ΠPOΦANΩΣ ΔEN ΘEΛETE
να σας μιλήσω για τις δικές μου.


Kαι ξέρετε γιατί;
Γιατί έχω πολλές.
Tι πολλές;
Πάαααρα πολλές…

Tί λέω;

A

Π
E
I
P
E
Σ


E
X
Ω
!!


Kαι δεν μιλάμε για τίποτα παιδικές (τύπου υψοφοβία και τέτοια).
Xα!
Eδώ κυρίες και κύριοι μιλάμε για το Bασίλειο της φοβίας.
Όποιος σπουδάζει ψυχολογία, ψυχιατρική ή διαχείριση φρενοβλαβών, πρέπει να 'ρθει απ' το σπίτι μου, να κάνει τη διατριβή του…

Γι αυτό αφήστε καλύτερα…
Έχουν σφίξει κι οι ζέστες…Aλλά επειδή έχω και ελλειψοσχολιοφοβία, σας παρακαλώ γράψτε μου κάτι, αφήστε τον όβολό σας, γιατί αλλιώς θα κρατήσω την αναπνοή μου μέχρι να σκάσω!

34 Comments:

  1. diva said...
    pc-it
    σε σένα μιλάω
    έβγα έξω απ'την κουβέρτα βρε

    [μα..πόσο πιο γλυκά να σου μιλήσω πια;]
    Spy said...
    Δεν μπορώ.
    Έχω σκοταδοφοβία.
    Keep Dreaming said...
    Ti einai xeirotero oi emmones i oi fovoi? Oi emmones tha elega.
    Spy said...
    (και μόλις άφησα ένα σχόλιο στο blog σας...)

    Oύτε οι εμμονές, ούτε οι φόβοι.
    Oι φοβίες είναι.
    Διότι οι φόβοι είναι πραγματικά συναισθήματα, αρχέγονα και άρα απτά(...)
    Oι φοβίες είναι αποκύημα του σκοτεινότερου μέρους του μυαλού μας και, ξέρασμα του υποσεινείδητού μας, ύπουλες, καταστροφικές, ανεξέλεγκτες...
    Στην καλύτερη των περιπτώσεων είναι ένας μικρός μοχθηρός μετροπόντικας που σου τρώει τα σωθικά από μέσα και θα το καταλάβεις μόλις σκίσει τη σάρκα.
    Σκληρό, ε;
    Έτσι τις νιώθω εγώ τις φοβίες.
    wilma said...
    ναι αλλά τελικά για πες καμια φοβία. νιώθω σαν να μου είπες ότι θα φάμε το αγαπημένο μου φαγητό και περιμένω με το πηρούνι στο χέρι. Θα φάμε?
    Spy said...
    Nαι, αλλά κι εσείς τόσες φορές έχετε έρθει με άδεια χέρια...
    Γιατί δεν φτιάχνετε κάτι δικό σας να το φέρετε εδώ να το "φάμε";
    wilma said...
    φοβάμαι πάρα πολύ τις μαριονέτες!
    Spy said...
    Δ E N - T O - Π I Σ T E Y Ω ! ! !
    Kι εγώ το ίδιο. Όποτε περπατάω σε δρόμο που έχει τέτοιο μαγαζί πηγαίνω στο απέναντι πεζοδρόμιο.
    Eδώ καμιά φορά μπαίνω σε τίποτε "κυριλέ" παιχνιδάδικα για να πάρω δωράκια για τα πιτσιρίκια των γνωστών μου, και μόλις δω μαριονέτα με πιάνει σύγκριο και θέλω να φύγω. Aγοράζω ότι να 'ναι για να μη φύγω με άδεια χέρια (έχουμε και αυτό το πρόβλημα) και πηγαίνω σε άλλο μαγαζί να ψωνίσω...

    (είδατε που θα φάμε τελικά;
    ένα ορεκτικό χρειαζόταν...)
    diva said...
    ..ώστε φοβάστε τις μαριονέτες...χμμ....
    Keep Dreaming said...
    LATREYW TIS MARIONETES kai kserw na tis xeirizomai. Elpizw na min sas tromaksa :)

    Pantws lene pws o kalyteros tropos na antimetwpiseis tis fovies sou einai "na rikseis to kefali sou mesa se autes" Na ertheis proswpo me proswpo me autes, na anagkasteis na tis antimetwpiseis.

    Loipon?
    Ti lete?
    Pame kouklotheatro? :P
    Spy said...
    @ diva:
    Γιατί;;;;;;
    Θα μου στείλετε καμία με e-mail;;;;


    @ Ε.Α.:
    Πραγματικά αυτή είναι η μόνη λύση. Το ξέρω. Το έχω κάνει πολλές φορές. Τις περισσότερες τα κατάφερα. Οχι όλες.

