Κατάπια γρήγορα γρήγορα το φτερό από το Boeing 747 και σκούπισα τα χείλη μου μ’ ένα πανί ιστιοφόρου. Έξω έβρεχε τραπεζοκαθίσματα και τίποτα δεν προμήνυε πως αυτός ο τύπος με τα άσπρα μούσια εκεί πάνω θα βαριόταν σύντομα. Έπρεπε να φύγω όμως. Είχα παρκάρει βέβαια στη Ζιμπάμπουε πάνω κάτω, οπότε μάλλον θα έπρεπε να πάρω το μετρό μέχρι την αφιλόξενη αυτή χώρα, κι από κει να ταξιδέψω οδικώς ως το Άλφα του Κενταύρου που ήταν ο τελικός μου προορισμός.

Οι τρεις φίλοι μου απόρησαν μ’ αυτήν την ξαφνική μου απόφαση. Ο Αμβρόσιος Μπηρς, ο Μπορίς Βιάν και ο Ντάγκλας Άνταμς παράτησαν βιαστικά στα πιάτα τους τον βροντόσαυρο που ξεκοκάλιζαν, κι ετοιμάστηκαν να πληρώσουν. Τους εξήγησα ήρεμα πως δεν χρειαζόμουν πλέον τη βοήθειά τους, αυτό ήταν ένα ταξίδι που έπρεπε να κάνω μόνος μου, κλπ, κλπ, κι έτσι συνέχισαν αμέριμνοι το γεύμα τους, περνώντας στο επόμενο πιάτο, που δεν ήταν τίποτε άλλο παρά ένα πλυντήριο πιάτων πανέ με σως βατόμουρο, παπαρδέλες και εφημεριδοκροκέτες.

Τρεις αιώνες, εβδομηνταέξι χρόνια, οκτώ μήνες και δώδεκα ημέρες αργότερα, την ίδια ακριβώς ώρα, είχα μόλις παρκάρει την καλογυαλισμένη μου φριτέζα με την οποία ταξίδεψα, όταν δυο κοντοπίθαροι Γκουάγκα* με χτύπησαν με κάτι σκληρό στο κεφάλι, και λιποθύμησα μεμιάς. Στο ανακριτικό γραφείο του Μεγάλου Μπόγκολ** που με έσυραν για την καθιερωμένη ανάκριση, φάνηκε ξεκάθαρα πως το εγκληματικό όργανο ήταν ένα Κενταυριανό αγγούρι –που εκείνη τη στιγμή μασούλαγε αμέριμνα ο Μεγάλος Μπόγκολ- μιας και είχε επάνω τις τελευταίες δεκαέξι τρίχες του κεφαλιού μου.



«Αβα ζου γκουεμπρε λε βουμπα. Ντο!» είπε απότομα ο άρχων.
«Μα έχω ξανάρθει τόσες φορές! Δε με θυμάστε;» απάντησα έντρομος.
«Χλουπ» είπε ξερά.
«Ξέρετε, ψωνίζω από τον πλανήτη σας εδώ και ένα χρόνο περίπου, σας έχω κάνει μεγάλο τζίρο! Δείτε και τα τιμολόγιά σας» ψέλλισα.
«Βργρμπ...» (Σ.τ.Μ.: “Απορία ψάλτου βηξ”, δεν είναι καταχωρημένη στα διαγαλαξιακά λεξικά η λέξη αυτή, οπότε εικάζουμε ότι πρόκειται για κάτι παρεμφερές με το γήινο “Χμφ...”)
«Πρέπει να με ελευθερώσετε Μεγάλε Μπόγκολ» είπα με τα λιγοστά ψήγματα παρρησίας που είχα φυλαγμένα για τέτοιες δύσκολες ώρες, «ο αξιότιμος κύριος Φλυμπότραξ με περιμένει. Έχουμε κανονίσει το ραντεβού μας εδώ και εξηντατρία χρόνια, και γνωρίζετε καλά πως δεν του αρέσει καθόλου να τον στήνουν. Πολύ φοβούμαι πως θα δώσει το εμπόρευμα αλλού εάν καθυστερήσω...»
«Φαπ ντουντουμπι ουχε φαλα ποστ αμπα Άλφα Κενταύρου!» σχεδόν ούρλιαξε. «Χεμπρε βοζα μπλογκ! Ανα χουακαμα ουντε»

Πάγωσα στη θέση μου. Δεν ήξερα τι να πω...

