για αυτό το θέμα, κι έτσι επέδειξα μιαν αυτοσυγκράτηση.
    brainwaves said...
    Μην τσιτώνεστε αγόρια και κορίτσια!
    1 tablet Xanax 0,5 mg κάθε βράδυ, λίγο πριν τον ύπνο... και θα είστε όπως τον παλιό καλό καιρό που τίποτα δε γινόταν εμπόδιο στην ευτυχία της γαλήνιας στάνης και του αμέριμνου βουκόλου!
    Επιστροφή στη φύση αδέρφιααα!!!
    ...όπως μπορεί ο καθένας!!!

    ps: να εκληφθούν επί πιστώσει όσα λέω διότι κυκλοφορούν αδαείς! Μη βρεθώ με κατηγορητήριο για προπαγάνδα και αποπροσανατολισμό!!!
    Mara Lisha said...
    Είστε πραγματικά κατάσκοπος. Και γκρινιάρης βεβαίως βεβαίως.
    Γιατί ο Κέρμιτ ήταν πράσινος; Την συγκεκριμένη απορία την είχα ώσπου συμπλήρωσα τα οχτώ μου και επιτέλους έτυχε να δω από κοντά βατράχι!! :)
    Spy said...
    @ brainwaves:
    Γιατρέ μου, που ζείτε;
    Eδώ μιλάμε για προχωρημένη (σε βαθμό αδιεξόδου) κατάσταση...
    1 Xanax του 0,5mg?
    Mα αυτό είναι για τους φαντασιόπληκτους!
    Eμείς παίρνουμε 3 του ενός την ημέρα, εδώ και πέντε χρόνια και χαϊρι δεν είδαμε...
    (μεταξύ μας, μήπως μπορείτε να μου τα συνταγογραφείτε, διότι κάθε φορά που χρειάζομαι καινούργια παρτίδα πληρώνω και 60 ευρώ κερατιάτικα;


    @ mara lisha:
    Mα κι εσείς πού το είδατε το πράσινο βατράχι;
    Στην Disneyland;
    Eγώ όλα όσα έχω δει στην επαρχία είναι καφεπράσινο μυξί...
    (μπλιαχ!)
    Spy said...
    @ brainwaves:
    Eξ άλλου σε τί νομίζετε ότι αναφερόταν η "naf" στο πρώτο πρώτο σχόλιο;
    Σε μελιτζανοσαλάτα;
    brainwaves said...
    πω πω... δεν ήξερα ότι πρόκειται για τόσο προχωρημένη περίπτωση!!!
    μπορώ βεβαίως βεβαίως! αν όχι στους φίλους μου, τότε σε ποιους;
    όσο προλαβαίνεις όμως, γιατί σύντομα κανονίζω να με χαίρονται "τα ξένα"!
    Mara Lisha said...
    Ομολογώ με τσακώσατε! Από τότε έχω να δω βατράχι!
    Ανώνυμος said...
    Εγώ είμαι πιο γκρινιάρης αλλά μην κόψεις και το βλόγιν. Ο κόσμος σε χρειάζεται.
    Spy said...
    Island με συγκινήσατε!
    Πρώτη φορά μου λένε τόσο ωραίο και μεγάλο ψέμα...
    Aλλά σιγά μη σας δώσω τα πρωτεία με ένα απλό free of charge κοπλιμέντο.
    brainwaves said...
    ααα, εγώ τα λέω ροζ, όχι μωβ ;-)
    γι' αυτό η σύγχυσις!!
    wilma said...
    εγώ πάλι είπα να το δω πρακτικά. αντί να κάνω κατάλογο με το γιατί, καθάρισα το σπίτι. έχει φτάσει η ώραα δώδεκα κι ακόμη τα καρμπυρατέρ δουλεύουν στο φουλ .έκανα μια στάση να ξεσκονίσω το laptop και είπα αντί για μια τζούρα cocacola να δροσιστώ με κείμενο. τώρα με φόρτωσες πάλι. πάω να ξυπνήσω το μωρό για να βάλω σκούπα.
    aKanonisti said...
    Αγαπητε....
    θα σας βρω την λύση....
    ησυχάστε....
    Σεξ ωρε....μέχρι θανάτου....
    και μετά...ποιος το γαμάει το γκαζον... ποιος γαμάει τα xanax και.. γενικώς... δεν γαμιούνται όλα...
    Η λύση λοιπόν για έναν τοξοτη... είναι πάρα πολύ απλη... απλούστατη...
    Σεξ σεξ σεξ σεξ
    Αφού πληρώνουμε την μονογαμία... ας επωφεληθούμε από τα καλά της...

