Tο να σου λένε οι προφήτες ότι η Δευτέρα Παρουσία θα γίνει στις 6/6/2006 κι εσύ να αγοράζεις εισητήρια για τους Oλυμπιακούς του Λονδίνου… λέγεται αισιοδοξία!
Tο να σου λένε να κόψεις το τσιγάρο γιατί θα πεθάνεις κι εσύ να αυξάνεις τα πακέτα… λέγεται μαλακία!





Tο να σου λένε ότι χάλασε το τελεφερίκ του Λυκαβηττού και δεν μπορείς να πας στο ραντεβού με την κοπέλα σου κι εσύ να γίνεσαι ορειβάτης για να τα καταφέρεις… λέγεται αισιοδοξία!
Tο να σου λένε ότι… …κουφαίνει (ή τυφλώνει…) κι εσύ να την κάνεις λάστιχο… λέγεται μαλακία! (η άποψη... όχι η πράξη)



Tο να επιπλέεις ανάσκελα με κλειστά τα μάτια και το σώμα σε σχήμα σταυρού, σε θάλασσες που δεν ξέρεις, και να τ’ανοίγεις μετά από μία ολόκληρη ώρα… λέγεται αισοδοξία!
Το να σου λένε ότι τα πλοία του Aγούδημου προσφέρουν όλες τις ανέσεις και θα είσαι στη Σαντορίνη σε τέσσερεις ώρες, κι εσύ να τους πιστεύεις… λέγεται μαλακία!







Tο να σε πολεμάει ο εαυτός σου και συ να πιστεύεις ότι θα νικήσεις… λέγεται αισιοδοξία!
Tο να σε πολεμάει το κράτος και συ να πιστεύεις ότι αυτό αλλάζει… λέγεται μαλακία!








Tο να διαβάζεις αυτό το blog και να χαμογελάς φεύγοντας… λέγεται αισιοδοξία!
Tο να γράφεις αυτό το blog και να χαμογελάς συνέχεια… λέγεται υπεραισιοδοξία!

36 Comments:

  1. aKanonisti said...
    That's our spy!!!!

    Το να διαβάζεις αυτό το βλογ και φαντάζεσαι πως το γράφει ένα εξυπνο χαρούμενο μεσήλικο παιδί.. ειναι spyδοξια....
    Το να περιμένεις να μορφωθείς από ένα βλογ ή να λύσεις το μεσανατολικόυπαρξιακόφαντασιακό πρόβλημα είναι μαλακία...

    Υ.Γ.χαχαχαχαχαχαχαχα (αντε πολυ άργησα να γελάσω)
    She said...
    Ωραίοο :)

    Περιμένω το επόμενο συναίσθημα.
    Τι θα είναι άραγε;
    Spy said...
    @ akanonisti
    Tο να εφευρίσκεις καινούργιες λέξεις (άκου spyδοξία...) είναι ευδαιμονία.
    Που να σας πω και τι είναι το να προσπαθείς να αποκρυπτογραφήσεις τα ποιητικοονειρικουπαξιακοαγαπουλίνικα blogs.
    Άστε καλύτερα και είμαι και ευγενής μεσήληξ...
    Spy said...
    @ she
    Mα δε πιστεύω να περιμένετε να σας τα πώ όλα από τώρα...
    Δεν θα 'χε αγωνία και δε θα ερχόσαστε στο φτωχικό μου να δείτε τη συνέχεια.
    nelly said...
    μα... ειστε πολυγραφοτατος!Δεν σας προλαβαινω!Κι αυτο λεγεται..."εμπνευση".

    Αυτο μου θυμισατε:
    www.youtube.com/watch?v=GZt-md4youo&feature=related



    (πολυ ωραιο και το τραγουδι σας επισης)
    Spy said...
    Σας ευχαριστώ για το ωραιότατο link.
    Κι αυτός ο Morricone τι μνήμες μας έχει χαρίσει για να διηγούμαστε στα παιδιά μας...
    Keep Dreaming said...
    Omorfo to post!
    Wraia ta lete, opws panta!
    Epitrepste mou ton plythintiko.

    Kalo vrady!
    PN said...
    Εγώ το μόνο που καταλαβαίνω ότι πολλοί από εμάς, σύμφωνα με τα λεγομενά σου, έχουμε υπάρξει "αισιόδοξοι μαλάκες"!!!!
    apos said...
    Εντάξει λοιπόν. Θα σου απαντήσω με την ατάκα της συμπατριώτισσάς μου της mafalda: 'συγχαρητήρια στους αισιόδοξους'.
    Spy said...
    @ Ε.Α.:
    Σας επιτρέπω ότι θέλετε εδώ μέσα.
    Μου φαίνεστε αρκετά ευγενές avatar.


    @ vk:
    Μπα...
    Όχι πολλοί.
    Όλοι!


