Αυτές τις αντίστροφες μετρήσεις πάντα τις σιχαινόμουν. Να φανταστείς ότι ανέκαθεν ευχόμουν ο εκφωνητής να κάνει σαρδάμ, και να μπερδέψει τα νούμερα, να δούμε τι θα γινόταν...

Προτιμώ να προσθέτω, παρά να αφαιρώ. Δευτερόλεπτα, λεπτά, ώρες, μέρες, χρόνια... Στο κάτω κάτω, το άθροισμά τους μας κάνει ότι είμαστε, ούτε η αφαίρεσή τους ούτε η διαίρεσή τους.

Προσωπικά συνηθίζω να παίρνω την κιμωλία και να γράφω αλλόκοτες πράξεις πάνω σ’ αυτόν τον μαυροπίνακα της ζωής, μέχρι να μου σωθεί η κιμωλία. Και το μόνο που εύχομαι είναι αυτό να συμβεί αφού καταφέρω πρώτα να τον γεμίσω, να μπουκώσει πράξεις και θεωρίες, να μη μείνει καθόλου μαύρο, να γράψω ακόμα και στο ξύλινο πλαίσιο, να ξύσω τα τελευταία τρίματά της μαζί με τα δάχτυλά μου, στην τραχειά επιφάνεια του τοίχου. Μετά -και αν τα έχω καταφέρει- μπορεί να του ρίξω μια τελευταία ματιά, πριν ο δυνατός αέρας τα κάνει όλα σκόνη.

Μέχρι τότε, σας εύχομαι μετά τις 12 αύριο το βράδυ, να βρει ο καθένας σας αυτό που πραγματικά επιθυμεί, απτό ή άυλο...







.

29 Comments:

  1. Coco said...
    λοιπόν ευτυχώς αύριο έχει μπόλικες δουλειές στη μέση
    θα πέσω με τα μούτρα
    μέχρι την ώρα μηδέν
    με βλέπω ρουμάνικο μοντέλο δίμετρο με αναλογίες και όλα!
    Lilith said...
    Αν και δεν νομίζω να γίνει κάποιο συγκεκριμένο θαύμα μετά τις 12 αύριο και να "αναστηθούμε" όλοι ξαφνικά ;), σας ευχαριστώ για τις ευχές σας και θα σας ευχηθώ (ξανά, σ' ένα πιο appropriate post αυτή τη φορά, Καλή Ανάσταση και να περάσετε όμορφα το Πάσχα μαζί με την αγαπητή κυρία Spy.
    Εύχομαι και στους δυο σας να είστε πάντα καλά! :)
    Το κείμενό σας, πολύ όμορφο και πολύ... Spy ;).
    Matrix said...
    Καλημέρα σας,

    εγώ πάλι σήμερα δε βλέπω countdown, αλλά ζω συνήθως με "αυτές τις αντίστροφες μετρήσεις".

    Λάθος, μάλλον ναι..
    ...ίσως όμως και όχι αν σκεφτείς ότι είναι διαφορετική πλευρά που βλέπεις το ίδιο πράγμα.
    Valisia said...
    Πωπω,έτσι κάνατε και στο σχολείο;Τέτοια διάθεση για μάθηση;Τέτοιο πρότυπο μαθητή;Τόση ανεξήγητη ενέργεια;
    ΦΤΟΥ ΣΑΣ,μην σας μασκάνω!
    Καλή Ανάσταση!
    Talisker said...
    Λοιπον μεγαλειοτατε

    (για να απαντησω στο κατωθεν σχολιο συν τοις αλλοις)

    δεν αλλαξατε ποστ γι αυτο.

    Αλλαξατε για να μας δειξετε αλλη μια φορα
    οτι μπορειτε να γραψετε τα παντα.

    Να σας χαρισω ενα μαλακό ρολόι?
    Με ευρυ φασμα δυνατοτητων
    ευκαμπτο στην εννοια του χρονου
    και λιγο παραμαρφωμενο?
    Γνησιο αντιγραφο του Νταλι?

    μονο που πανω δεν εχει μυγες
    Τις εφαγαν οι ταραντουλες μου!