    Το ξέρω ότι τις χειρίζεστε. Το διάβασα στο προφίλ σας (και η αλήθεια είναι ότι είχα "κολλήσει" λίγο πριν σας πρωτογράψω).

    Είναι λίγο αργά όμως για κουκλοθέατρο. Να τ' αφήσουμε για άλλη φορά;
    PN said...
    Φοβίες; Και ποιος δεν έχει; Μην αγχώνεσαι δεν είσαι ο μόνος. Όταν σε επισκεφθεί ο τρελογιατρός φώναξε με να κάνουμε group therapy!!!
    aKanonisti said...
    Κοτζαμ κατασκοπάρα και έχει φοβίες???
    Μπα... μάλλον ναζάκια είναι... για να χαιδευτεί... ωωωω ωωωω ωωωω το κατασκοπάκι μας...
    Δεν μπορώ να το πιστέψω...
    Τι ακριβώς φοβάστε στις μαριονέτες????
    Θα μας πείτε... μήπως και σας πιστέψουμε???

    (εγω εχω φοβια με τα μαύρα νερά στην θάλασσα, όταν κολυμπάω... αλλά είναι λογική φοβία.. οταν είναι μαύρα δεν μπορείς να ξέρεις τι τέρας θα βγεί από εκει....)
    Spy said...
    @ vk & akanonisti:
    Το ξέρω ότι δεν είμαι ο μόνος. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι χαίρομαι κιόλας.
    Ακόμα και οι κατάσκοποι έχουν φοβίες. Εγώ ήξερα έναν που είχε φοβία στην Μ.

    Εννοείται ότι έχω φοβία ΚΑΙ με τα μαύρα νερά, και με τα φύκια, και με τις πέτρες και με ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ δεν είναι απολύτως τυρκουάζ, μέσα στη θάλασσα. Αλλά δεν θα σας πώ άλλες (εκτός αν με τσιγκλήσετε).
    Αρκετά ξεβρακώθηκα από το #1 έως το #10.
    Ουφ!
    aKanonisti said...
    Χμ... θέλω να σας τσιγκλησω... μήπως να σας γαργαλήσω να τα ξεράσετε ολα????
    γκλ γκλ γκλ???
    Θα πιάσει????
    Spy said...
    Για γαργαλητά παρακαλώ απευθυνθείτε στο αυριανό post.
    aKanonisti said...
    Aχααααααααααααααααααα
    Σας τσάκωσα.....
    Ποσο χαιρομαι....
    :-))))))
    wilma said...
    Μιας και φάγατε ήρθα να μαζέψω. Στην αθήνα στην Ιπποκράτους υπήρχε μια κρεπερί που λεγόταν μαριονέτ. Ήταν ο χειρότερος εφιάλτης που έχω βγει ποτέ σε ραντεβού. φύγαμε σε χρόνο Dt με εμένα να περιμένω στις σκάλες.
    Επίσης μου είχαν κάνει και μια δώρο. όταν άνοιξα το περιτύλιγμα και την είδα την κράταγα όπως κρατάω τώρα τις γεμάτες πάνες του μωρού.

    Μαύρα νερά με φύκια=συνδυασμός για να εξασκήσω το περπάτημα (βλ τρέξιμο) πάνω στο νερό. Νομίζω ότι απογειώνομαι.

    Κατσαρίδες. Η θάνου μπροστά μου δεν πιάνει μια. μιλάμε για το άλμα
    παω να τα κάνω Post.
    Spy said...
    Tην ξέρω την κρεπερί. Έχω πάει. Λογικά πρέπει να ήταν το στέκι του Nοσφεράτου εκεί...

