Ο Κοσλόβσκι είχε κολλήσει μια ίωση "άσχημης μέρας" και αργότερα, επιστρέφοντας στο σπίτι, κατάλαβε πως είχε πάρει λάθος τραμ.
Αντί λοιπόν να κατέβει στην επόμενη στάση και να επιστρέψει με τα πόδια, καθόταν αναποφάσιστος μέσα στο τραμ, πράγμα που αποδείχθηκε σωστό εντέλει στην περίπτωσή του, καθώς κι ο οδηγός του τραμ είχε κι εκείνος αρπάξει μια "άσχημη ημέρα" και συμπεριφερόταν αναλόγως.
Έτσι ο Κοσλόβσκι εξεπλάγη ευχάριστα, όταν το τραμ σταμάτησε μπροστά στην πόρτα του σπιτιού του, όπου ένας Θεός ξέρει αν υπάρχει στάση, για να μη μιλήσουμε για ράγες...
Μίχαελ Άουγκουστιν
-----------------------------------------------------------


Ο Spy είχε κολλήσει μια ίωση "άσχημης μέρας" και αργότερα, επιστρέφοντας στο σπίτι με το τραμ, κατάλαβε πως είχε πάρει λάθος χάπια.
Αντί λοιπόν να κατέβει στην στάση του και να πάει σπίτι, καθόταν μέσα στο τραμ ξεβράκωτος και με έναν τεράστιο μωβ ελέφαντα πάνω στο κεφάλι του, πράγμα που αποδείχθηκε σωστό εντέλει στην περίπτωσή του, καθώς κι ο οδηγός του τραμ είχε κι εκείνος αρπάξει μια "άσχημη ημέρα" και έτσι αντί να οδηγεί το όχημα, προσπαθούσε να κουβαλήσει δώδεκα πυροσβεστικούς κρουνούς με ένα καλάθι της λαϊκής, φορώντας μόνο το ροζ καπέλο του.
Έτσι ο Spy εξεπλάγη ευχάριστα, όταν το τραμ σταμάτησε από μόνο του μπροστά στην πόρτα του σπιτιού του, όπου ένας Θεός ξέρει αν υπάρχει πόρτα, για να μη μιλήσουμε για σπίτι...
Spy
.
.
.
.

45 Comments:

  1. Ανώνυμος said...
    κοιτα θεός μπορει να μην υπάρχει, αλλά σπίτι υπάρχει. έτσι πιστεύω εγώ.
    Eric Draven said...
    Θα ήθελα πολύ να ξέρω τι συμβαίνει μέσα στο μυαλό σου και μπορεί και επιννοεί τέτοια θεότρελα σενάρια με μωβ ελέφαντες και πυροσβεστικούς κρούνους...

    Εάν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη μέθοδος η οποία σας προκαλεί τέτοια αποτελέσματα αγαπητέ μου κύριε, θα θέλαμε με μεγάλη μας ευχαρίστηση να την μοιραζόσασταν μαζί μας...

    Καλή σου ημέρα, με ή χωρίς ελέφαντες.
    Ανώνυμος said...
    α και @απατεώνα, συγγνώμη που σου στέρησα το πρώτο σχόλιο ;))

    ωραία ήταν μου άρεσε :)
    wilma said...
    Επειδή εδώ μέσα έχουμε καταντήσει μεταφραστές χρησμών, ήθελα να πω ότι θα κρατήσω το μωβ ελέφαντα ως έχει. διότι οι μωβ ελέφαντες έχουν υπόσταση ούτως ή άλλως! δεν μπορείς να την μετατρέψεις σε κάτι άλλο.
    Spy said...
    @ deadend mind:
    Είστε σίγουρη;
    Το είδατε κάπου;
    Να τριγυρνάει στη γειτονιά σας μήπως;
    (το ψάχνω εδώ και κάτι μέρες ξέρετε...)