    *Σκύλιασαν οι δόκτορες??? χαχαχαχαχαχαχα ας προσεχαν!!!!!
    60 ευρόπουλα??? αίσχος!!!!!
    Ανώνυμος said...
    Μην περιμένετε και πρόταση γάμου για να μου δώσετε τα πρωτεία.Σε επόμενο ποστ ίσως.

    Η διαφορά ψέματος και αλήθειας είναι μια λεπτή γραμμή που συνήθως έχει τα πρωτεία να κοπεί πρώτη
    katerina said...
    Γιατί δεν πας διακοπές;;;
    Γιατί μου έκανες τα νευρα κρόσια βραδυατικα;;;
    Γιατί αυτά που ακουω όλη μερα πρέπει και να τα διαβάζω τα μεσάνυχτα;;;
    Γιατί μόλις πήρα το ladosaki μου, με έκανες πάλι turbo;;;
    Γαιτί δεν βάλατε τέντα στο κατάστρωμα και με κουτσουλανε οι γλάροι;;;;;;;;;;
    wilma said...
    Λοιπόν σου γράφω μια ωρα μετά από το προηγούμενο μου σχόλιο, κι αφού εντωμεταξύ έχω κατεβάσει στροφές και τέλος πάντων είχα αποφασίσει να πάω και για ύπνο. και ξάπλωσα. και πήρα και ένα μυθιστόρημα και διάβαζα. και μετά το σκέφτηκα: όχι δεν σου απάντησα σωστά στο Post σου. δεν έγραψα αυτό που σκέφτηκα όταν το διάβασα. ότι δηλαδή μου άρεσε. μου άρεσε σαν ποιήμα, σαν ταξίδι, όχι σαν γκρίνια. αλήθεια, με έβαλες σε χίλιες δύο σκέψεις. σε όλες αυτές τις χιλιοειπωμένες απορίες της καθημερινότητας που τρυπώνουν στο μυαλό μας και μας ενοχλούν και μετά από λίγο τις διώχνουμε σαν μύγες. ήταν πολύ ωραίο κείμενο. Αυτό έπρεπε να σου έχω πει εξ αρχής.
    Μεγάλη τύχη που σε βρήκα!
    moyratos said...
    Έτσι
    Έτσι
    Ποτέ
    Ποτέ
    Επάνω
    Το ποντίκι
    Δεν νυστάζεις πολύ
    Το φόρεσε και άλλος με ψείρες
    Για να σπάει νεύρα
    Σε ιδιωτικό πάρκινγκ
    7-10€
    Ποτέ
    Πήρε αλλά είναι ανήφορος
    Ψάξε
    Στην τράπεζα/ελληνικό δημόσιο
    Στην τσάντα θαλάσσης
    Όταν ενωθεί με την Ευρώπη
    Με ψαλίδι
    Πάντα
    Γιατί κάποιος κάνει απεργία
    Υπάρχουν και αυτά που δεν θέλουν
    Γιατί είναι κατακωλόκαιρο
    Γιατί πρέπει
    Ποτέ
    Ναι
    Ναι
    Όπως πάντα
    Σα κει
    (Καλή ερώτηση :ΡΡΡ)
    Με το νύχι
    Αύριο?
    Δε σου λέω
    Τα σήκωσα
    Το φθινόπωρο
    Στις επόμενες εκλογές
    Εγώ και συ (μόνο)
    Καπνιστές & άλουστοι
    Δεν είναι μουγγοί
    Πάλι?
    ΔΞ/ΔΑ
    Έλα ντε, δεν τον ξέρω
    Ίσως μαζί με άλλους
    Ήταν Πασοκτσής
    Είναι για τουρσί
    Είναι στο κέντρο
    Κάτω από το έδαφος
    ... 10000000%
    Θεσσαλονίκη
    Σε λιγάκι
    Δεν θα ζούμε
    Ανάλογα με τα ταμεία
    Έλα ντε, πως σε αντέχει
    Άσχετο
    Με τα χέρια και μια γάτα οδηγό
    Τι είναι αυτό?
    Θα σουνα γυναίκα βυζαρού
    Γκρέμισε τις αυθαιρεσίες
    Δεν σε βλέπω καλά
    Είναι πρωί
    Είμαι οπαδός
    Είμαι ο γκρινιάρης