«Φερμπεγκο ντουντα 112 σχόλια!» ολοκλήρωσε φωναχτά.
«Μα τι σημασία έχει αυτό; Δεν θέλετε πλέον να μου δίνετε εμπόρευμα;» απόρησα σχεδόν με αυθάδεια για τα Κενταυριανά δεδομένα. «Δεν σας πληρώνω ικανοποιητικά;»
«Εβεζουεζ μονα μπλογκ!» αποκρίθηκε θριαμβευτικά.
«Εσείς;;;»
«Χρεπ»
«Δι... δι... δικό σ..σ...σας μπ... μπλογκ;;;» ο τρόμος ήταν εμφανής στον τόνο της φωνής μου πλέον.
«Χρεπ»
«Και... και... τι θα... θα κάνουμε εμείς τότε; Πως θα...» δεν πρόλαβα να τελειώσω.
Με ένα μεγαλοπρεπές «αουγκρούγκρα» άνοιξε η πόρτα της μεγάλης αίθουσας, και τρεις χιλιάδες ραπανάκια, που ήταν η επίλεκτη φρουρά του Μεγάλου Μπόγκολ, με άρπαξαν από τη ζώνη Αρμάνι που φορούσα, και με αστραπιαίες κινήσεις με πέταξαν τσουβαληδόν μέσα στην υπερηχητική φριτέζα μου. Έβαλαν ένα κέρμα στην γιγάντια ολοθερμική σφεντόνα της διαστημικής βάσης Σεντούριον, και μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου ήμουν καθ’ οδόν προς τη Γη.

«Να σας καεί η καφετιέρα, παλιοκανάγιες!!!» ήταν η μόνη κατάρα που πρόφτασα να εκστομίσω πριν εξαφανιστώ στη δίνη του χωροχρόνου...



* Οι Γκουάγκα είναι οι ντόπιοι, αυτόχθονες του Άλφα του Κενταύρου. Κατοικούν στον πλανήτη αυτόν, από το Μπιγκ Μπάνγκ και δώθε.
** Ο Μεγάλος Μπόγκολ, είναι ένας Μπόγκολ που είναι μεγάλος. Όχι σε ηλικία. Σε μέγεθος. Για τον πασιφανή αυτόν λόγο, έγινε από μόνος του, με δημοκρατικές διαδικασίες, Αρχηγός της τοπικής Μ.Α.Κ.Ο.Α.Γ.Ε.Α.Π.Α. (Μαφία του Άλφα του Κενταύρου και Όποιου Άλλου Γράμματος Εμφανιστεί Αργότερα ως Πλανήτης του Αστερισμού)

44 Comments:

  1. ♥ Palirroia ♥ said...
    Έχω μείνει άναυδη.... αλλά ένα μπορώ να πω μπράβο!
    ναι μπράβο για το θάρρος σου.......
    Καλό βράδυ:)
    Masterpcm said...
    Μια φορά έλαχε στην ανθρωπότητα η τύχη της απουσίας σας και βρέθηκε ο στόκος και σας έστειλε πίσω....

    Καράμπα!

    Μα τις χίλιες λίμνες!!!!!
    Ατίθασος ενήλικας said...
    α ;
    b|a|s|n\i/a said...
    παπαρδέλες!
    πού το θυμηθήκατε;
    :)
    Σελιτσάνος said...
    Τελικά το γκουγκαμόλε κάνει δουλειά!
    (Ή μήπως ξαναβρήκατε το αγαπημένο σας προσωπικό πι-σι;)
    Spy said...
    @ Palirroia:
    Δεν ήταν θάρρος.
    Απελπισία ήταν...


    @ Palirroia:
    Δεν είναι να εμπιστεύεται ούτε τους εξωγήινους κανείς πλέον...


    @ απατεώνες:
    (μεταξύ μας: ούτε εγώ κατάλαβα)


    @ b|a|s|n\i/a:
    Στο ντουλάπι της κουζίνας.


