Χώνομαι κάτω από τα σκεπάσματα, στη μια γωνιά του καναπέ, και κοιτώντας τις σκιές που χορεύουν στο ταβάνι, νανουρίζομαι από τις αισθησιακές κινήσεις τους, ξεχνώ πως είναι Ερινύες, θαρρώ πως είναι Νύμφες που ξέφυγαν από τις ρίζες που φυτρώνουν σε κοίτες λιμνών κι έτσι ξεγελώ ακόμα τον εαυτό μου, τόσο άθλιος είμαι.

Άλλοτε τις ακούω κιόλας να ψιθυρίζουν αρχαίους ρυθμούς, και η επιλεκτική μου διαίσθηση επιτρέπει μόνο στα σύμφωνα να διαπεράσουν τις πύλες της ακοής μου, και να μεταμορφωθούν σε κρουστά που κρατάνε το ίδιο τέμπο μέχρι να ξεψυχήσει κι ο τελευταίος ρωμαίος λεγεωνάριος της φάλαγγας που χρησιμοποιώ για τις σκοπιές, από αυτοάνοση επαναληπτικότητα.

Σήμερα, φόρεσα το θάρρος μου, πήρα μια σκάλα, σκαρφάλωσα στο τραπέζι κι από κει έκανα ένα σάλτο και βρέθηκα στο ταβάνι μαζί τους. Φυσικά δεν μπόρεσα ν’ αγκαλιάσω καμία, αλλά και μόνο το κυνηγητό έφτανε για να κουραστώ τόσο, ώστε να κοιμηθώ σχεδόν πλήρης, στο δάπεδο.

Έκανε ένα γαμημένο κρύο εκεί κάτω, όταν σηκώθηκα.

Και στο σπίτι μας είχαν κλέψει όλα τα σκεπάσματα...






.

44 Comments:

  1. Σελιτσάνος said...
    Κοντεύει ο Μάης,με "το δώρο του",που θα σας λυτρώσει από το παραληρηματικό άγχος που σας διακατέχει...

    (Εκείνο το "αυτοάνοση επαναληπτικότητα" με αποτέλειωσε:ακόμα το ψάχνω!).
    Spy said...
    @ Σελιτσάνος:
    (τι εννοείτε; επιτέλους σας κατατρόπωσα;)
    Masterpcm said...
    Σε μάχες θηρίων ή Ερινυών δεν δύναμαι να εμπλακώ στην παρούσα.
    Ούτε καν συμμετοχή στο κυνηγητό τους δεν αντέχω.

    (Γενναία συμπεριφερθήκατε πάντως, σας το αναγνωρίζω και στις δυο περιπτώσεις).

    Τα πήγατε καλά με τις Ερινύες ως και με τον κ. Σελιτσάνο.

    "Αυτοάνοση επαναληπτικότητα".

    Πάσο και δεν τα βλέπω...
    Τσαλαπετεινός said...
    Το "αυτοάνοση επαναληπτικότητα" όλοι το ψάχνουν κύριε Σελιτσάνε κι όπως το βρει πρώτος καλό θα είναι να ειδοποιήσει και τους υπόλοιπους.

    Όσο για σας κύριε Spy θα σας συμβούλευα, για το καλό σας να αποφύγετε τους εναγκαλισμούς με αυτά τα πλάσματα, μπορεί να είναι Βάκχες και θα την πατήσετε στα καλά καθούμενα σαν τον γνωστό αρχαιολόγο τον κύριο Λέκκα. (για να μη μιλήσω για τον ίδιο τον Πένθέα)
    b|a|s|n\i/a said...
    αυτοάνοσος: -η, -ο επίθ. (ιατρ.) για πάθηση οργάνου ή ολόκληρου του οργανισμού, που χαρακτηρίζεται από την ύπαρξη αντισωμάτων που παράγει ο οργανισμός εναντίον των δικών του συστατικών
    (τεγόπουλος-φυτράκης)