    Ναι εσύ

    Ε ποιος, εσύ?

    ΓΚΡΙΝΙΑΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ
    g for george said...
    Έχεις θέμα!

    Ούτε εγώ δεν είμαι τ ό σ ο μέσα στην γκρίνια, που έχω και λόγους!
    Ανώνυμος said...
    ε όχι, δεν το δέχομαι το συστημένο, δεν το παραλαμβάνω λέμε! θα περιμένω το #7, ελπίζω να ταιριάζει καλύτερα στην προσωπικότητά μου. και μην μου πείτε ότι αντιφάσκω με αυτο το σχόλιο, θα το αρνηθώ σθεναρά ;)
    Spy said...
    @ wilma:
    Μα κι εσείς...
    Σκούπα νυχτιάτικα...
    Υπερωρίες κάνετε, ή ψυχοθεραπεία;
    Σκουποθεραπεία μάλλον.


    @ akanonisti:
    Δηλαδή για τα υπόλοιπα ζώδια η λύση ποιά είναι;
    Μουρουνέλαιο;
    Spy said...
    @ island:
    Μου γεννάτε προσδοκίες με αυτά που λέτε, κι είναι δύσκολη εποχή για εγκυμοσύνες τώρα.


    @ katerina:
    Μα κι εσείς...
    Τόσες καμπίνες είχαμε. Κατάστρωμα βρήκατε να κάτσετε; Θα μαυρίσετε στην παραλία. Δεν είναι ανάγκη να καίγεστε και στα καταστρώματα.
    thamnos said...
    Μπαμπά θα μου τα φουσκώσεις?
    Μπαμπά θα μου τα φουσκώσεις?
    Μπαμπά θα μου Μπαμπά θα μου τα φουσκώσεις?τα φουσκώσεις?
    ΜπαΜπαμπά θα μου τα φουσκώσεις?μπά θα μου τα φουσκώσεις?
    Μπαμπά θα Μπαμπά θα μου τα φουσκώσεις?μου τα φουσκώσεις?
    Μπαμπά θα μου τΜπαμπά θα μου τα φουσκώσεις?α φουσκώσεις?
    Μπαμπά Μπαμπά θα μου τα φουσκώσεις?θα μου Μπαμπά θα μου τα φουσκώσεις?Μπαμπά θα μου Μπαμπά θα μου τα φουσκώσεις?τα φουσκώσεις?τα Μπαμπά θα μου τα φουσκώσεις?φουσκώσεις?

    Μα καλά ρε αθεόφοβε υπάρχει χρώμα καφεπράσινο μυξί...????
    (μπλιαχ!)
    ΦΟΒΕΡΟ.!!!.
    η Wilma έκανε το best σχόλιο, ανοιξε ψυχή ρε παιδί μου. συγχαρητήρια wilma!
    Spy said...
    @ wilma:
    Σας παρακαλώ κυρία wilma.
    Μην τα λέτε αυτά. Θα ξανακοκκινήσει το avatar μου (όπως τις προάλλες). Και μας βλέπει και τόσος κόσμος εδώ μέσα.