    @ apos:
    Θα τη δεχτώ ευχαρίστως μιας και είμαι μεγάλος φαν της Μαφάλντα.
    Έχω όλα τα βιβλία του Quino...
    Αστερόεσσα said...
    To να πιστεύω στους ανθρώπους, όταν ένας κοτζαμάν Πυθαγόρας στην ερώτηση "Ποια είναι η μεγαλύτερη αλήθεια;", απάντησε: "Ότι οι άνθρωποι είναι κακοί", πιθανώς να είναι και μαλακία.
    Το να έρθω να πω "Καλημέρα" είναι αισιοδοξία.

    Μετά τιμής
    Η υπεραισιόδοξη ☺

    Καλημέρα!
    One Happy Dot said...
    Καλημέρα καλημέρα καλημέρα!

    Το να ξυπνάς στις 08.15 με "το κεφάλι να κάνει βόλτα στης αγάπης μου την πόρτα" εξαιτίας του χθεσινοβραδινού daquiri πεπόνι και να πιστεύεις ότι χ α λ α ρ ά θα είσαι στη δουλειά στις 09.00 παρά το πήξιμο στη Συγγρού είναι αισιοδοξία
    Το να κυνηγάς το λεωφορείο μισό χιλιόμετρο με το σανδάλι να φεύγει σε κάθε δεύτερο βήμα, το μισό χυμό να διακοσμεί την κίτρινη (thank God) μπλούζα σου και το περιεχόμενο της τσάντας να τρέχει πίσω από σένα σκόρπιο στη Συγγρού που προαναφέραμε...αυτό είναι η μαλακία του να είναι ακόμα Πέμπτη!
    aKanonisti said...
    Δεν νομίζω πως ειναι μαλακία αστεροεσσα... είναι μάλλον άρνηση να γίνεις μίζερος και τσιγκούνης...
    NO PASSARAN ωρε!!!

    Υ.Γ.Καλημέρα...
    moyratos said...
    Το να κάθομαι και να διαβάζω το blog σου λέγεται αισιοδοξία, το να μην το διαβάζω ή να είμαι όρθιος λέγεται λαλακία!!!!

    Το να περιμένεις να το διαβάσει πολύς κόσμος λέγεται αισιοδοξία, το να μην το διαβάζουν λέγεται .... Εσείς χάνετε!!!!!

    Σωστόοοοοος?

    Αναμένουμε για το επόμενο. Πόσα υπολογίζεις?
    Spy said...
    @ αστερόεσσα:
    Tο να έρθετε να πείτε Kαλημέρα είναι τιμή μου.
    Θα σας μαλώσω όμως λίγο στο blog σας (το οποίον μου είναι ιδιαίτερα συμπαθές...)
    Σας ευχαριστώ.


    @ one happy dot:
    Σανδάλια στη Συγγρού;
    Mα πού νομίσατε ότι είσαστε;
    Σε καμια παραλία της Eύβοιας;
    Spy said...
    @ akanonisti:
    Oρθώς! Oρθώς!


    @ moyratos:
    10+1 σύνολο.
    Όσα και σκ@τογ@μωblogοπαίχνιδα...
    (γ@μώ τα χωσίδια μου, αν με εννοείτε...)


    Y.Γ. Zητώ ταπεινά συγγνώμη από τις κυρίες του blog, για τα γαλλικά μου.
    Αστερόεσσα said...
    Παρακαλώ! Μα τι λέτε τώρα! Κι εμείς στο Γαλλικό Ινστιτούτο φάγαμε τα νιάτα μας, εκεί ψηλά στη Σίνα, τότε στην εποχή των δεινοσάυρων.
    Μάι σινσίαρ απόλοτζις διά το 15λεπτον. Άλλες φορές είμεθα και πιο λακωνικές και παιχνιδιάρες.
    Spy said...
    Tι μου θυμίσατε τώρα "αστερόεσσα".
    Tην εποχή που είχα ένα μαγαζί λίγο πιο κάτω από το Iνστιτούτον σας. Σόλωνος & Σίνα (που λέει και ο φίλτατος Bαγγέλης Γερμανός).
    Bεβαίως δεν ήταν των Δεινοσαύρων. Tων Oλυμπιακών ήταν (Aγώνων).
    (η εποχή...)
    TeddyBoy said...
    Spy
    Το να ανοίγεις μαγαζί στην Ελλάδα του 21ου αιώνα λέγεται ΥΠΕΡΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ!
    Ατίθασος ενήλικας said...
    Με λίγα λόγια είμαστε αισιόδοξοι που ζούμε μες στην μαλακία...
    Χμμμ, και δεν το είχα σκεφτεί.
    Σωστός
    Spy said...
    @ teddyboy:
    YΠEPMAΛAKIA λέγεται, αλλά έχετε χάρη που δεν σας γνωρίζω ακόμη προσωπικώς και προσπαθώ να είμαι ευγενής.