    είχε ο παππούς μου μία θερμοφόρα κουβέρτα. αν θέλετε σας την φέρνω μαζί με την κούτα τσιγάρα.
    thamnos said...
    Αν δεν βρίσκεις κουβέρτα, ρίξε απάνω σου μερικά πλακάκια από το πάτωμα. Μην σου χαλάσει και ο ύπνος...
    Christina Linardaki said...
    Το "αυτοάνοσος" είναι ένας κομψός τρόπος να πει κανείς "αυτοκαταστροφικός", νομίζω. Πάντως οι σκιές είναι καλό πράγμα. Αν δεν υπήρχαν, πώς θα αναδεικνύονταν τα φωτεινά σημεία; Κι ας βρεθεί να κοιμάται κανείς ξεσκέπαστος εξαιτίας τους.
    Σελιτσάνος said...
    Πάντως αυτός ο κρετίνος ο Τριανταφυλλίδης δεν έχει το λήμμα "επαναληπτικότητα"!
    [Germanos] said...
    Μετανοείτε

    (ασχετο λίγο αλλα κατι γραφετε για ερινύες)
    Υάδα said...
    Το σάλτο σας μου κάνει κάτι από σάλτο μορτάλε. Έχω δίκιο;

    Το σημαντικότερο είναι πως ξυπνήσατε και νιώσατε το κρύο. Κι ας μην καταφέρατε να τις αγκαλιάσετε. Αυτό σημαίνει πως έχετε όλες τις αισθήσεις σας ενεργοποιημένες. Δεν είναι το βασικότερο αυτό;

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα με Νύμφες στα όνειρά σας. Οι Ερινύες λείπουν σε διακοπές ;-)
    Big Bad Wolf said...
    Πολύ σκοτεινό, πολύ αγωνιώδες, πολύ άγριο και όμορφο συγχρόνως.
    Σε ηρεμεί και σε ταλαιπωρεί σαν να ζεις μέσα σε οξύμωρο σχήμα.
    Καταπληκτικό για μένα...
    Spy said...
    @ Masterpcm:
    Ρίσκαρα είναι η αλήθεια.
    Έπαιξα ρέστα και μου 'κατσε.


    @ Τσαλαπετεινός:
    Ο κ. Λέκκας αγαπητέ μου φίλε, πρέπει τελικά να ήταν μακρινός ξάδερφος του αστυνόμου Μπέκα. Απ' αυτό συμπεραίνετε πολλά, υποθέτω, για το ποιόν του εγκεφάλου του.
    :)


    @ b|a|s|n\i/a:
    Άμα μου φέρετε και τίποτε σοκολάτες σας παντρεύομαι κιόλας.
    Spy said...
    @ thamnos:
    Ποια πλακάκια;
    Τα φάγαμε. Δεν είχαμε ζαμπόν και τα βάλαμε στο τοστ, εχθές το βράδυ.


    @ Cleareaching:
    Μα σας παρακαλώ! Δεν γίνεται στο έβδομο σχόλιο να έρχεστε και να αποκαλύπτετε τα πάντα! Οι υπόλοιποι τι θα κάνουν; Την επόμενη φορά παρακαλώ, να μαρτυράτε τα κρυφά νοήματα μετά τα 35 σχόλια. Σας ευχαριστώ.


    @ Σελιτσάνος:
    Κρετίνος τω όντι (πάρτε να 'χετε!)
    Πάντως για τη μη αμφισβήτηση της ύπαρξης της λέξεως δείτε εδώ, εδώ, κι εδώ, και κει, και μη με στενοχωρείτε άλλο γιατί θα βρω κι άλλα λινκς...
    Spy said...
    @ [Germanos]:
    Μετανόησα πέρσι! Πάλι;


    @ Υάδα:
    Το σημαντικότερο είναι πως δεν άρπαξα κανένα κρύωμα τελικά, διότι μετά θα έκλανα ασύστολα, κι εκεί να δείτε ποστ που θα διαβάζατε μόλις θα γινόμουν καλά...
    :)


    @ Psychomechanic:
    Δεν είστε και πολύ μακρυά από την πραγματικότητα. Να φανταστείτε, όταν φτιάχναμε το σπίτι μας, με ρώτησε η γυναίκα μου τι σχήμα θα ήθελα να έχουν τα υπνοδωμάτια, και εγώ είπα: οξύμωρο!
    (τι έπαθε το άλλο σας το άβαταρ; αρρώστησε;)
    manetarius said...
    ...τελικά υπάρχουν και χειρότερα... νόμιζα οτι είχα φτάσει στο τελευταίο στάδιο της τρέλλας... σας ευχαριστώ που μου αποδείξατε σήμερα πως είμαι σε λίγο καλύτερη κατάσταση από εσάς.. αλλά που σύντομα θα βρεθώ στην ίδια.. που και πάλι εσείς θα έχετε πάει παρακάτω... και ου το καθεξής.. ααααχ άτιμη κενωνία.. πάντε ένα βήμα μπροστά μου θα είστε κύριε σπάι!