    @ moyratos:
    Τι να πώ;
    Υποκλίνομαι.
    (προλάβατε να μπείτε σε άλλο blog, ή κολλήσατε ένσημα μόνο με αυτήν σας την απάντηση;)
    PN said...
    Κάνε στην άκρη βρε να περάσω...!!!

    Δεν θα τσακωθώ μαζί σου για τα πρωτεία στη γκρίνια. Άλλά αυτό που έχεις δεν είναι γκρίνια...αρχή σχιζοφρένειας είναι!!! Καλά άμα είσαι έτσι αμέσως μετά από mini διακοπές, τι θα κάνεις κατά Νοέμβρη μεριά που θα έχεις πήξει στη δουλειά;

    Για cool γιατί τώρα σε συνηθίσαμε και δεν μπορώ να βρίσκω νέες ταράτσες να απλώνω τα σεντόνια μου. Το κατάλαβες;;;; Εεεεεε;;;;
    Spy said...
    @ g for george:
    Δεν έχω απλώς θέμα αγαπητέ.
    Θεματολογία ολόκληρη έχω.
    Καλωσήρθατε.


    @ deadend mind:
    Σε μια γρήγορη ανασκόπηση που έκανα στο blog σας, δεν το βλέπω να σας ταιριάζει το #7.
    Ελπίζω δηλαδή.
    Για το #9 έχετε ελπίδες.
    Και σίγουρα σας πάει γάντι το #+1.


    @ thamnos:
    Πώς δεν υπάρχει; Είναι το χρώμα του καμπουρογαμόσαυρου.
    Και λίγα με την κυρία wilma. Μην παίρνουμε θάρρος. Έχει παιδί να μεγαλώσει, να προσέχει και εσάς από πάνω, πάει πολύ.
    Spy said...
    @ vk:
    Η ταράτσα μας θα είναι πάντα φιλόξενη για τα σεντόνια σας.
    Σάμπως κι εμείς τα άπλυτά μας σε σας δεν τα φέρνουμε; Μιαν υποχρέωση σας την έχουμε, όπως και να 'χει.
    wert01gf said...
    Ουά! Είχε ενδιαφέρον.
    Αλλά δεν σε βρίσκω γκρινιάρη.
    ΥΓ. Μην το κόψεις!
    Spy said...
    Μα πως να το κόψω "wert01gf";
    Για να το κόψω θα πρέπει κάποιος εδω πέρα να με ξεπεράσει σε γκρίνια, και απ' ότι βλέπω εγώ τρέχω 100άρι και οι υπόλοιποι 20 χιλιόμετρα βάδην...
    apos said...
    Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν ΤΟΣΟ ελεύθερο χρόνο, ώστε να αμφισβητήσουν τη γκρίνια σου;
    Τους θαυμάζω. Αν και αποκλείω κατηγορηματικά να υπάρχουν. Οπότε keep up!
    wilma said...
    τρίτο σχόλιο: μα τι ώρα είσαστε ξύπνιοι τέλος παντων?
    Thamnos ευχαριστώ για το support.
    Κύριε spy είσθε ιππότης (για τη Βασούλα) που με προσέχετε τόσο! Πάω να κάνω καμια δουλειά
    Καλημέρα!
    aKanonisti said...
    Τρεις λύσεις υπάρχουν....για τα υπόλοιπα ζωδια...
    1)περισυλλογη + γιογκα
    2)φαρμακολογια
    3)μπουντρούμι + φίμωτρο.....

    Διαλέχτε!!!!!

