- Ακόμα εδώ είσαι;

- Ναι.

- Καλά, εσύ δεν είχες πει “αντίο και καλή τύχη”;

- Ναι.

- Και μετά ήρθε ένας άλλος που μας έμοιαζε πολύ.

- Ναι.

- Και μετά εξαφανίστηκε…

- Ναι.

- Και τώρα είσαι ΠΑΛΙ εδώ;

- Ναι.

-

-

- Μπορείς να κάνεις λίγο πιο ‘κει; Θέλω να ξυριστώ.

- Ναι.


………………………………………………..



(παφ, παφ…)

- Θα μείνεις καιρό;

- Όχι.

- (παφ…) Έχεις κάπου να πας;

- Όχι.

- Αλλά δε σε νοιάζει, ε;

- Όχι.

- Το φαντάστηκα… (παφ, παφ…)

-

- Μήπως σε ενοχλεί ο καπνός;

- Όχι.

- (παφ…)

-

- Έτσι είναι όλοι; Εννοώ… σαν κι εμάς τους δύο;

- Όχι.

- Δηλαδή είμαστε τόσο ξεχωριστοί;

- Όχι.

- Μάλιστα. Κι εδώ που τα λέμε, δεν είμαστε καν δύο, έτσι;

- Όχι.

- Το φαντάστηκα (παφ, παφ…)

-

- Ο άλλος ξέρεις πότε θα έρθει;

- Όχι.

- (παφ…) Καλά, στ’ αρχίδια μου κιόλας… (παφ, παφ…)

-

(παφ, παφ…)


………………………………………………..



- Νομίζεις ότι έχουμε καμία τύχη εμείς οι δύο μαζί;

- Ίσως…

- Εννοώ, θεωρείς πιθανή μια αρμονική συμβίωση;

- Ίσως…

- Μ’ αρέσει η σιγουριά της άποψής σου!

-

- Κουράστηκα.

-

- Άμα πάω να κοιμηθώ θα με αφήσεις λίγο;

- Ίσως…

- Ή θα χοροπηδάς πάλι πάνω στο λιωμένο μου μυαλό;

- Ίσως…

- Δεν υπάρχει ρε πούστη μου κανένας τρόπος να σε καλοπιάσω;

- Ίσως…

- Και...;

-

- Θα μου τον πεις;

- Ίσως…

- Ποιος είναι;

-

- Ναι…;

-

- Εντάξει λοιπόν. Θα αυτοσχεδιάσω.

-

- Πως θα σου φαινόταν μια κλωτσιά στ’ αρχίδια; Θα έπιανε τόπο;

- Ίσως…

- Αλλά, πάλι… μάλλον θα πονέσω κι εγώ, ε;

- Ίσως…

- Άμα σου αγοράσω καινούργιο πουκάμισο; Θα μ’ αφήσεις ήσυχο;

- Ίσως…

- Μπα... θέλω κάτι πιο σίγουρο.

-

- Τι θα έλεγες για μια ψυχανάλυση δωρεάν; Σ’ αρέσει;

- Ίσως…

- Αύριο; Ίδια ώρα εδώ; Βολεύει;

- Ίσως…

- ΟΚ. Θα σε περιμένω

- Το ξέρω.

-

-

41 Comments:

  1. Σελιτσάνος said...
    Με συγχωρείτε αλλά εγώ σαν βεβαιότητες το βλέπω...
    Talisker said...
    παφ -παφ

    κανει οταν χιονιζει..

    -χιονιζε??

    (κατα τα αλλα στους εσω-διαλογους τον αλλων..δεν σχολιαζω τις αταξιες:)
    Αβαδιστη said...
    Δε λέτε καλά που είστε μόνο δύο! Αυτό έχω να πω εγώ.
    Lilith said...
    Βοηθάει που ο ένας απ'τους δυο σας - τουλάχιστον - απαντάει μονολεκτικά.
    Για φαντάσου να είχει κι' ο άλλος την ίδια διάθεση για κουβέντα! :)

    Καλησπέρα!
    vague said...
    Θα τον καλόπιανες με κλωτσιά στ' αρχίδια;
    Κύριε των Δυνάμεων..

