Κάποιος πολύ σπουδαίος άνθρωπος
(που εννοείται πως δεν θυμάμαι ποιός ήταν) είχε πει:

Το χιούμορ είναι πολύ σοβαρή υπόθεση,
για να την εμπιστευτούμε σε αστείους τύπους.



Έτσι λοιπόν λατρεμένοι μου αναγνώστες,
σας αφήνω να ξεσαλώτε μόνοι σας, διότι:
α) εγώ θα πήζω άσχημα στη δουλειά σήμερα και
β) θεωρώ τον εαυτό μου πολύ αστείο τύπο,
οπότε ανάξιο της εμπιστοσύνης ενός χιουμορίστα.
γ) εννοείται ότι θα διαβάζω τα σχόλιά σας.



(Θέλω να ευχαριστήσω, εδώ και τώρα, δημόσια, τον αγαπητό "apos" που με προσκάλεσε σε αυτό το @%^@$#(*&^%@ παιχνίδι, την αξιολάτρευτη "wilma" που με παρακίνησε, και δηλώνω ευθαρσώς, πως αν την επόμενη φορά δεν βρώ κάποιο πιο σύντομο τερτίπι για να ξεφύγω από τα στερεότυπα των blogοπαίχνιδων, θα σταματήσω να επισκέπτομαι άλλα blogs για να μην βλέπω τις προσκλήσεις.)

26 Comments:

  1. Spy said...
    Ξενέρα, ε;
    thamnos said...
    Συνάδελφοι!!!Κ
    άντε του όλοι χιούμορ, μην αφήσετε κανένα σχόλιο.
    One Happy Dot said...
    εεεε....συγνώμη κυρ κατάσκοπε, ποιοί είναι οι κανόνες του παιχνιδιού? Τι κερδίζουμε στο τέλος? Θα μας κεράσετε κάτι ή θα τη βγάλουμε στεγνά πλήν χιουμοριστικά? Ως γνωστό, νηστικό αρκούδι δεν χορεύει οπότε....δώστε κάτι δώστε κάτι!
    Ανώνυμος said...
    Σας ξανάρθα! Πίσω στον άγριο πόλιτισμο μας..ουφ!
    χε προκλητικό το παιχνιδακι!Το τσουλησες μια χαρα πάντως mr spy μου!
    μ'άρεσε..χε!
    καλή σου μέραα...
    Ρ.
    moyratos said...
    Σε προσκαλώ σε ένα bloggoπαίχνιδο με 40 προτάσεις για να διορθώσουμε τον εαυτό μας και 10 ακόμα δώρο!!!!!

    Πόσα ποσταρίσματα πρέπει να κάνεισ? Σε πόσες μέρες θα τελειώσεις? Να ξέρω γιατί από το άλλο ΣΚ την κοπανάω!!!!
    χαχααχαχαχ
    αχαχχαχ
    χχαχααχα

    Πάντως το χιούμορ στη ζωή είναι μια εύθυμη παρένθεση που διασκεδάζει λίγο το άγχος και την πίεση της εργασίας και μας αποτρέπει από την ρουτίνα της καθημερινότητας.

    Την καλημέρα μου
    Spy said...
    @ thamnos:
    Nαι, ναι,
    αφήστε μου σοκολατάκια ή σοκοφρέτες.



    @ one happy dot:
    Bλέπε παραπάνω απάντηση.
    Πάρτε από αυτά που θα αφήσουν οι άλλοι.



    @ ένα ρ. κλπ.κλπ.:
    Kαλωσήρθατε.
    Eλπίζω να περάσατε καλά.
    Kαι να σας ήρθε και η έμπνευση για κανένα ωραίο post, (απ' αυτά τα καλά. ξέρετε εσείς), διότι έχει πέσει πολύ ξηρασία.
    Xαίρομαι που σας άρεσε.
    Aν θέλετε μπορείτε να παίξετε κι εσείς το ίδιο, αλλά με εικόνες. Άντε και λεζάντες.
    :-))))



    @ moyratos:
    Kι εγώ σας προσκαλώ, αύριο τα ξημερώματα, πίσω από το καμπαναριό του νεκροταφείου, με δύο μάρτυρες και σπαθί μόνο.
    Θα μονομαχήσουμε μέχρι θανάτου.
    (αν και εγώ θα πεθάνω πρώτος. Θα σκάσω από τα σοκολατάκια.)
    PN said...
    Bottom line για όσους δεν το κατάλαβαν...ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΑΛΕΙΤΕ!!!!!

    ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΑΛΕΙΤΕ....βρε αδερφέ....ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ!!!!

    Θέλω που λες να σε καλέσω σε ένα blogoπαίχνιδο.....
    Spy said...
    E, λοιπόν για να σας την σπάσω αγαπημένε μου vk, άμα το φτιάξετε εσείς το blogοπαίχνιδο (και είναι κι έξυπνο) θα παίξω!

    (πάρτε την πρόκληση τώρα, και καλό σαββατοκύριακο, δημιουργικό...)
    PN said...
    Γαμώτο....δεν σε πιάνει κανείς τελικά!!! Μην στεναχωριέσαι, πλέον όταν παίζω τέτοια παιχνίδια, σπάνια καλώ κάποιον. Θα το έχω υπ' όψιν μου όμως. ΝΑΙ...this is a threat!!

    (Μην απαντήσεις...δεν θα κάνουμε chat εδώ...χιχιχιχι)
    Naf said...
    το χιούμορ ήταν ένας βασικός λόγος που ήμουν δημοφιλής στο σχολείο μου και με έκαναν παρέα τα αγόρια (γιατι τα κορίτσια έχουν άλλα κριτήρια). Γιατι η ομορφιά δεν ήταν λόγος ας πούμε.
    Όχι δεν ήμουν ο κλόουν της παρέας. Είμαι και καλή φίλη!!Ντάξ΄;;;
    Spy said...
    Nταξ, ρε κοπελιά.
    Mη βαράς...
    Ωχού!
    moyratos said...
    Τι να τους κάνουμε τους μάρτυρες? Θες να χυθεί πολύ αίμα? Καναλίτρο ... 2 καλά είναι?

    Δέχομαι την πρότασή σου ... 5 τα χαράματα ... Να είσαι εκεί ... Τουριρουριουουου του νουνου, Φαρ ουέστ ..... Φτού πάλι λάθος ηχητική υπόκρουση !!! Τεσπα, θα χυθεί πολύ αίμα σου λέω ... εεεεε τα σοκολατάκια με τί γέμιση θα είναι?
    apos said...
    Εγώ γιατί δεν θυμάμαι να σε κάλεσα σε κανένα παιχνίδι:
    1. γιατί όντως δεν τον κάλεσα
    2. γιατί έχεις alzheimer
    3. γιατί είσαι νούμερο
    4. Δεν ξέρω / Δεν απαντώ
    5. Πάντως, ο Καραμανλής είναι καταλληλότερος για πρωθυπουργός
    6. Αφού διώξανε την Τζέλλα Παυλάκου, γίνεται να πάρουν την Νάκυ Αγάθου;

    Και σιγά που έχεις δουλειά. Όση έχουμε όλη μας, άντε να κάτσεις καμιά ωρίτσα παραπάνω (στο blog).

    Φιλιά στα πεκινούα και όχι, querido. Ο παγετώνας δεν έχει σκάλα. Σκάλα μόνο στο Μιλάνο.
    Spy said...
    @ apos:
    H σωστή απάντηση είναι η:
    7. Διότι εκτός από ασθενή μαλιά, έχεις και ασθενή μνήμη.
    Mήπως να ρίχναμε μια ματιά εδώ;
    Blogoπαίχνιδο No5

    Eκτός αν αυτό το blog ΔEN είναι δικό σου, και εγώ κάνω σχόλια σε άλλον τόσο καιρό...

    (γκρρρ...)
    (για τον παγετώνα ήταν αυτό)
    Spy said...
    Kαι θα σας παρακαλούσα (μετά την αναδρομή στα παλιότερα posts σας) να ανακαλέσετε τα:
    1.
    2. και
    3.

    Mε δημόσια συγγνώμη.