    υ.γ. πάω να πιω ένα ρέντ μπούλ!
    manetarius said...
    εντάξει εντάξει... "πάντΑ" κι όχι πάντΕ... πως κάνετε έτσι μωρ' αδερφάκι μου;
    Big Bad Wolf said...
    ΚΥΡΙΕ ΣΠΑΪ....
    τωραπουεχωτηναμεριστηπροσοχησαςνασαςπληροφορησωοτιοντωςαρρωστησετοαβαταρακιμου....
    Lilith said...
    Αφού πέρασαν από σας αυτές οι (μην τις χαρακτηρίσω...) Ερινύες, κάντε μου μια χάρη και ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΙΣ!!!
    Εμένα μου έχουν κάνει το ταβάνι χάνι! Άσε που απ' το πολύ κυνηγητό που τους ρίχνω, έχει γεμίσει το ταβάνι τρύπες και δεν είναι και η καλύτερη εικαστική παρέμβαση για το χώρο...
    Katerina said...
    ένας αξιολατρευτος παραμυθάς του διαδικτύου. Χαζομπαμπάς;
    Σελιτσάνος said...
    Α τον κρετίνο!Από τώρα και στο εξής θα χρησιμοποιώ τις σελίδες του για να ανάβω το τζάκι!

    (Ρε τον επαναληπτικά αυτοάνοσο κανάγια!!!).
    Ανώνυμος said...
    Εδώ που τα λέμε, μόνο ένα ταλέντο όπως εσείς θα μπορούσε να μεταμορφώσει σε Νύμφες τις Ερινύες.
    Να σας εμπιστευτώ τους εφιάλτες μου να μου τους κάνετε όνειρα γλυκά?
    Είναι μερικές φορές που δεν κοιμάμαι τα βράδια.

    theorema
    ΦΟΥΛΗ said...
    Απαγόρευση στα φωνήεντα,μα γιατί;;
    Κυνηγητό με τις Ερινύες,φαντάζομαι κούραση που θα πήρατε;;;
    Μου περισσεύουν κάνα δυο παπλώματα μιας και ακόμα τραβιούνται ,τι χετε να στείλω;;;
    Valisia said...
    Παρόλο που δεν θέλω να μειώσω την νοημοσύνη των αναγνωστών σας,είναι ηλίου φαεινότερον ότι οι Ερινύες είναι το υπηρετικό σας προσωπικό που μόλις πριν από λίγες μέρες μας παρουσιάσατε.

    Παρακαλώ,δεν κάνει τίποτα.
    Spy said...
    @ manetarius:
    Τι να σας πω μαντάμ; Μήπως άμα βγάζατε την κουκούλα, βλέπατε τα πράγματα με άλλο μάτι;


    @ Psychomechanic:
    Δοκιμάστε μουρουνέλαιο.
    Άμα δεν πιάσει να το πάτε σε γυναικολόγο.


    @ Lilith:
    Μα γιατί; Μπορείτε να λέτε στους φίλους σας που σας επισκέπτονται πως έχετε το πρώτο ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ σπίτι-τυρί στον πλανήτη!


    @ ocean soul:
    Όχι ακόμα. Σε κανέναν μήνα περίπου. Θα το καταλάβετε εύκολα.
    Θα τα κάνω όλα ροζ!
    Spy said...
    @ Σελιτσάνος:
    Μα τις χίλιες καραμπίνες, και λίγα θα του κάνετε.