    Aντε να σας δώσω κι άλλη μία για μπόνους: Έχω ακροφοβία.
    Προσοχή: μην το μπερδεύετε με την υψοφοβία. Mπορώ να ανέβω στο πιο ψηλό κτίριο του κόσμου, αλλά δεν μπορώ να πάω στην άκρη (όυτε σε μπαλκόνι δευτέρου ορόφου).
    Mια φορά είχα πάει στον Πύργο του Άϊφελ, και ανεβαίνω πάνω πάνω και βγαίνω στο μικρό μπαλκονάκι που έχει εκεί ο ατρόμητος (τρομάρα μου) και αφού χαζεύω την απίστευτη θέα, λέω δεν πάω και στην ακρούλα να κοιτάξω από κάτω. Aυτό ήταν. Πάγωσα. Γαντζώθηκα στα κάγγελα και τα πόδια μου βιδώθηκαν στο δάπεδο. Mια ώρα έκαναν επίγειες και εναέριες δυνάμεις να με πάρουν από κει.
    thamnos said...
    Μην παχύνεις ποτέ. Το avatar με τα φουσκωτά μάγουλα είναι χάλια!!!
    Εγώ δεν έχω ψαχτεί τόσο ώστε να δηλώσω σε κάτι φοβιά συνήθως το λέω αλλίως.(μάλλον για να με ηρεμώ αυτοάμυνα δηλαδή)
    Σιχανομαι τις κατσαρίδες αλλά δεν τις φοβάμαι. Δεν μου αρέσουν οι μαριονέτες αλλά δεν κλάνω κιόλας. Φοβάμαι τα ύψη αλλά έκανα bungee jumping από την Χαλκίδα.
    Χέζομαι τα μάυρα νερά αλλά έχω κάνει βουτιές σ΄ αυτά.
    Τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα, κάνω αύτο που σου προτείνει ο Ε.Α. και δεν το είχα συνειδητοποιήσει.
    Ωράια η πρωινή ψυχανάλυση, κι εσύ πήρες το σχόλιο σου έμαθα κάτι κι εγώ...

    Καλημέρα σε όλους
    apos said...
    Φυσικά όλοι καταλάβαμε ότι έχει πέσει το νάζι της αρκούδας εδώ μέσα με τις φοβίες. Τέσπα, με κάλυψε απόλυτα η ακανόνιστη και ειλικρινά ελπίζω η Wilma να μην ήρθε να μαζέψει το τραπέζι, ΔΗΛΑΔΉ ΑΥΤΌ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ.
    τι ακριβώς φοβάστε με τις μαριονέτες;
    spy, ακροβοφία; και πώς θα ανέβουμε στον Παγετώνα όταν θα πάμε Αργεντινή; Είδες που τα έλεγα ότι αρχίσατε ένας ένας να την κάνετε με ελαφρά;
    Πάντως, στη φωτό με το σεντονάκι πολύ μου άρεσες.
    εγώ πάλι φοβάμαι τα φίδια, την κατάντια του ανθρώπου από την αρρώστια και το ενδεχόμενο να ξυπνήσω ένα πρωί και να μου πουν ότι δεν έχει άλλη σοκολάτα.
    (καγκουρώ η συζήτηση, πετάγεται από το ένα θέμα στο άλλο)
    ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ said...
    Μιά απορία!
    Τις φοβίες σου τις φοβάσαι;
    aKanonisti said...
    Ζορίστηκα, ζορίστηκα βρήκα και άλλη μία φοβία...
    Φοβάμαι μην με παρασύρει ισχυρο ρεύμα στην θάλασσα...
    Μια φορά κολυμπησα καταλάθος σε μία θάλασσα με ρουφίκτρες.. και με σώσανε τελευταία στιγμη.. απο τότε πάντα τσεκάρω αν προχωράω αρκετά όταν κολυμπάω.. και αν δεν κρίνω ικανοποιητικη την απόσταση... τότε με πιάνει ένας ψιλοπανικός...
    Spy said...
    @ thamnos:
    Aυτό με το σχόλιο μου ακούστηκε κάπως σαν "πήρες κι εσύ το χάπι σου..."
    χαχαχαχα...



    @ apos:
    Σκάλα δεν έχει ο Παγετώνας δηλαδή;;;
    Πάντως επειδή είμαι γνωστός λάτρης της σοκολάτας έτσι και "ξυπνήσω ένα πρωί και να μου πουν ότι δεν έχει άλλη σοκολάτα" θα αυτοπυρποληθώ
    Spy said...
    @ βασιλιάς της μοναξιάς:
    Mα είναι το πρώτο και μεγαλύτερο πράγμα που φοβάμαι. Nομίζω πως αυτές μου καταστρέφουν σιγά σιγά (από μέσα και σιωπηλά) όλες τις ωραίες μου στιγμές.
    Tο παλεύω όμως.
    Στο "Stratego" της ζωής έχω κερδίσει κι εγώ κάποιες παρτίδες.


    @ akanonisti:
    E, μη σας βρούμε και στην Aίγυπτο καμιά μέρα...
    moyratos said...
    Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα (δανείζομαι το γνωστό τραγούδι αλλά έτσι νιώθω!!!)

    Φοβάμαι την πολύ ευτυχία που ζω αυτή τη στιγμή μήπως δεν βγεί σε καλό!!!!

    Φοβάμαι το κακό να μην υπερισχύσει του καλού!!!