    (επίσης για να μην μου πείτε ότι "μα αυτό ήταν άλλο παιχνίδι" εξηγήσεις δώσαμε εδώ:
    Διάλλειμα για διαφημίσεις και επεξηγήσεις
    wilma said...
    Αγαπημένε μου κάτάσκοπε. Γράφω μόνο για να σε ευχαριστήσω για την υπέροχη φράση που ανάρτησες εκ νέου στο blog σου. Αστη να υπάρχει μπας και μάθει ο κόσμος τι να κάνει τα χέρια του. Δεν μπορώ να γράψω περισσότερα διότι έχω το γιο μου αγκαλιά και δουλεύουμε μαζί στο laptop. Αλλά θα επανέλθω.
    Spy said...
    Άρα αυτό σημαίνει ότι κατέχω ένα παγκόσμιο ρεκόρ!!!
    Eίμαι ο blogger με τον νεαρότερο
    αναγνώστη στον κόσμο!

    Πόσο είπαμε;
    6 μηνών;
    Για να φτιάξω δηλαδή κι ένα διαφημιστικό banner δεξιά να το βλέπει ο κόσμος.
    Σας ευχαριστώ (οικογενειακώς πλέον)
    wilma said...
    θα φροντίσω και για φωτογραφικό ντοκουμέντο για να μη σε αμφισβητήσουν. Το Banner τι θα λέει? κατάλληλο για τη 2η βρεφική ηλικία?
    She said...
    Αχ κρίμα που τέλειωσε...
    το πήγαινες τόσο ωραία :))
    Spy said...
    Nαι, αυτό πήγαινε ωραία, αλλά μετά θα πήγαινα κι εγώ στο φρενοκομείο...
    Ατίθασος ενήλικας said...
    http://www.youtube.com/watch?v=fyHcVJzwXHM
    apos said...
    Λες και δεν ήξερα ότι με περιμένεις στη γωνία (του παγετώνα).
    Ζητώ λοιπόν δημοσίως ΣΥΓΓΝΩΜΗ που αυθαδίασα και υπόσχομαι για να επανορθώσω να μην σε σέρνω στη Recoleta για το προσκύνημα με το που θα πατήσουμε το πόδι στο Buenos (μην με ρωτήσεις τι εστί Recoleta. Υπάρχει και wikipedia).
    Tέλος, ΔΕΝ ανακαλώ το γεγονός ότι είμαι νούμερο. Και δεν έχω ασθενή μαλλιά. ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΑΛΛΙΑ. Νταξ?
    (η wilma είναι όλα τα λεφτά σε κάθε πιθανό νόμισμα του πλανήτη)
    aKanonisti said...
    Recoleta is a neighbourhood (barrio) in Buenos Aires, Argentina. This typical "French architecture-style" district is known for its squares, parks, cafés, galleries and the Cementerio de la Recoleta (Recoleta Cemetery), one of Argentina's most important cemeteries. The neighborhood was named after the Convento de los Recoletos Descalzos (The Monastery of Barefoot Franciscan Recoleto Monks).


    Oρίστε καλέ μου κατάσκοπε... σας κέρδισα χρόνο απο το google...ώστε να απολαυσετε το φεγγάρι....

    Υ.Γ. Σας προσέχω.... πολύυυυυυ
    Εγω το είδα νωρίτερα πίνοντας κρασους στην ακροθαλασσια...
    Spy said...
    @ apos:
    Nταξ.

    (συμφωνώ για τη wilma ανυπερθέτως)



    @ akanonisti:
    Σας ευχαριστώ πολύ καλή μου, αν και επειδή είμαι καθηλωμένος στο γραφείο από το πρωί, έκλεψα ένα λεπτό και το είδα και μόνος μου (το λήμμα, διότι το φεγγάρι δεν... αύριο και βλέπουμε)


    Kαι τώρα παρακαλώ κάντε λίγο ησυχία διότι γράφω το επόμενο post μου.
    apos said...
    @akanonisti: άξιος ο μισθός σας
    Albus Genius said...
    Μια και τελειώνετε το παιχνίδι σας να θυμίσω εδώ μια φράση του Όσκαρ Oυάιλντ,που "μαζεύει" όλη την ουσία του φλεγματικού αγγλικού χιούμορ: "Η μόνη δυνατή συμπεριφορά απέναντι σε μια γυναίκα είναι να κάνετε έρωτα μαζί της αν είναι ωραία, ή με κάποια άλλη αν είναι άσχημη".

Post a Comment



My personal songs:


Land GigsQuantcast

 

Blogger Template | Created by: Spy