    @ Palirroia:
    Το γκουγκαμόλε δε ξέρω.
    Το ΓΚΟΥΑΚΑΜΟΛΕ σίγουρα.
    (χα!)
    Σελιτσάνος said...
    Touche'!
    (Το δικό μου είχε πολύ αβοκάντο,φαίνεται,και κόλλησε το στόμα μου.Αλλά,για να΄χουμε καλό ρώτημα,από πότε οι τρεις στους πέντε σχολιαστές σας λέγονται Palirroia;(χα!)).
    Ανώνυμος said...
    Η Αρμάνι ζώνη πάει σετάκι με κουστουμάκι;
    Big Bad Wolf said...
    Κατ` αρχήν δεν είναι σωστό να κοροϊδεύετε τον Μεγάλο Μπόγκολ επειδή είναι κομματάκι εύσωμος.
    Επιπροσθέτως είστε γεμάτος ανορθογραφίες στα Κενταυριανά (καλά που τα μάθατε-έχετε και δίπλωμα; Φρίκη!)
    Και τέλος δεν είναι ανάγκη να μας θυμίζεται πως περνάει ο χρόνος στο Άλφα του Κενταύρου - Εκεί σπούδασα (αλλά έμαθα μόνο το πρώτο από τα 246.548.654 πυρίμαχα γράμματα...)
    Ανώνυμος said...
    Παλιοκανάγιες!!!!!

    Μήπως σας λένε Ντόναλν Ντακ? :-)))

    theorema
    manetarius said...
    Δεν θα αφήσω σχόλιο.. άλλωστε αυτές οι ιστορίες είναι λίγο πολύ γνωστές... Που να δείτε εγώ τι πέρασα την τελευταία φορά που επισκέφτηκα έναν μακρινό ξάδερφο ούφο!
    Πέρασα απλώς για να ευχηθώ χρόνια πολλά στη ζώνη σας... Αρμάνι δεν είπατε; Ε, είναι του αγίου Γεωργίου σήμερα.. να τη χαίρεστε!

    (άμα άφηνες σχόλιο δηλαδή, τι θα έγραφες;)
    K@terin@ said...
    τόσο καλή είναι η αγορά τους και πάτε εκεί για ψώνια ?
    irlandos said...
    " ET phone home !
    ET phone home !
    ET phone home !
    ET phone home !
    ET phone home ! "

    και για την αντιγραφή

    Ιρλανδός
    Lilith said...
    Αν αποκτήσει blog ο Μεγάλος Μπόγκολ, θα γράφει μόνος του ή θα του γράφετε εσείς; Βρε, μπελά!
    Σίγουρα δεν μπορείτε να ψωνίζετε από αλλού;
    elf said...
    Διάβασα τα τελευταία 8 ποστ σερί, από τον Κλάιβ και πάνω, και ένα έχω να πω αξιαγάπητε κύριε spy: η έμπνευσή σας τα σπάει! (δεν παίζομαι στην ομοιοκαταληξία). Γοητευμένη και ευγνώμων.
    Valisia said...
    Edo Bogol...mateno glossa diki sas.Diskolo!
    Telo friteza diko sas.Kafeteria kakarose.
    To minima katastrepsei meta 1592 kronia.
    Epikoinonisa miden.Xano sima.Alpha kentavros kalei gh....touuuuuuuuuu.
    ........touuu

    Akoui?
    Agou baba..tik tik tok...
    touuuuuuuuuu
    ΦΟΥΛΗ said...
    ΑΑΑ κατάλαβα είναι η ώρα σας, η μέρα σας, το χάπι από μακριά. Ο γιατρός είπε να σας λεμέ ναι σε όλα.......
    Το φτερό του μποινγκ καλοοοοοοο;;;;;
    Υάδα said...
    Έχοντας λάβει όλες τις πιθανές και απίθανες βοήθειες (κοινού, τηλεφώνου και 50-50) επανέρχομαι μετά από 2 αναγνώσεις.

    Θα περάσει. Δεν είναι τίποτα. Η άνοιξη, ο καιρός, ο Πάσχας, τα αυγά και τα πασχάλια..

    Θα περάσει...

    Aloha..

    χλουππππ
    Masterpcm said...
    Γειά σας,
    είμαι η Paliroia, στον masterpcm πότε θα απαντήσετε;
    Spy said...
    @ Σελιτσάνος:
    Γ@μ# τα copy-paste μου μέσα!