    @ eric draven:
    Το έχω αναφέρει επισταμένως, αλλά επειδή είστε πολυάσχολος ίσως να μην το προσέξατε.
    Μία είναι η μέθοδος, και σας την συστήνω ανεπιφύλακτα.
    Θα τα βλέπετε όλα φωσφορίζοντα μετά...
    (ο ελέφας εγκαταστάθηκε μόνιμα)


    @ wilma:
    Μα εννοείται γλυκιά μου wilma!
    Τι άλλο θα μπορούσε να είναι ένας μως ελέφαντας, εκτός από μωβ ελέφαντας;;;
    thamnos said...
    Που είναι το σπίτι... οεο που είναι το σπίτι?
    Τσίρκο γίναμε κύριε spy, τσίρκο.
    ο μωβ ελέφας συσχετίζετε με τα ''μωβάκια''?
    Αν ναι θα ήθελα κι εγώ έναν με αποχρώσεις πράσινου με κόκκινα μουστάκια!!!
    Ευχομαι να είναι ακουστικός.
    Naf said...
    Εύχομαι η ίωση να είναι περαστική...γιατι αν γίνει αρρώστια χρόνια σε βλέπω με μεγάλο πρόβλημα στην μέση εκ του βάρους του ελέφαντα και να μην μιλήσουμε για σπίτι...
    mrs Smith said...
    Nα συμπεράνω ότι εάν δύο άτομα έχουν κολλήσει ίωση "άσχημης μέρας" και συνυπάρχουν στον ίδιο χωροχρόνο/τόπο, το αποτέλεσμα είναι μία ευχάριστη έκπληξη τουλάχιστον για το έναν από τους δύο, αφού ο δεύτερος και η τύχη του δεν αναφέρεται.
    Εάν περισσότεροι με την ίδια ίωση που οδηγεί σε απρόβλεπτα αποτελέσματα συνυπήρχαν στον ίδιο τόπο κτλ, μη τα ξαναλέμε, αναρωτιέμαι τι είδους αποτελέσματα θα είχαν προκύψει, πάντα απρόβλεπτα...
    Spy said...
    @ thamnos:
    Aυτά βλέπετε εσείς όταν την "ακούτε";
    Nα το προσέξετε! Tο κόκκινο με το πράσινο μαζί, εικαστικά μιλώντας είναι χάλια. Mας κάνουν καφέ σκατουλί.


    @ naf:
    Kοιτάξτε.
    O ελέφαντας μου κατσικώθηκε για τα καλά, οπότε το πρόβλημα στη μέση δεν το γλιτώνουμε.
    Για το σπίτι που λέτε, δεν έχω ιδέα.
    Ποιό σπίτι;


    @ mrs smith:
    Aγαπητή κυρία Σμιθ,
    το ερώτημά σας είναι αρκούντως φιλοσοφικό, οπότε θα σας απαντήσω με τη δέουσα σοβαρότητα που αρμόζει σε τέτοιες ερωτήσεις:
    Tης πουτάνας θα γινόταν!

    Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας.
    apos said...
    ουφ, δεν ξέρω.
    Περαστικά πάντως και περαστικό να είναι. Έστω και με τραμ. Και μόλις περάσει, το σπίτι να είναι εκεί.
    (για τον ελέφαντα καθάρισε η wilma. Δεν είχα καμία αμφιβολία)
    diva said...
    ..μα τι γίνεται εδώ;
    apos said...
    @ diva: Γουστάρω ερώτηση! Περιμένω με αγωνία την απάντηση...
    fractal said...
    Για το λόγο αυτό ό κύριος spy πρ'επει να κουβαλά το σπίτι του μαζί του σαν τον Καραγκιόζη
    Spy said...
    @ apos(1):
    Σας ευχαριστώ πολύ.
    Kαι στα δικά σας.
    (για το σπίτι δεν ξέρω, το νιώθω λίγο ελαφρύ τώρα τελευταία, και φυσάει...)


    @ diva:
    Multiple Choice Answer:

    1) Παραφρασμένη λογοτεχνία με γενικότερο τίτλο: "Ο Spy, οι Τέχνες και πως μπορώ να τους αλλάξω τα φώτα στα μέτρα μου;"
    2) Παραληρηματική γραφή υπό την επείρια έντονα παραισθησιογόνων ουσιών.
    3) Aλληγορική μεταφορά της πραγματικότητας, λογοτεχνικά μεταμφιεσμένη.
    4) Όλα τα ανωτέρω.
    Make your choice now
    and win instantly Extra Comments!



    @ apos(2):
    Eντάξει τώρα;


    @ fractal:
    Aλήθεια;
    Kαι το βράδυ που θα θέλει να κοιμηθεί θα το δένει στο παγκάκι για να μη του το πάρει κανείς;
    Ασκαρδαμυκτί said...
    Ε ... καλά τώρα, όλοι έχουμε πάρει ληγμένα φάρμακα!
    χεχε
    thamnos said...
    Εχω πεθάνει στα γέλια, ο apos έγραψε όπως επίσης και η απάντηση σου στην diva!!!
    Τώρα σχετικά με εμένα, η αλήθεια είναι πως εικαστικά δεν ταιρίαζει το πρασινοκόκκινο αλλά άν έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα θα το κρατήσω κ ας φέρνει σε σκατουλί. Ούτως ή άλλως είναι της μοδός με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας.