    Σας το χαριζω καθαρο
    και σας ευχομαι

    Καλη Ανασταση !
    (απο Αναταση
    με τετοια κειμενα δεν εχετε αναγκη)

    Και τωρα αποσυρθειτε το καλο που σας θελω!
    - ναι!
    μου τη δινει να βλεπω τοσο καλλογραμενα ποστ!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
    χχχχχχχχχχχχχχχ
    Talisker said...
    - χχχχχ ευχες κι απο μενα στην κ. Spy!
    b|a|s|n\i/a said...
    καλή σας ανάσταση. να ζωγραφίσετε αυτή σας την ανάσταση στον μαυροπίνακά σας. και να την θυμάστε. πανέμορφα να περάσετε.
    και να χαμογελάστε γλυκά όταν ακούσετε τις καμπάνες στις 12 το βράδυ. οι επόμενες αναστάσεις σας, θα είναι τόσο διαφορετικά γλυκές και φωτεινές!
    Ανώνυμος said...
    Με κιμωλία τις πράξεις στο μαυροπίνακα; Μπορείτε να πάρετε και ένα μαρκαδόρο διαρκείας ξέρετε. Απ'αυτούς που δεν σβήνουν ούτε με ασετόν.

    Η μεγαλύτερη αντίστροφη μέτρηση που ζείτε αυτή τη στιγμή δεν είναι αυτή της Ανάστασης... Όταν τελειώσει αυτή η άλλη η μεγάλη αντίστροφη μέτρηση, είμαι πραγματικά περίεργη να δω το post σας...

    Κατά τα άλλα, πολλές ευχές σε σας και τα κορίτσια σας (όχι αυτά που μας έχετε μοστράρει στο blog).

    Υ.Γ. Ναι, ξέρω σας τη "σπάω". Γι'αυτό είμαι εδώ.
    Σελιτσάνος said...
    Στο κοκορέτσι βάζετε και το πνεμόνι;
    kanenas said...
    Εγώ σε τέσσερις ώρες και δώδεκα λεπτά φεύγω από την δουλειά κι εσύ μέτρα όπως θέλεις!

    Σου εύχομαι καλή ανάσταση.
    Masterpcm said...
    Καλη Ανάσταση φίλε μου, όπου σας είναι απαραίτητη....
    επί λέξει said...
    Καλό Πάσχα, Spy και σε σένα και την οικογένειά σου τα καλύτερα!
    Gi Gaga Kouni Beli said...
    Εγω θα ευχηθω τωρα που βρηκα την ευκαιρια να μπω στο ιντερνετ και τα υπολοιπα απο δευτερα! Καλα να περασεις!
    Spy said...
    Προς όλους τους αναγνώστες (γειά σου Κώστα):
    Επιτρέψτε μου σε αυτό το εορταστικό ποστ να μην τηρήσω ακριβώς τη σειρά προτεραιότητας. Στο κάτω κάτω το έχει κερδίσει με το σπαθί του...
    Spy said...
    @ Σελιτσάνος:
    ΦΥΣΙΚΑ!
    (μα ερωτήσεις είναι αυτές;)
    Αν, δε, πετύχω και το χασάπη σε καλή μέρα, παραγγέλνω και δυο μοσχαρίσιες καρδιές επιπλέον, και τις κάνω στην κατσαρόλα, με κρασάτη σάλτσα, ψιλοκομένο καρότο κλπ. και το συνοδεύω με ρυζάκι βρασμένο στο ζουμί της. Αφήστε σας λέω...
    Κόλαση!
    (Θου Κύριε... κλπ.)
    Spy said...
    @ Coco:
    Τι; Δεν είστε ήδη δίμετρη;;;


    @ Lilith:
    Αγαπητή μου, σας εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου τα καλύτερα.
    (τι είναι στις 12;)


    @ Matrix:
    Το γνωστό μισό ποτήρι, ε;


    @ Valisia:
    Μπα, στο σχολείο ήμουν χειρότερος.
    Να φανταστείτε, μια φορά έκοβα τα νύχια μου την ώρα των θρησκευτικών, και με πέταξε έξω ο καθηγητής πριν προλάβω καν να λουστώ...
    Spy said...
    @ Talisker:
    Σας υπόσχομαι, το επόμενο Πάσχα να δημοσιεύσω μια αποτυχημένη εργασία που είχα κάνει με θέμα: "οι επιπτώσεις της υπογεννητικότητας των αιγοπροβάτων, στην κατανάλωση ταραμά".
    Εντάξει τώρα;


    @ b|a|s|n\i/a:
    Φίλε μου,
    σας ευχαριστώ πολύ κι εύχομαι εκ βάθους, ότι καλύτερο και για σας.