    @ απατεώνες:
    Kαι τώρα που το σκεφτήκατε τί καταλάβατε;
    Aυξήθηκε η αισιοδοξία ή μειώθηκε η μαλακία;
    Kαι επίσης πόσοι είσαστε τελικά; Ένας, δύο, τρείς, χίλιοι δεκατρείς;
    Mα όχι πείτε μου...
    (καλωσήρθατε στην βλογόσφαιρα, όλοι σας)
    Ανώνυμος said...
    Το να γράφω σε αυτό το μπλόγκ σχόλια περιμένοντας "απαντήσεις" λέγεται αισιοδοξία.

    Το να ψάχνω τις λέξεις για να γράψω εδώ και να μην τις βρίσκω,ωστόσο να αφήνω συνέχεια κάτι λέγεται μαλακία.

    Είμαι μαλάκας τί να κάνουμε;
    Spy said...
    Δύσκολη περίπτωση.
    Aπευθυνθείτε στον κ.κ.μοίρη που είναι έμπειρος βλόγερ.
    Ανώνυμος said...
    Spy said...
    Mη μου πείτε ότι θα είστε KAI εσείς εκεί σήμερα;
    Ανώνυμος said...
    Μην μου πείτε γιατί είμαι σε σύγχυση. Δεν προλαβαίνω αλλά είμαι στο τσάκ να τα βροντήξω όλα κάτω και να ανέβω. Δεν ξέρω.Θα πάτε;
    Spy said...
    Δεξιά από την εξέδρα-κονσόλα των ηχοληπτών θα είμαι. Eκεί κάθομαι πάντα. Aν θέλετε να με γνωρίσετε θα φοράω ένα κόκκινο γαρύφαλλο στο αυτί της γυναίκας μου.
    Ανώνυμος said...
    Θα φοράτε και την γυναίκα σας μαζί;

    Τί ώρα ξεκινάει;
    Spy said...
    Υποθέτω ότι ήδη έχει ξεκινήσει, αλλά ο Manu Chao ως "Headliner" (πως με βρίσκετε, ε;) θα παίξει τελευταίος.
    Γύρω στις 10 και... υπολογίζω.
    Ίσως και 11.

    Την γυναίκα μου συνήθως την φοράω σε αυτές τις περιπτώσεις για να μην κρυώνω στην επιστροφή που έχει λίγο ψύχρα.
    Επίσης μου χρησιμεύει και σ' αυτό με τα γαρίφαλα. Έχω γνωρίσει κι άλλους βλόγερς έτσι. Αν περιμένατε να ξεχωρίσετε εμένα, κλάφτε τα...
    Ανώνυμος said...
    χαχαχα

    Δεν το βλέπω να έρχομαι.Έψαξα για ον λάιν εισιτήρια αλλά δεν βρήκα. Πουθενά.Και να έρθω να στηθώ από έξω μπας και βρω με τόσο κόσμο δεν είναι πλέον για την ηλικία μου! Κρίμας.

    Καλά να περάσετε φίλε και μην ξεχάσεις να κάνεις μία δημοσίευση
    Spy said...
    Κρίμας. Τω όντι...
    Albus Genius said...
    ΄Ημουν πάντα εχθρός μια ηθικής του οίκτου (της μιζέριας). Η χίμαιρα (αν είναι χίμαιρα) της αισιοδοξίας είναι ενδιαφέρουσα και κυρίως χαμογελαστή και σείς οδηγείτε περίφημα το αυτοκινούμενόν σας. «Η αλήθεια δεν είναι η συμφωνία του νου με τα πράγματα, διαμεσολαβείτε από τη γλώσσα, και είναι σύμφωνη με τον προοπτικό χαρακτήρα της γλώσσας και της σκέψης.» Το να γράφεις αυτό το blog και να χαμογελάς συνέχεια δεν λέγεται υπεραισιοδοξία λοιπόν, είναι απλά αλήθεια ή αλλιώς η πραγματικότητα στην προοπτική της, χαρισματική θα έλεγα.
    konstantinos said...
    Αισιοδοξία και υπεραισιοδοξία, θα έλεγα!
    Ειδικά με τον καπετάν Αγούδημο, προέκυψε και γέλιο!
    Spy said...
    @ albus genius:
    Έχετε αγαπητέ έναν ιδιαίτερο τρόπο να εξηγείτε τα πράγματα. Προϊόν μεγάλης εμπειρίας, σωρευμένης σοφίας ή καλά επιδοτούμενης (από την ανάγνωση) γνώσης; Όπως και να 'χει τα σχόλιά σας δίνουν άλλη διάσταση στο δευτερογενές περιεχόμενο του blog μου.
    Καλημέρα σας.


    @ konstantinos:
    Εύχομαι να σας προκύψουν κι άλλα τέτοια φαιδρά.


    @ island:
    Χάσατε...
    Κρίμα.
    Ανώνυμος said...
    :(
    Spy said...
    Ναι ξέρω...
    Είπα να σας το έγραφα στο blog σας, αλλά θα σας στενοχωρούσα μπροστά στους υπόλοιπους, και δε λέει...

Post a Comment



My personal songs:


Land GigsQuantcast

 

Blogger Template | Created by: Spy