    @ theorema:
    Τώρα με τις νέες προσπάθειες που καταβάλει η εταιρία μας, για το νέο άνοιγμή της στις ευρωπαϊκές χώρες, προσφέρουμε και επιπρόσθετες υπηρεσίες για είκοσι ημέρες με την ίδια χρέωση. Μπορούμε να σας τις μεταμορφώσουμε και σε Μούσες άμα θέτε!
    (πιάνο ξέρετε;)


    @ ΦΟΥΛΗ:
    Δεν τα κρατάτε καλύτερα, μην σας έρθει κανένα ξαφνικό κρύο και ψαχνόσαστε; Εγώ θα βολευτώ αλλιώς. Θα μπαίνω και θα κοιμάμαι μέσα στη σόμπα.


    @ Valisia:
    Παλιοκαρφί!
    ola kala said...
    με ενα lexotanil θα κοιμηθητε σα πουλακι αν δε σας πιασει παρτε δυο μη το παρακανετε γιατι δε νομιζω να ξυπνηστε!
    So_Far said...
    Τί να σας πω τώρα... το παθαίνω με την εφορία και τους γιατρούς αυτό που λέτε και μετά κόβω βόλτες στο μπαλκόνι μέχρι το πρωί
    nelly said...
    Αυτες οι νυχτες που μπορειτε και κοιμαστε επειδη γκρεμοτσακιζεστε ειναι οι ιδιες ακριβως που μπορω να κοιμαμαι κι εγω επειδη γκρεμοτσακιζεστε.


    Ναι. Ειναι μερικες φορες που κοιμαμαι τα βραδια.
    Spy said...
    @ ola kala:
    Eίστε σίγουρη; Μια άλλη φορά που τα πήρα ρευόμουν τον μπακαλιάρο που είχα φάει τρεις ημέρες...


    @ So_Far:
    Και μετά;
    Πάτε για ύπνο ή στους γιατρούς και στην Εφορία;


    @ nelly:
    Υποκλίνομαι στην καυστικότητα του χιούμορ σας και δεν σας γράφω καμία εξυπνάδα. Respect.
    :)
    neni said...
    Μετά από πολλές σκέψεις-αναμνήσεις,ο ύπνος είναι ο μόνος που μπορεί να σε λυτρώσει.'Ισως και το κλάμα,αλλά δεν το συνηθίζω πια.
    Καλησπέρα κ.spy.
    ο αποτέτοιος said...
    πάντως, αν αυτό σας παρηγορεί, να ξέρετε ότι δεν είστε ο μόνος άθλιος..
    So_Far said...
    Όχι ! κάνω κάτι που με τιμά ιδιαίτερα και δείχνει τον υψηλού επιπέδου χαρακτήρα μου:
    αναβάλλω , δε βαριέσαι λέω ... και έτσι περνά ο καιρός μέχρι την επόμενη φορά
    elf said...
    Δεν έχω καταφέρει ποτέ να μελετήσω τόσο ενδελεχώς τις σκιές στο ταβάνι του υπνοδωματίου μου. Συνήθως, έχω κοιμηθεί πριν ξαπλώσω στο μαξιλάρι. Εξ ου και δεν τολμάει κανείς να μου κλέψει τα σκεπάσματα.
    bright Φω said...
    Μου φαίνεται ότι κάνετε ανακαίνιση στο δωμάτιο σας, κύριε spy.
    Μπράβο σας! Χρειάζεται που και που.
    Στο δάπεδο βάλτε μια παχιά μοκέτα για παν ενδεχόμενο.
    (όχι σε χρώμα ζαμπονί... μανία και αυτή να τα τρώτε όλα σε τοστ...)
    Και εκείνο τον καναπέ καλά κάνατε και τον καταργήσατε. Αυτός έφταιγε για τις σκιές που βλέπατε.
    kanenas said...
    Spy, θα είμαι όσο ποιο σαφής μπορώ!

    Καταπληκτικό.

    Καλή σου μέρα.
    sadcharlotte said...
    αχα.. δικες σας ηταν οι σκιες που χορευαν ταγκο με τα ξωτικα μου..
    καλημερα σας
    Spy said...
    @ neni:
    Δεσποινίς neni, ούτε κι εγώ το συνήθιζα, αλλά όταν μου έτυχε πριν λίγες μέρες μετά από πολλά χρόνια, πιστέψτε με, μετά ήμουν άλλος άνθρωπος...