    Δηλαδή αν ήθελες να τον κακοπιάσεις, τι θα του έκανες; Ψηλάφηση προστάτη;
    b|a|s|n\i/a said...
    όταν καπνίζετε δεν εκπνέετε;
    πουφ πουφ.
    vague said...
    b|a|s|n\i/a,
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    :D :D :D
    ELvA said...
    Τελικα ξυριστηκε, ή κοπηκε(βλεπουμε και το μαχαιρακι στη φωτο..) Φερνετε λιγο του ..Νorman Bates, ή μου φαινεται; Η μηπως δεν ειστε εσεις, αλλα ο...αλλος; χεχε
    Spy said...
    @ Σελιτσάνος:
    Να φορέσετε τα γυαλιά σας.
    (μήπως ήταν πολύ μικρά τα γράμματα;)


    @ Talisker:
    Δεν χιόνιζε.
    (αλλά είχα πολύ πυτιρίδα, μετράει;)


    @ Αβαδιστη:
    Άλλος για τον οφθαλμίατρο!
    (μήπως να το ξαναδιαβάζατε;)


    @ Lilith:
    Μπορεί να ήταν πιο ενδιαφέρον για τους αναγνώστες.
    (απλά ο άλλος ψιλοβαριότανε)
    Spy said...
    @ Riski:
    Θα του έκοβα τη σύνδεση στο internet.


    @ b|a|s|n\i/a:
    Εξέπνευσα στο τέλος.
    Αλλά είχε τελειώσει το ποστ.
    :P


    @ Elva:
    E, όχι και του Νόρμαν Μπέιτς!
    Εκείνος ήταν κοκαλιάρης!
    (όχι ότι εγώ είμαι χοντρός δηλαδή, αλλά 5-6 κιλά του ρίχνω)
    Ανώνυμος said...
    Το να ξεκινάς απο τα ναι, να προχωράς στα όχι και να καταλήγεις στα ίσως, αυτό δεν λέγεται κρίση μέσης ήλικίας...?

    (ευτυχώς που το στο τέλος απλα δε θυμάσαι)

    GCTMT
    Gi Gaga Kouni Beli said...
    Να πείτε στον "άλλο" να δει ψυχίατρο. Γιατί σε εσάς το πρότεινα αλλά δεν είδα καμιά κίνηση!
    Μήπως να κόβατε το τσιγάρο?
    aura said...
    Noμίζω πως πρέπει να πιείτε κανα καφέ με τον αγαπητό κύριο Μοίρη. Θα περάσετε αξέχαστα οι τέσσερίς σας..


    (ζω για την απαντήσή σας)


    :D
    Ανώνυμος said...
    παφ..παφ...
    παφ..παφ...
    παφ..παφ...

    :)
    Σελιτσάνος said...
    Μα οι κατακλείδες είναι "ναι,όχι,το ξέρω".Σας φαίνονται αβέβαια αυτά;
    theorema said...
    -Τουλάχιστον χάρηκες που με είδες;
    -Ναι!
    Αβαδιστη said...
    Ok το υπόσχομαι
    Αβαδιστη said...
    Το ξαναδιάβασα. Εχετε δίκιο (ξέρω τώρα είσθε έμπλεος ικανοποίησης)
    Αμα βρείτε πως φεύγουν στείλτε μέηλ.
    manetarius said...
    Κάτι τέτοιες ώρες είναι που λέω "πιο καλή η μοναξιάααα..."
    island said...
    @Spy

    παφ παφ. Μόνο με τσιγάρο διαβάζεται αυτή η ανάρτηση. παφ παφ. Ελπίζω να μην την τελειώσατε. παφ παφ

    @Σελιτσάνος

    Ίσως
    Mistress Hyde said...
    Αμάν πια με αυτή την τριχασμένη προσωπικότητα. Δεν είπαμε πως πρέπει να συμφιλιωθείτε με αυτό το φουκαρά; Μόνο τότε θα ησυχάσετε. Σεις όλο τον διώχνετε και τον αποπαίρνετε. Μα πως περιμένετε να βγάλετε άκρη έτσι;.