    Υ.Κ. Καλημέρα σας!!!!!
    apos said...
    Α! και τώρα που το πρόσεξα: όταν λέτε spy «μας βλέπει τόσος κόσμος εδώ μέσα», ποιους εννοείτε; Εμάς τους δέκα που γράφουμε και ξαναγράφουμε και ξαναγράφουμε; Πιάστο και με τα μικρά μας ονόματα αν θες, you know, wilma, ξυνός αργεντινός, κουλουπού, κουλουπού.
    Μια οικογένεια γίναμε. Απλά ορισμένοι έχουν καλύτερο γούστο στα τασάκια.
    Spy said...
    @ apos:
    Μα εσείς δεν είστε γκρινιάρης κύριε. Απαξιωτικός είστε. Άκου 10 άτομα...
    Σας πληροφορώ ότι μας βλέπουν χιλιάδες άλλοι εκστασιασμένοι, οι οποίοι απλώς δεν έχουν ΤΟΣΟ ελεύθερο χρόνο για να αφήσουν σχόλιο. Μάλιστα.


    @ wilma:
    Αν είχατε διαβάσει wilma μου, αυτά τα 5 πραγματάκια που γράφω στο προφίλ μου (και ειδικά το τελευταίο) δεν θα είχατε απορία.
    Να ξέρετε ότι θα υπερασπισθώ την τιμήν σας από κάθε κακόβουλη ενέργεια. Αν και ο thamnos είναι ένας εξαίρετος άνθρωπος, και πάρα πολλά χρόνια φίλος μου (από τότε που δεν υπήρχαν avatars να σκεφτείτε), ο καλύτερος θα έλεγα, ένα πράγμα σαν την Ελένη σας.


    @ akanonisti:
    Εγώ να διαλέξω;
    Να διαλέξουν μόνοι τους. Μεγάλοι άνθρωποι είναι πια. Εμένα μου αρέσουν και τα τρία (για τους άλλους).
    One Happy Dot said...
    wow...Αυτό το Post θα το τυπώσω και θα το δείχνω σε μια ψυχή που με λέει συνέχεια γκρινιάρα να δει τι εστί βερύκοκο.
    Επίσης, την επόμενη φορά που θα γίνω γαστρονομικά αναίσθητη και θα σου απαξιώσω ενα "χ" Post θα σου μοστράρω την προ-τυπωμένη σελίδα κι εσύ δεν θα μιλάς ναι? Σςςςςςςςςς...ναι...
    Ανώνυμος said...
    πότε θα γίνω μάνα ?

    ώρες ώρες με απογοητεύετε...
    Spy said...
    @ one happy dot:
    Do as you wish my dear.
    I am "over it" (υπεράνω σημαίνει αυτό)


    @ κ.κ.μοίρης:
    Δηλαδή τι θέλατε;
    Να υιοθετήσω κανένα κινεζάκι σαν την Angelina;
    Είμαι που είμαι μεσήλιξ, έχω και κάτι δάνεια, δεν με παίρνει...
    One Happy Dot said...
    You are Over it????? oh my...ελευθερία γαστρονομικού λόγου και για μένα?! How touching!
    (και μη μου απαντήσετε!!! δεν θα το κάνουμε chat εδω μέσα!! δεν είναι MSN το βλόγι αυτό!) :)
    wilma said...
    αχ spy! εγώ να μην έχω διαβάσει το προφίλ σας? τρεις φορές την ημέρα σαν αντιβίωση! απλά χθες άντεξα μέχρι τη 1.30 και δεν κουνιόταν φύλλο. κανείς δεν μίλαγε κι εμένα με πήρε ο ύπνος στο στασίδι.
    μου φαίνεται θα βάζω το ξυπνητήρι στις 3.30 για να σας πετύχω Live!
    Spy said...
    Μα τι λέτε τώρα wilma;
    Είναι δυνατόν;
    ΕΓΩ θα αλλάξω τις ώρες παρουσίας μου στα blogs. Εσείς έχετε κι ένα πρόγραμμα να τηρήσετε.
    Τι gentleman θα ήμουν άλλωστε;
    Nomad said...
    Σιγα τη γκρίνια.