    @ ο αποτέτοιος:
    Είστε πραγματικός φίλος!


    @ So_Far:
    Αααα... Είμαστε συνάδελφοι και δεν το ξέραμε!


    @ elf:
    Προφανώς θα έχετε ωραία σεντόνια και σας απορροφούν.
    Spy said...
    @ bright Φω:
    Ε, καλά... δεν τον καταργήσαμε και τελείως. Διάλλειμα κάναμε διότι είχε πιστεί η μέση μας. Σήμερα που νιώθω περδίκι ετοιμάζομαι να τον βουλιάξω.


    @ kanenas:
    Τα καταφέρατε. Δεν χρειάστηκε να ανοίξω καν λεξικό.
    Σας ευχαριστώ.


    @ sadcharlotte:
    Όχι. Ήταν κάτι ξαδέρφες τους που είχαν έρθει για τριήμερο. Να με συγχωρείτε. Δεν θα επαναληφθεί. Θα τις κλειδώνω στο υπόγειο από τώρα και τούδε.
    Ανώνυμος said...
    Το σπίτι σας είναι γεμάτο γυναίκες. Ενδιαφέρον αλλά καθόλου υγιεινό. Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε καθημερινά στα post σας. θα σας τρελάνουν οι ρουφιάνες...
    (Εξαιρούνται η σύζυγος και η κόρη φυσικά).
    Ανώνυμος said...
    Ξέρω, ναι. Επί οκτώ χρόνια ίδρωνα πάνω στο κλειδοκύμβαλο υπό το αυστηρό βλέμμα του Μπετόβεν (η δασκάλα μου είχε μια τερατώδη προτομή πάνω στο πιάνο της).
    Λέτε να μου πηγαίνει το Μούσα?
    Μήπως με φάει λάχανο κανένας τεχνοκράτης που του χαλάω τα σχέδια όμως?...
    Αναρωτιέμαι ποιο θα ήταν το σωστό.


    theorema
    diva said...
    Άλλοτε τις ακούω κιόλας να ψιθυρίζουν αρχαίους ρυθμούς, και η επιλεκτική μου διαίσθηση επιτρέπει μόνο στα σύμφωνα να διαπεράσουν τις πύλες της ακοής μου, και να μεταμορφωθούν σε κρουστά που κρατάνε το ίδιο τέμπο μέχρι να ξεψυχήσει κι ο τελευταίος ρωμαίος λεγεωνάριος της φάλαγγας που χρησιμοποιώ για τις σκοπιές, από αυτοάνοση επαναληπτικότηταΠολύ φασαρία κάνετε στον ύπνο σας αγαπητέ! Πολύ φασαρία!
    Ασκαρδαμυκτί said...
    Εσύ χρειάζεσαι "ειδική μεταχείρηση" νομίζω...
    Αλλά μας αρέσει η οπτική γωνία σου! Απ΄ το ταβάνι στο πάτωμα και αντιστρόφως!
    vanessa said...
    καλησπέρα σήμερα νιώθω ότι ανακάλυψα την Αμερική. Εχω πολλά να μάθω ακόμα.
    Spy said...
    @ MpinelikoMistress:
    Αντιθέτως, εγώ το βρίσκω πολύ υγιεινό και αναζωογονητικό. Νιώθω σαν μωαμεθανός που του έστειλε ο Αλλάχ τις 72 παρθένες του πριν πεθάνει...


    @ theorema:
    Μη χολοσκάτε. Θα το αναλάβει και αυτό η εταιρία μας. Η επένδυσή σας είναι Risk-Free.


    @ diVa:
    Και δεν σας είπα και πόσο δυνατά ροχαλίζω...


    @ Ασκαρδαμυκτί:
    Καμιά φορά πετάγομαι κι έξω απ' το παράθυρο, αλλά αυτό είναι άλλο ποστ.


    @ Vanessa:
    Μήπως τα παραλέτε λιγάκι αγαπητή μου;
    (συνεχίστε όμως, μ' αρέσει να με κολακεύουν)

Post a Comment



My personal songs:


Land GigsQuantcast

 

Blogger Template | Created by: Spy