    @ Σελιτσάνος:
    Ουπς!


    @ Σελιτσάνος:
    Φακ!


    @ mpinelikoMistress:
    (εντάξει, ξεκόλλησε)
    Ναι, γειά σας. Τι κάνετε;
    Καλά;
    Τα παιδιά; Η οικογένεια;
    Spy said...
    @ Psychomechanic:
    Είναι προφανές ότι είστε γνώστης, κι ότι κι εσείς απο κει ψωνίζετε.
    (κι έλεγα που σας ξέρω, που σας ξέρω...)


    @ theorema:
    Όχι. Κόκομπιλ. Γιατί;


    @ manetarius:
    Η ζώνη μου, σας ευχαριστεί δι αντιπροσώπου και σας εύχεται ολόψυχα και στα δικά σας.


    @ K@terin@:
    Μα φτιάχνουν τα καλύτερα ποστ(ς).
    Δεν το έχετε διαπιστώσει;
    Spy said...
    @ irlandos:
    Τελικά;


    @ Lilith:
    Μόνος του φυσικά! Αφού κι αυτά που διαβάζατε μέχρι τώρα εκείνος τα έγραφε. Εγώ απλώς αγόραζα τα δικαιώματα για τη Γη και τα δημοσίευα.


    @ elf:
    Διαβάσατε 8 ποστ σερί, χωρίς να ανατιναχτεί το πι σι σας;
    Τι μάρκα είναι;


    @ Valisia:
    Αξιότιμε Μπόγκολ, μάλλον έχετε κάνει ένα μικρό λαθάκι στο avatar σας και μοιάζεται με μια γνωστή μου. Τραγικά όμως λέμε...
    Spy said...
    @ ΦΟΥΛΗ:
    Πεντανόστιμο. Άμα το πετύχετε πουθενά και με σάλτσα πιπεριών να το δοκιμάσετε οπωσδήποτε.


    @ Υάδα:
    Η αλήθεια είναι ότι πέρασε, αλλά ήμουν αφηρημένος και δεν το πρόλαβα...
    Ε;


    @ Masterpcm:
    Να μην σας αφορά!
    Δικός μου φίλος είναι, ότι θέλω κάνω μαζί του! Νταξ;
    [Germanos] said...
    Νομιζω οτι τελειωσε λιγο απότομα το ποστ σας αλλα μπορεί να ειναι και η ιδέα μου
    Άβατον said...
    Σαν να λέμε δηλαδή ο "εξωγήινος αφρός των γήινων ημερών"...πλάκα είχε.
    mamma said...
    Μήπως το βράδυ της Αναστάσεως έσκασε στο κεφάλι σας κανένα δυναμιτάκι; (από ενδιαφέρον ρωτάω)
    diva said...
    Τώρα θα'ρθει ο ΚΚΜ και θα νομίζει πως τα πίναμε παρέα..
    Nomad said...
    Φερμέγκο ζούβαρα κλαπ κλαπ όινγκ.

    Ντιστάνα.
    kanenas said...
    Και άντε τώρα να μπεις στο peugeot και να πας στη δουλειά να βλέπεις τα ξινά μούτρα της κάθε γριάς!!!
    Καταπληκτικό spy.
    tovenito said...
    σπάιρους, σε δοξάζω, σε ματαξαναδοξάζω, αλλά τα 112 σχόλια δεν είναι εξωγήινα! λίγο ο γόνιμος διάλογος, λίγο οι απαντήσεις σου, λίγο τα λόγια του παπά, πολύ θέλει να μαζευτούν;
    του ποστ
    Aura said...
    Eίπα μήπως περιμένετε εμένα, για να πάτε στο επόμενο τοστ. Αν γίνεται όμως να περάσετε κάπως ευκολότερα τα μηνύματά σας, για να μη χρειάζεται να πίνουμε 2-3 μπάφους για να μπούμε στο πνεύμα σας.
    Aura said...
    8D
    Talisker said...
    Ο Αμβρόσιος Μπηρς, ο Μπορίς Βιάν και ο Ντάγκλας Άνταμς ???

    -ποιοι ειναι αυτοι??

    σας εχω απαγορευσει τις κακες παρεες ..