    σμακ
    K@terin@ said...
    ε είναι φανερό λοιπόν κύριε Spy.

    Έχετε μια λοξή (και ας μου επιτρέψετε την έκφραση) προσέγγιση για τη ζωή .....


    Ωραία είναι και με χρώμα ( μωβ ο ελέφαντας / ροζ το καπέλο του οδηγού )

    Όπως και να χει μου αρέσει πολύ αυτη η "παράφραση" (ας μου επιτραπεί και πάλι η έκφραση) των κειμένων του κυρίου Άουγκουστιν.
    Masterpcm said...
    Γειά σας.
    Ο οδηγός του τράμ είμαι, μήπως στο τράμ είδατε τις κάλτσες των κρουνών, πιθανά δίπλα από το χερούλι, που ανοίγει την πόρτα του σπιτιού σας, -συγνώμη που ρωτώ εσάς, αλλά με αυτό στο κεφάλι σας...-λέω, μήπως ξέρετε... μιάς και θα έχετε μνήμη ελέφαντα.
    Γαμώ τους κρουνούς μου μέσα...
    Ανώνυμος said...
    Είστε τυχερός που το τραμ δεν είχε πάρει τα λάθος χάπια.

    (Για τον ελέφαντα-εαν κι εφόσον θέλετε στ΄αλήθεια ν΄απαλλαγείτε απ΄αυτόν,που δεν το νομίζω-υπάρχει εύκολη λύση:πετάχτε του μικρά τσαλακωμένα χαρτάκια.Τους εξαφανίζει.).

    Σελιτσάνος.
    Spy said...
    @ ασκαρδαμυκτί:
    Nαι αλλά, μερικοί πάθαμε ανήκεστο βλάβη...


    @ thamnos:
    Mη μου πεθάνετε τώρα...
    (σας χρειάζομαι για ένα επόμενο επεισόδιο που γυρίζω)


    @ k@terin@:
    Xαίρομαι που σας αρέσει η μπουρδολογία μου. Προσέχτε παρακαλώ μόνο, να μην... λοξοδρομήσετε κι εσείς.
    Spy said...
    @ masterpcm:
    Λυπάμαι κύριέ μου, θα σας στενοχωρήσω. Tις κάλτσες που αναζητάτε τις φόρεσε η φαλακρή χορεύτρια του μπαλέτου της Πράγας, που πέρναγε από κάτω διότι κρύωνε... Kαι μετά τις βούτηξε στη σούπα της και τις έφαγε διότι πείναγε κιόλας...
    Mάλιστα.


    @ Σελιτσάνος:
    Πω, πω...
    Tι μαγικό είναι αυτό που είπατε;
    (κάνουν και από Xρυσό Oδηγό; ή είναι ειδικά αυτά που λέτε;)
    Ατίθασος ενήλικας said...
    κι έτσι, καλά πάει
    και αλλιώς καλά το πας
    συνέχατο...
    Ανώνυμος said...
    (Θα σας γελάσω.Εγώ πάντως που πέταξα το βιβλιάριο τραπέζης μου σε κομματάκια από το παράθυρο,όταν κοίταξα έξω δεν είχε μείνει κανείς).