    Μας λείπετε, να γράφετε πιο συχνά παρακαλώ.
    Ανώνυμος said...
    Τόσο λακωνίζειν, να του πείτε, ξεπερνά ακόμα και τα όρια της φιλοσοφίας !

    Ελεος πια!!!
    Odyssey said...
    μια χαρά σας βλέπω...
    2 δεν είστε; Ή εγώ τα βλέπω διπλά;
    Σκορπινα said...
    φουυυυυυυυυυ
    Πολύς καπνός μαζέυτηκε ρε αδερφάκι...
    Πάλι καλά που "ο άλλος" δεν καπνίζει...Έχεις 50% λιγότερες πιθανότητες να πάθεις τίποτα...

    Εγώ τινα πω που και οι 2-3-4 καπνίζουμε?

    Άστα να πάνε...

    Τεκές το κεφάλι...

    Πάντως δεν βγαζεις άκρη ούτε εσύ...
    Αναρρωτιόμουν μήπως φταίγαμε εμείς που είμαστε πολλοί εδωμέσα...

    Φιλί!
    μ said...
    Αφού συμφωνήσω απόλυτα με το σχόλιο του φίλου από την Κίνα, θα προσχωρήσω στην προσωπική μου συμβολή.

    "Εκείνος ήταν κοκαλιάρης!
    (όχι ότι εγώ είμαι χοντρός δηλαδή, αλλά 5-6 κιλά του ρίχνω)"

    Διακρίνω ένα μικρό ζήτημα με τα κιλά;
    Καθίστε άνετα και μιλήστε μου...
    ο αποτέτοιος said...
    μην καπνίζετε όταν ξυρίζεστε. μπορεί να πέσει η κάφτρα πάνω σας και να κοπείτε.
    ο αποτέτοιος said...
    και μετά ποιος ακούει την καζούρα του άλλου..
    Spy said...
    @ GCTMT:
    Ή πολλές ώρες μπροστά από την τηλεόραση...


    @ Gi Gaga Kouni Beli:
    Άμα το κόψω δηλαδή θα φύγει ο άλλος; Διότι το πρόβλημα στην παρούσα φάση δεν είναι σωματική μου υγεία αλλά η ψυχική μου ως γνωστόν...


    @ aura:
    Είστε με τα καλά σας;;;
    Ή να βάλω τις φωνές;
    Αυτουνού θέλει μονίμως να φεύγει, ενώ ο δικός μου έχει κατσικωθεί εδώ πέρα και δε λέει να κουνήσει!
    Ο τρίτος παγκόσμιος πόλεμος θα ξεκινήσει έτσι και κάτσουμε στο ίδιο τραπέζι οι τέσσερείς μας!
    (να βρείτε καλύτερους λόγους για να ζείτε)
    :P


    @ ΦΟΡΑΔΑ ΣΤ' ΑΛΩΝΙ:
    Μας ντουμανιάσατε!
    Δε βλέπω να γράψω από την κάπνα...
    Spy said...
    @ Σελιτσάνος:
    Παραβλέπετε σκοπίμως το μέγα "ίσως" που είναι η επιτομή της αβεβαιότητας...


    @ theorema:
    (ναι, αμέ... τι να σας πω;
    κόντεψα να κατουρηθώ από τη χαρά μου!)


    @ Αβαδιστη:
    Δε στέλνω τίποτα.
    Άμα φύγουν αυτοί, θα φύγω κι εγώ.
    (χε, χε...)


    @ manetarius:
    Και τις άλλες ώρες να το λέτε.
    Είναι διαχρονική αξία.
    Spy said...
    @ island:
    Όχι. Μου τέλειωσαν τα τσιγάρα και την άφησα στη μέση.
    (γι αυτό βγάζει και νόημα, αλλιώς δεν...)


    @ Mistress Hyde:
    Δεν είναι φουκαράς, και σταματήστε επιτέλους να υπερασπίζεστε τους "δήθεν" αδύναμους!
    Ένας καργιόλης και μισός είναι (και μου κλέβει και τα τσιγάρα όποτε έρχεται...)