    @ MpinelikoMistress:
    Μα είσαστε με τα καλά σας;
    Μαρκαδόρο στον μαυροπίνακα;;;
    (ναι, όντως μου τη σπάτε, δεν μπορώ να σταυρώσω γκόμενα, μ' αυτά που μας υπενθυμίζετε συνέχεια...)
    :)


    @ kanenas:
    Εγώ σε τέσσερεις ώρες και δώδεκα λεπτά, θα βλέπω για 28η φορά τον "Ιησού απο τη Ναζαρέτ" του Τζεφιρέλι. Μετράει;
    Spy said...
    @ Masterpcm:
    Aν δεν καταφέρουμε να τα πούμε από κοντά καθόλου (που να τρέχω τώρα εκεί που μένετε...), σας εύχομαι Καλή Αντάμωση, Καλά Κρασιά, Καλό Καλοκαίρι, και Καλά να Πάθετε.
    :)


    @ aa:
    Να είστε καλά αγαπητέ μου.
    Ότι καλύτερο και σε σας.


    @ Gi Gaga kouni Beli:
    Κι εγώ θα απαντήσω τώρα που βρήκα την αντίστοιχη ευκαιρία, και τα υπόλοιπα από Τρίτη...
    (χε, χε...)
    Talisker said...
    Του χρονου το Πασχα αγαπητε,
    ποιος ζει ποιος πεθαινει!


    χχχχχχ ΑΥΡΙΟ!

    ΧΧ
    ΦΟΥΛΗ said...
    Καλό Πάσχα,κε Spy , σε σένα και την οικογένειά σου τα καλύτερα!
    Sadmanivo said...
    Καλό Countdown φίλτατε. Ό,τι ποθείτε (μμμ, ωραία λέξη) κλπ κλπ.
    Φεύγω τώρα, πάω να εκτελέσω κάποια ... καθήκοντα. :)
    theorema said...
    Χρόνια πολλά και ώρες καλές, μεσιέ Κατάσκοπε. Μπροστά ή πίσω από το ρολόι, εύχομαι ο χρόνος σας να κυλά άξια και ωραία. Και όλα όσα αναμένετε να σας δοθούν και να εμπλουτίσουν ακόμα περισσότερο τη ζωή σας και την έμπνευσή σας με την ομορφιά τους ;-)
    Masterpcm said...
    Αγαπητέ Spy, όντως που να τρέχετε εδώ κάτω... δεν ξέρετε και το δρόμο... τα ΕΚΑΜ κάνουν Πάσχα... θα δυσκολευτούμε και να σας βρούμε... αφήστε...

    Με την ευκαιρία να σας κόντραξαναευχηθώ, καλή Ανάσταση, καλό Πάσχα, καλό Σαββατοκύριακο, καλό καλοκαίρι, καλά τριάντα (όταν μεγαλώσετε, ξέρετε εσείς), καλά Χριστούγεννα, καλή επιστροφή από εκεί που θα πάτε και καλή επάνοδο όταν γυρίσετε με το καλό...

    Καλά κρασιά δεν λαμβάνονται υπόψην διότι καταναλώνω μπύρες.
    Καλές μπύρες λοιπόν αν καταναλώνεται κι εσείς.

    Αααα !
    Και καλή ανάταση, μετά από την κλίση που πήρε το σώμα σας από το βάρος των ευχών μου...