    Σελιτσάνος.
    βιολιστης στη στεγη said...
    Τριήμερες είναι συνήθως αυτές οι ιώσεις. Ετσι δεν είναι;
    Ανώνυμος said...
    Σπίτι του καθενός είναι το προσωπικό του σύμπαν. Όσο για το άλλο, από μπετόν, από τότε που ο αποτέτοιος προκάλεσε τον εγκέλαδο, έχουν αυξηθεί οι άδειες κατεδάφισης στη δουλειά. Προχθές θαρρώ, τελείωσα με τη δικιά σας. Συγγνώμη για την εισβολή, αλλά όπου ακούσω απώλεια τρέχω να ψάξω.
    Unknown said...
    το σπίτι, οι ελέφαντες, το τράμ, τα χάπια, οι λάθος μέρες...
    κάποια υποψία μου κινήσατε, κύριε σπάι, ότι προσπαθείτε να μας παραπλανήσετε!
    πού πάτε να κρύψετε τις σωστές μέρες, τα ανοιχτά παράθυρα, τους κρουνούς των δακρύων, τα καλτσάκια των κρουνών, τα παπουτσάκια με τις μελιτζάνες και τόσα άλλα...
    ω, ονειρέυομαι κι εγώ, πως κάποτε μπορεί να υπάρξω σκαλάκι σ'αυτό το λάθος τραμ...
    τη λάθος μέρα,
    τη λάθος κίνηση
    και το σωστό φινάλε...
    wert01gf said...
    Όλο και περισσότερο ενδιαφέρον!!
    Παρακολουθώ με αγωνία!!
    PN said...
    Λοιπόν, αυτό είναι πια το θέατρο του παραλόγου. Και επειδή, όμως, εγώ έχω πάρει handout στο σουρεαλισμό του Spy, ένα έχω να σου πω: "Ηρέμησε!". Πάρε βαθιές ανάσες και το τραμ θα σταματήσει, και το σπίτι θα είναι εκεί. Και εσύ θα κατεβείς και θα μπεις μέσα και θα πας να την αράξεις στον καναπέ. Ένα-ένα και ήρεμα!!
    Spy said...
    @ απατεώνες:
    Ειλικρινά σας ομιλώ,
    μου δίνετε κουράγιο.


    @ Σελιτσάνος:
    Ξέρετε... (ντρέπομαι, πως να σας το πω;)... το δικό μου το έφαγε ο ελέφας, εξ ου και το πάχος. Προηγουμένως είχε καταβροχθίσει όλες τις πιστωτικές μου και κανα δυο δάνεια.
    Μόνο η άδεια οδήγησης μου έμεινε.
    Θα δοκιμάσω.


    @ βιολιστής στη στέγη:
    Έχετε απόλυτο δίκιο.
    (βέβαια έρχεται σαββατοκύριακο και δε ξέρω...)
    Spy said...
    @ agiogditissa:
    Γιατί;
    Σε γραφείο απωλεσθέντων εργάζεστε;
    Ή είστε ντετέκτιβ;
    Καλωσήρθατε πάντως στο ρημάδι μας.


    @ -:
    Μα φυσικκά καλή μου abttha.
    Μονίμως το προσπαθώ. Τι κατάσκοπος θα ήμουν αν αποκαλυπτόμουν έτσι ανερυθρίαστα.
    (είστε σε πάρα πολύ καλό δρόμο όμως!)


    @ wert01gf:
    Έχει και νάτσος στο μπαρ άμα θέτε.


    @ vk in athens:
    Έχετε δει το season2 στην Αμερική;
    Πως τα ξέρετε όλα αυτά;
    (σας ευχαριστώ πάντως για το σπρώξιμο)
    Ανώνυμος said...
    ..να αφήσω μια καληνύχτα στο χαλάκι της εξώπορτας, του σπιτιού(που δεν υπάρχει)..και να πάω να χωθώ πάλι στις ροζ διαφορικές μου εξισώσεις...
    κισες φρεντ..κάθε που περνάω βλέπω πως εξελίσσεσαι και ελίσσεσαι..ακόμα και με χλωμό (εξ ιώσεως) πρόσωπο.Χαίρομαι:)
    PN said...
    Ξεχνάτε βρε ότι είμαι στην εταιρεία παραγωγής; Τι σκατά χορηγός είμαι, αν δεν μαθαίνω τα επόμενα επεισόδια; Χαχαχαχαχα!!!!!
    Y. K. said...
    σας παραχωρω το χαμστερακι μου. ειναι χασπρο και τρομαζει τους ελεφαντες. ποσο μαλλον τους μωβ.
    κατα τ αλλα νιωθω πολυ ζαλισμενη για να προσπαθησω να αποκωδικοποιησω κι αλλο αυτο που θελετε να πειτε.
    βλεπετε κι εγω αρπαξα μια "ασχημη μερα" τι στο καλο. επιδημια εχει πεσει;
    μονο που τελικα τα πραγματα ηταν ολα στη σωστη τους θεση. μονο οι ανθρωποι μου αλλαζαν. ειχαν το κεφαλι τους στα χερια. αφηστε αφηστε. γι αυτο σας λεω.ο δικος σας ελεφαντας τουλαχιστον παρεχει ασφαλεια..στο κεφαλι σας.

    αχ. διακοψτε με λεω μαλακιες.

    καληνυχτα spy. να παρετε ρεπο σημερα το βραδυ. να ηρεμησετε , να ξαποστασετε.
    ο αποτέτοιος said...
    αν τις άσχημες μέρες εμφανίζονται μωβ ελέφαντες, τότε δεν μπορεί να είναι τόσο άσχημες.