    @ houlk:
    Δεν είναι λακωνίζειν.
    βαρεμάρα λέγετεαι...
    :)
    (πόσο χαίρομαι όταν σας βλέπω εδώ!
    δε μπορείτε να φανταστείτε!)
    :)
    :)
    :)



    @ オテモヤン:
    Πούστη κινέζε!
    Θα σταματήσω να αγοράζω Samsung και LG και Adidas, να δω πως θα ζήσεις μετά...
    Spy said...
    @ Odyssey:
    Μισά τα βλέπετε κι εσείς, όχι διπλά!
    Είμαστε τουλάχιστον τρεις, αν ξαναδιαβάσετε το κείμενο.


    @ Σκορπίνα:
    Την επόμενη φορά δοκιμάστε να τους πάτε σε μια καφετέρια ή στο γήπεδο. Θα αποφύγετε τουλάχιστον το ντουμάνι...


    @ Μάνος:
    Γιατρέ μου, πως με καταλαβαίνετε!
    Λοιπόν: ήταν που λέτε, θυμάμαι, άνοιξη του 1985 ότν ο μπαμπάς... ... ... ... ... ... ... ... ...


    @ ο αποτέτοιος:
    Δεν καπνίζω όταν ξυρίζομαι.
    Ξυρίζομαι όταν καπνίζω. Δεν είναι το ίδιο. Είναι θέμα προτεραιοτήτων.
    "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" said...
    Αγαπητέ μου, όταν καπνίζατε και είχατε αυτόν το ηλίθιο διάλογο με τον άλλον, το παιδί τουλάχιστον απουσίαζε απο το σπίτι;
    Aggelos Spyrou said...
    Συμπέθερε,

    όλα στο μυαλό μας είναι,

    και όλα στα ζάρια παίζονται.

    Με τις υγείες σας.
    Adis said...
    Χαίρετε! Δεν ξέρω αν πρέπει ν' απευθυνθώ σ' εσένα η σ' εσένα, πάντως εγώ θα το πω και όποιος νιώσει πιο σίγουρος ας ακούσει.. ;)

    Πριν λίγο καιρό μας ειδοποίησαν ότι υπάρχει ένα δωράκι για εσάς και θα σας παρακαλούσαμε να 'ρθείτε να το παραλάβετε γιατί έχει μείνει ξεχασμένο στο ράφι.. Κάπου εδώ...: http://adiswom.blogspot.com/2010/02/two-in-one.html

    Καλό μήνα! :)
    Mistress Hyde said...
    Μα πως κάνετε έτσι για μερικά τσιγάρα; Φυλακισμένος είναι ο άνθρωπος, να μην κάνει καμιά τράκα;
    Ανώνυμος said...
    ε καλά είστε εσείς...αφού μιλάτε ακόμη

    Κ.Κ.Μ.
    Ατίθασος ενήλικας said...
    einai ayto pou lene :
    edw o kosmos xanete
    kai to mouni ksirizete ?

    den katalava

    paf paf , kanoun ta pop-korn Talisker
    Ατίθασος ενήλικας said...
    re sy spy
    vazeis mesa kai kalampoki gia na su ta skaei ?
    hahahahaha

    re ti pathame !!!

    salute! adelfe.
    milch-käfer said...
    Ότι να'ναι! Ε πρρρρρρρρρ!
    Spy said...
    @ "όφις":
    Μα φυσικά!
    (είχε πάει στο μπιλιαρδάδικο)


    @ Aggelos Spyrou:
    Δε ξέρω τι λέτε εσείς συμπέθερε, αλλά αυτός εδώ εμένα μου φαίνεται πολύ αληθινός. Τις προάλλες μου έχωσε ένα χαστούκι κι ακόμα πονάω...


    @ Adis:
    Καλά που δεν ήρθα εγώ.
    Για τον άλλον ήτανε...
    Spy said...
    @ Mistress Hyde:
    Καλώς τον Ζορρό!


    @ Κ.Κ.Μ.:
    Ας μην υπήρχε κι τρίτος που κρατάει τις ισορροπίες (τον ΟΗΕ μου μέσα!) και θα σας έλεγα εγώ...


    @ απατεωνες:
    Χαιρετίσματα από το μέτωπο.

Post a Comment



My personal songs:


Land GigsQuantcast

 

Blogger Template | Created by: Spy