    :-)
    Ανώνυμος said...
    πολυ φιλοσοφημενο ποστ. συνηθως οι ανθρωποι ζουμε σαν να γραφουμε με ανεξιτηλη μπογια σε πινακα που δεν θα τελειωσει ποτε. γιατι δεν θα αντεχαμε οτιδηποτε αλλο.
    να ειστε καλα Spy μας, εσεις και οι δικοί σας και το μελος της οικογενειας που πλησιαζει με αντιστροφη μετρηση :))
    Ατίθασος ενήλικας said...
    Ανάσταση!!!
    Χρόνια Πολλά
    Υάδα said...
    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
    Υάδα said...
    Απαπα..
    μέχρι να φορτώσει η σελίδα ξημεροβραδιάσαμε.. Δε φταίτε εσείς, αλλά ο Βορράς που έχω εξοριστεί

    Αχμ... Καλησπέρα σας, ή μάλλον καλημέρα σας και καλή σας εβδομάδα και Χριστός Ανέστη.

    Φθάνουν οι ευχές νομίζω. Εγώ δεν είμαι περαστική από το blog σας, εσκεμμένως ήρθα και σας έφερα ως δώρο πρώτης επίσκεψης λίγο από το αρνί που περίσσεψε(ελπίζοντας ότι θα το τιμήσετε δεόντως) και 2 αυγά κόκκινα να τσουγκρίσουμε κατά το έθιμο της Λαμπρής.

    Για το χώρο σας δε θα πω πολλά κολακευτικά, καθώς είμαι σίγουρη πως έχετε ακούσει πολλά αντίστοιχα, αλλά θα περιοριστώ στην απειλή ότι θα το επισκέπτομαι τακτικώς και ανελειπώς (για να μη ρωτήσετε) γιατί έτσι θέλω.

    Επανέρχομαι στην τάξη και αναφορικά με την ανάρτησή σας, σας ενημερώνω πως η ευχή σας έχει πιάσει τόπο.. και όσον αφορά το απτό αλλά και το άυλο. Και όπως είμαι σίγουρη ότι γνωρίζετε, ο συνδιασμός αυτών των δύο είναι ό,τι πιο δυνατό.

    Και μακάρι όλοι μας, στον μαυροπίνακα της ζωής να προσθέτουμε, κάθε μέρα, έστω από κάτι λίγο.. το αποτέλεσμα θα μας ανταμοίψει.

    Και πάλι καλώς σας βρήκα και εγώ με τη σειρά μου.

    Να είστε πάντοτε καλά, να μετράτε το χρόνο μονάχα με φορά προς τα εμπρός και να ζείτε με πυξίδα τις λαχτάρες σας.

    Αυτά τα ολίγα (!!)για πρώτη επίσκεψη.

    Καλό σας ξημέρωμα και καλή σας εβδομάδα :-)
    Spy said...
    @ Talisker:
    Α, δε ξέρω για σας, αλλά εγώ έχω σχέδια.


    @ ΦΟΥΛΗ:
    Χριστός Ανέστη αγαπητή μου.
    (αλλά υποθέτω θα το ξέρετε....)
    :)


    @ Sadmanivo:
    Ελπίζω να προλάβατε ότι... έπρεπε να προλάβετε.
    :)


    @ theorema:
    Σας ευχαριστώ για τις πολύ ωραίες ευχές σας. Σας εύχομαι κι εσείς να είστε πάντα γεμάτη και πλήρης.
    Spy said...
    @ masterpcm:
    Kοιτάξτε, άγιες μέρες είναι, αλλά γενικά μιλώντας, να... πίνετε λιγότερο.


    @ deadend mind:
    Και σε σας εύχομαι να έχετε πάντοτε περισσότερο χρόνο, και να μην αφήνετε τίποτα ανολοκλήρωτο.


    @ απατεώνες:
    Σοβαρά μιλάτε;
    (χαμπάρι δεν πήρα)
    Χρόνια Πολλά.


    @ Υάδα:
    Για πρώτη επίσκεψη, δεν τα πήγατε κι άσχημα. Μια τζούρα γλύψιμο, μια πρέζα χιούμορ, μια ιδέα φιλοφρόνηση, πασπαλίζουμε με παρενθέσεις...
    Καλά τα πάτε.
    Να προσέχετε μονάχα μη σας συμπαθήσω, και μετά ποιός σας σώνει...;

    :)

Post a Comment



My personal songs:


Land GigsQuantcast

 

Blogger Template | Created by: Spy