    (ακόμα και αν κάθονται πάνω στο κεφάλι σας)
    tovenito said...
    αυτή η ίωση τείνω να πιστέψω ότι μου είναι μακροχρόνια και ανίατη.
    εγώ βλέπω καγκουρό που φορούν εμπριμέ τιράντες.
    υγ. τα χάπια μου είναι εγκεκριμένα από τον εοφ
    Ανώνυμος said...
    Ποτέ μου δεν είχα φανταστεί έναν ελέφαντα μωβ! Ροζ ναι, μπλέ, κίτρινο, πράσινο, ακόμα και κόκκνο με βούλες... αλλά μωβ ποτέ!
    Και τελικά έχει κάτι.
    Ισως γι΄ αυτό χαμογελάει ακόμα το μπαλάκι, ένα δευτερόλεπτο πριν συνθλιβεί.
    diva said...
    ..Το (3) σαφώς..και επ'αυτού η απορία..
    [πάντως το extra comment το κέρδισα:-]
    manetarius said...
    ...τελικά..την πήρες την καραμέλα από τον άγνωστο που στην κέρασε, για να μη μιλήσουμε οτι την έφαγες κιόλας..!
    Ο άλλος said...
    Ο Άλλος έχει αρπάξει μια ιωση άσχημης μέρας. Αλλά και οι άλλοι φίλοι του είχαν αρπάξει μια άσχημη μέρα. Και ανέλπιστα συναντήθηκαν και γέλασαν
    demetrat said...
    αρχίσαμε τις άγριες ισοροππίες βλέπω.
    Άντε και Μελισσανίδης.
    δ
    One Happy Dot said...
    wow...έχουμε πρόβλημα! Ναι σας λέω! Γιατί αν όντως είσασταν ξεβράκωτος στο τραμ και αν όντως αποδειχτεί ότι δεν υπάρχει σπίτι τότε είστε αναγκασμένος να κυκλοφορείτε τσιτσίδι στη γειτονιά και...άντε να εξηγήσετε το μωβ ελέφαντα στον περίεργο κύριο Θανάση!
    Spy said...
    @ nana**
    Σας ευχαριστώ πολύ.
    Θα την φάω για πρωινό αν δεν σας πειράζει (την καληνύχτα σας), διότι ξέμεινα από κορν φλέικς.


    @ vk in athens
    Ναι αλλά μου χαλάτε έτσι την αγωνία του φιλοθεάμονος κοινού, και θα χάσω τους διαφημιζόμενους.


    @ alicia
    Aγαπητή μου, αλήθεια σας λέω, ο ελέφαντας μόνο πονοκέφαλο μου προσφέρει. Σας ευχαριστώ όμως για την ευγενική σας προσφορά.
    (το χάσπρο τι χρώμα ακριβώς είναι;)
    Spy said...
    @ αποτέτοιος:
    Μα είναι!
    Εμένα μου αρέσουν οι κόκκινοι.


    @ tovene592:
    Προφανώς και είναι εγκεκριμένα, αλλιώς οι τιράντες θα ήταν καρώ.
    Αυτονόητο δεν είναι;


    @ houlk:
    Το μπαλάκι χαμογελάει αγαπητή μου διότι έχει περιέλθει σε κατάσταση πλήρους αποβλάκωσης και δεν μπορεί να οπτικοποιήσει τον κίνδυνο της κατάρρευσης.
    Spy said...
    @ diva:
    Δε θα περίμενα ποτέ τίποτα λιγότερο από εσάς.
    [σαφώς και το κερδίσατε]


    @ manetarius:
    Μόνο;
    Αμάσητη πήγε...
    Και ιδού τα αποτελέσματα!


    @ ο άλλος:
    Σανατόριο το κάναμε.
    Καλώς επιστρέψατε.
    (ο γιατρός θα επιληφθεί της περίπτωσής σας πάραυτα)
    Spy said...
    @ demetrat:
    Τι να μου κάνει κι ο Μελισσανίδης;
    Το Τσίρκο Medrano χρειάζομαι πλέον...


    @ one happy dot:
    Ω, μα δεν χρειάζεται γλυκειά μου!
    Ο κύριος Θανάσης φόρεσε τη εμπριμέ γούνα του, και πήγε για πάντα διακοπές στο όρος Αραράτ, παρέα με κάτι κροταλίες.
    Είμαι ελεύθερος!

Post a Comment



My personal songs:


Land GigsQuantcast

 

Blogger Template | Created by: Spy