    Ξεχασες το ανυπέρβλητο γκρινιαροερώτημα:

    Πότε θα αποψύξουν τον Γουώλτ Ντίσνει;;;;

    wilma said...
    ohhh monsieur!
    Άκου τωρα:
    υπήρχε μια προϊστορική διαφήμιση μιας κολώνιας που λεγόταν La tour. Μέσα σε ένα αεροπλάνο η γυναίκα λέει στον άγνωστο άνδρα που καθεται δίπλα της "La tour monsieur", "La tour madame" της απαντά κι αυτός και μετά αυτό, άνοιγε το χαρτοφύλακά του έβλεπε αυτή το μπουκάλι και αναστέναζε "Monsieeeeur".
    ε λοιπόν με το ίδιο ύφος στο λέω. (ρώτα τη μαμά σου θα την θυμάται, εσύ είπαμε είσαι μικρός).
    Spy said...
    @ nomad:
    Μα τι να τον κάνετε τον Ντίσνεϋ;
    Εσείς είστε μια ζωγραφιά από μόνος σας...


    @ wilma:
    Δηλαδή άμα σας πω ότι την θυμάμαι, θα με θεωρήσετε πουρό;
    Εδώ θυμάμαι την Pino Sylvester, την Μυρτώ, την Old Spice, την Μενούνος...
    Άστε δε συνεχίζω, διότι θα την κοπανήσουν οι νεαροί μας αναγνώστες.
    wilma said...
    o Παπάγος είσθε?



    (αν θυμάσαι, μου είχες πει ότι την Τόλμη και Γοητεία δεν την έβλεπες διότι ήσουν μικρός, άρα εξ ου και το σχόλιο για τη μαμά σου)
    Spy said...
    Χαχαχα!!!
    Άκου ο Παπάγος!
    Να 'στε καλά, γέλασα ντάλα μεσημέρι με 37C.

    (ε, έκανα κι εγω ένα μικρό κοπλιμέντο στον εαυτό μου, αλλά επειδής scripta manent [ή κάπως έτσι] σας είχα πει ότι και η μαμά μου την έβλεπε, όχι ότι εγω δεν... εεε... χμφρρρ... γειά σας έχω δουλειά τώρα, πρέπει να αναρτήσωμεν την σημερινή φυλλάδα)
    moyratos said...
    Για σένα είναι μόνον 58,43 € για τα ένσυμα!!!! 30 λεπτά αφιέρωσα στην απάντηση και επειδή ήταν μεταμεσονύχτια βγαίνει τόσο!!!! ;ΡΡΡΡ

    Σωστός?
    Spy said...
    Και τι είμαστε εμείς κύριε;
    Φάμπρικα ή Δημόσιο;
    Εδώ είναι κοινωφελές ίδρυμα αν δεν το έχετε καταλάβει.
    Μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.
    She said...
    Φουρκίστηκα νυχτιάτικα..
    Spy said...
    Ε, να έρχεστε πρωί τότε.
    She said...
    χαχαχαχαχαχαχα!
    Ρε spy με έκανες και γέλασα!
    Είσαι παλαβός αλλά και απολαυστικός!
    Καλή σου μέρα :)))
    Kwlogria said...
    Εγώ είμαι η πιο γκρινιάρα απ΄όλους και όλες και άμα έχεις αντίρρηση, κανονίζουμε τώρα αναμέτρηση! Τσ! Άκου κει!!
    Spy said...
    @ κωλόγρια:
    Όχι ρε πούστη μου!
    Σε είχα ξεχάσει εσένα...
    RESPECT!!!
    KANEIΣ δεν σε ξεπερνάει.
    tovenito said...
    χαχα, απολαυστικό ποστ.
    μου θυμίζει το τελευταίο ποστ του basnia για τη ζωή
    ΦΟΥΛΗ said...
    Γιατί με κοιτάζεις έτσι;

Post a Comment



My personal songs:


Land GigsQuantcast

 

Blogger Template | Created by: Spy