    αυτοι σας χαλανε!!
    ..
    Кроткая said...
    αγαπητέ μου κατάσκοπε, είχα όρεξηξ για τσουχτερά ειρωνικά σχολια, αλλά είστε τόσο σπουδαίος που τα καταπια.

    εύγε, το'χετε, λέμε! :)
    demetrat said...
    βάστα βάστα.
    ντιφάϊν καφετιέρα .
    Γιατί έτσι δεν πάμε μπροστά, με κατάρες στον αέρα.
    δ
    thamnos said...
    Σας παρακαλώ επιστρέψτε την φριτέζα σπίτι, περιμένουν τα καλαμαράκια για τηγάνισμα.
    :)
    βιολιστης στη στεγη said...
    Α πα πα! Εμένα, άν τολμούσε να μου πεί "ανα χουακαμα ουντε" το ελάχιστο που θα του απαντούσα θα ήταν "αουγκρούγκρα και στα μούτρα σου!"
    Ε μα πιά!
    ο αποτέτοιος said...
    τι καφέ πίνουν εκεί πάνω;
    Masterpcm said...
    @ αποτέτοιε

    Γιατί κάτι μου λεει ότι πίνουν γλυκύ βραστό;
    ο αποτέτοιος said...
    μαστερπισιμ,
    λέτε;
    (τότε την κάνανε και αυτοί από κούπες..)
    Spy said...
    [Germanos]:
    Όλο περίεργες ιδέες έχετε, τελευταίως.


    Άβατον:
    Μη σας πω και βυθός...


    mamma:
    Όχι, γιατί;
    Χάσατε εσείς κανένα που δεν ξέρετε που έσκασε;


    diVa:
    Δεν πειράζει. Ας το νομίζει ο παλιοζηλιάρης...


    Nomad:
    Θα μου επιτρέψετε να σας διορθώσω: η σωστή προφορά είναι "Φερμέγο δούβαρα". Πάντως εγώ σας εννόησα.
    :)
    Spy said...
    kanenas:
    Μην το λέτε. Κι εγώ Peugeot έχω και μια χαρά τις βλέπω τις γριές. Μήπως είναι παλιό μοντέλο το δικό σας;


    tovene592:
    Ναι αλλά ζηλέψανε οι προμηθευτές μου, κι είπαν να δραστηριοποιηθούν αυτόνομα, καταλάβατε; Κι άντε τώρα εγώ να βρίσκω εμπνεύσεις...


    Aura:
    Την επόμενη φορά θα σας γράψω ανοιχτή επιστολή, αν είναι να διευκολυνθείτε.


    Talisker:
    Η αλήθεια είναι αυτή, αλλά απορώ που δεν τους ξέρετε. Νόμιζα ότι σας εμπνέουν συχνά κι εσάς.


    Кроткая:
    Αν σας κόλλησε κανέναν στον λαιμό, να φάτε λίγο ψωμάκι (κόρα κατά προτίμηση) και θα σας φύγει...
    Spy said...
    @ demetrat:
    Η εν λόγω καφετιέρα είναι ένα μυστικό υπερδιαστημόπλοιο που έχουν οι Κενταυριανοί, το οποίο ως καύσιμο χρησιμοποιεί τον γήινο καφέ (με αυτό τους πληρώνω...)
    Το σχήμα του μοιάζει με μία της deLonghi.


    @ thamnos:
    Αν μπορείτε να έρθετε να την πάρετε μόνος σας. Την πάρκαρα από κάτω από το σπίτι μου και ψιλοβαριέμαι να σηκωθώ τώρα από τον καναπέ.


    @ βιολιστής στη στέγη:
    Σας το έχω ξαναπεί:
    Είστε πολύ γενναίος άνθρωπος!


    @ αποτέτοιος & Masterpcm:
    Δεν πίνουν καφέ. Τον χρησιμοποιούν για καύσιμο στα διαστημόπλοια. Εκεί πίνουν μαζούτ μέτριο με γάλα.
    Unknown said...
    χαχαχα καταπληκτικό!

    μόνο εκείνο το "ξερό χλουπ" με χάλασε λίγο: χλουπ και ξερό γίνεται?

Post a Comment



My personal songs:


Land GigsQuantcast

 

Blogger Template | Created by: Spy