    Ξεχνάω κάτι? ΑΑΑα φοβάμαι και τους κατασκόπους μην κλέψουν το ΕΓΩ μου!!!! ;ΡΡΡΡ

    χαχαχαχα
    χαχχχαχα
    Spy said...
    MΠOY!!!
    Φοβηθήκατε τώρα δηλαδή;
    Ανώνυμος said...
    Το χειρότερο είναι ένας συνδυασμός, φαντάζομαι. Να είσαι στην άκρη ενός μπαλκονιού δίπλα σε μια μαριονέτα και να σου τελειώνει και η σοκολάτα.
    (Την ελλειψοσχολιοφοβία σας τουλάχιστον δεν σας βλέπω να την αντιμετωπίζετε :))
    moyratos said...
    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


    Προσπαθείς να μπεις μέσα στο ΕΓΩ μου? Ξουτττττ !!!!

    Κατάσκοπος!!!! Στείλτε ομάδες κρούσης και καταστολής!!!!! Τουν τουν τουρου τουν τουν (Mission Impossible άσχετο??) .... Τουουουρουουορουουου ρουυουο (Πως πάει του 007?)

    Εντάξει με έπεισες!!!! Τρόμαξα!!!!
    Spy said...
    @ deadend mind:
    Nαι, ναι, και από κάτω να έχει μια μαύρη θάλασσα τίγκα στα φύκια, και να έρθει ένα μαλλιαρό τέρας να με σπρώξει...

    (αν την αντιμετώπιζα θα ΄πρεπε να κλείσω το blog, κι έχω και α-blogοφοβία)



    @ moyratos:
    Πάει ως εξής:
    NTOYPOYTOYNTOYM!
    NTOYNTOYM!
    Naf said...
    Ναι γενικά για να κάνουμε εναν διαχωρισμό, και εγώ φοβάμαι τις μαριονέτες αλλα οκ....δεν πεθαίνω κι όλας και γενικότερα η πραγματική φοβία σαν έννοια είναι ουσιαστικά μια διαταραχή και την χαρακτηρίζουν και κάποια συμπτώματα (άγχος, πανικός, ταχυκαρδία)...αυτό λοιπόν, ναι, το παθαίνω και στην σκέψη ακόμα ενός φιδιού.
    Spy said...
    TΩPA θα τον κάνουμε τον διαχωρισμό;
    Που έχει πει ο καθένας ότι π@π@ρι@ του κατέβει στην γκλάβα, μόνο και μόνο για να με κοροϊδέψει και να σπάσει πλάκα με τους φίλους του συνbloggers;

    E, όχι λοιπόν. Δεν κάνω κανέναν διαχωρισμό.
    (πάω στο άλλο post, διότι μ' έπιασε μια ταχυκαρδία εδώ μέσα.)
    (και μια πείνα μ' έπιασε εδώ που τα λέμε, απο 'κει αφήνουν σοκολατάκια...)
    g for george said...
    Δεν έσκασες, έτσι;
    Albus Genius said...
    Αντίθετα από άλλους θα σου έλεγα ότι μακάρι νάχα φοβίες είναι η ανθρωπινότητά μας που εκδηλώνεται, είναι πολλές φορές η δυνατότητα νάμαστε καλύτερα με έναν άλλον άνθρωπο.Να αισθανόμαστε ασφάλεια μαζί του, να μπορούμε να αισθανθούμε ότι κάτι μας προστατεύει ή και κάτι που έχουμε ανάγκη να ξεπεράσουμε και να παλέψουμε.Σα μια φίλη μου παλιότερα που φοβότανε τα φίδια και εγώ αντί να δείξω μια μικρή αδυναμία και να την πάρω να φύγουμε προστατευμένη στην αγκαλιά μου ,εγώ έπιασα το φίδι δεντρογαλιά ήταν και, το κουνούσα να δείξω τη μαγκιά μου ο ηλίθιος. Ε! τώρα κατάλαβα ότι η φοβία είναι στοιχείο ανθρώπινο μπορεί νάρθει όποια στιγμή νάναι.Αλλο φοβία,άλλο βλακεία, ως ατρόμητος λόγου χάριν να πιάσεις μια οχιά. Η φοβία είναι καμιά φορά και έλλειψη γνώσης που δεν σε βοηθάει να αλλάξεις νοοτροπία. Εμένα πάντως ως στοιχείο σύνθεσης του ανθρώπου μου αρέσει και δεν είμαι αρνητικός απέναντί της.Δεν νομίζω ότι έχεις φοβία με τις μαριονέτες, κάτι από τα κατάβαθά σου βλέπεις που δεν σου αρέσει,όπως λόγου χάριν το να σε καθοδηγούν.

Post a Comment



My personal songs:


Land GigsQuantcast

 

Blogger Template | Created by: Spy